Mwah, dat topic is aardig dood.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:00 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Forum leeft ook echt s'nachts dus.
'quote:Op maandag 7 mei 2012 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er in de beste home-made Sangria allemaal zat / zit
Sangria vroeger ... 1987quote:Op maandag 7 mei 2012 01:02 schreef Aleandra het volgende:
[..]
'
Vroeger bracht een kennisje altijd zelfgemaakte sangria mee. Kan vol met verse vruchten die maar bleven gisten.
Eerste dag kon je wel 5 glazen op maar hoe verder in de week hoe sterker die werd tot je ongeveer van 1 glas op je kop stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door chufi op 07-05-2012 01:14:54 ]
Dat was dan wel voor 15-20 personen voor 3 dagen en dan klinkt het alweer weinigquote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef Aleandra het volgende:
70 liter is wel grootverbruik. Dat ga ik niet halen hoor.
want de feesten zijn 72/3quote:Op maandag 7 mei 2012 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was dan wel voor 15-20 personen voor 3 dagen en dan klinkt het alweer weinig
De combinatie met het fruit en de sterke drank en ff een dagje laten rusten of meer is idd wel een goede formule..quote:Op maandag 7 mei 2012 01:17 schreef Aleandra het volgende:
Het mag dan als weinig klinken. Ik weet nog wel dat het venijn in de vruchten zat.
Trusten voor nuquote:Op maandag 7 mei 2012 01:27 schreef chufi het volgende:
Ik moet daar een foto van hebben ergens.. Hier kom ik op terug
Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een dwaze mod heeft het ooit centraal gemaakt en sindsdien lijdt het een zieltogend bestaan.
quote:Op maandag 7 mei 2012 02:43 schreef svann het volgende:
Ik kom hier even het licht uit doen.
Sweet dreams!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |