quote:
Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef Deisyy het volgende:[..]
In deze economie zeggen ze niet graag nee tegen een klus en waarschijnlijk zijn ze zich er van bewust dat het nooit meer erg zal worden als met de badkamer
Was je echt zo erg?
LOL

Nee, het viel wel mee, ik zorgde ook braaf voor koffie 's morgens en thee 's middags.
Het was denk ik mazzel dat ik die hele badkamer al uitgezocht en geregeld had voor ik zwanger was, ik wist precies hoe het moest worden, maar het bedrijf dat de boel in eerste instantie zou leveren ging failliet, en dat hoorden we zo'n 2 weken voor de verbouwing zou beginnen, en een week later bleek ik zwanger te zijn.
En omdat de heren klussers in de zomer liever buitenklussen doen hebben we de badkamer toen verschoven naar oktober.... op dat moment dus niet wetend dat ik in oktober ruim 7 maanden zwanger zou zijn.
Ik had gelukkig nog een adres waar ik de spullen kon bestellen, dus dat was snel genoeg geregeld, het werd alleen een beetje kort dag met de babykamer, want daar werd eerst de nieuwe badkamer opgeslagen, dus die kon ik pas gaan inrichten toen de badkamer af was

quote:
Nee ik weet het, ik denk dat het echt de hormonen zijn, gaat nog wel weer over hopelijk
Toen kon ik trouwens ook meer dan 1 wijntje drinken zonder het te voelen
Wullie bin KOEL Š
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?