SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: *kuch*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:03 schreef Rave_NL het volgende:
Die heeft een laatste waarschuwing gehad omdat ze via sociale media kritiek had op haar werkgever waar ze pas net werkte..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.feespallum
They took our tanksquote:Op maandag 7 mei 2012 14:15 schreef Rave_NL het volgende:
Daarnaast is het het klagen juist de charme van defensie, niets is beter voor de samenhorigheid dan een gemeenschappelijke vijand.
Dat ie dan uit de eigen organisatie moet komen door gebrek aan beter, het zij zo..
Nederlanders houden pas op met klagen als ze dood zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 14:15 schreef Rave_NL het volgende:
Daarnaast is het het klagen juist de charme van defensie, niets is beter voor de samenhorigheid dan een gemeenschappelijke vijand.
Dat ie dan uit de eigen organisatie moet komen door gebrek aan beter, het zij zo..
Dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:40 schreef Nibb-it het volgende:
Gordel doorsnij ding in geval van auto te water?
Aan gezien het hier om een mechanisch iets handeld, kan het kapot, of wel lees niet worden geopend. Maar zelfs als het geopend kan worden kan het noodzakelijk zijn ivm verwondingen de gordel los te snijden (bv.zo min mogelijk beweging aan patient). Elke automobilist zou een gordel cutter, (goed uitgeruste) verbandkast, en brandblusser in de auto moeten hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnenAl zou ik eerder op het gordelknopje drukken om de gordel los te maken, maar ja wie ben ik he
Op een goede noodhamer zit een gordelsnijder.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Elke automobilist zou een gordel cutter, (goed uitgeruste) verbandkast, en brandblusser in de auto moeten hebben.
Je lijkt mij welquote:Op maandag 7 mei 2012 18:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op een goede noodhamer zit een gordelsnijder.
Verder nooit de verbanddoos in de achterbak bewaren, en liever niet de brandblusser. Als je chassis indeukt als je achterligger op je klapt kun je je achterbak niet meer open krijgen..
En dan zit er in mijn auto nog 2 literflessen water (als koelvloeistof of hydratie (mensen in de file in de zomer weten waarom)), een deken (wollen van de baas..) en zo'n goedkoop regenpakje.
Romeo delta, vergeet geen zakmes in je auto te hebben, anders moet je je tanden gebruiken om die blikken open te makenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, ik heb verdomme geen Struik in m'n kofferbak.
Van die extra stevige zeker.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:16 schreef Rave_NL het volgende:
Idd, zaklamp in m'n armsteun.
Alsmede condooms, maar dat terzijde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |