Good avenond. How is alles gaan in de USA?quote:
Als jij dat helemaal in Damsko ruikt zal ik idd wel stinkenquote:
jeweeeetquote:Op maandag 7 mei 2012 01:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Als jij dat helemaal in Damsko ruikt zal ik idd wel stinken
Ik ga vragen: Mag ik vragen waar de reis naartoe gaat? en dan zeg jij: Ja dat magquote:Op maandag 7 mei 2012 01:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Zitten midden in een pre-deployment dus enkel druk, niks leuks aan.
Ja dat magquote:Op maandag 7 mei 2012 01:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ga vragen: Mag ik vragen waar de reis naartoe gaat? en dan zeg jij: Ja dat mag![]()
Mag ik vragen waar de reis naartoe gaat?
Lekker dan, mag je alles voorbijrijden terwijl je zelf niet meegaat. Of zit je daar niet mee?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Enige wat ik weet dat ze daar een andere taal spreken (dan Engels)
Maar ga niet mee zit enkel in de opbouw/voorbereiding
Aardbeiquote:Op maandag 7 mei 2012 01:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Lekker dan, mag je alles voorbijrijden terwijl je zelf niet meegaat. Of zit je daar niet mee?
Nee toch appelsquote:
Nee zou liever voor ik de dienst uit ga nog een uitzending mee pikken, maar door in de voor opbouw/bereiding zitten kan ik diegene die uitgezonden worden hopelijk genoeg kentnis en training meegeven dat ze allemaal weer gezond thuis komen.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Lekker dan, mag je alles voorbijrijden terwijl je zelf niet meegaat. Of zit je daar niet mee?
Ook een goed strevenquote:Op maandag 7 mei 2012 02:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee zou liever voor ik de dienst uit ga nog een uitzending mee pikken, maar door in de voor opbouw/bereiding zitten kan ik diegene die uitgezonden worden hopelijk genoeg kentnis en training meegeven dat ze allemaal weer gezond thuis komen.
Hey Sine_Pari!quote:Op maandag 7 mei 2012 02:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Snurk ze, ik ga er ook van tussen. Even gezellig doen met het meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |