eea is ook subjectief qua beleving....quote:Op zondag 6 mei 2012 01:33 schreef waht het volgende:
[..]
Wat hypocriet wordt geacht is doorgaans een andere rangschikking van normen en waarden.
Echte hypocrieten zijn zeldzaam, en eigenlijk gewoon leugenaars.
Een VVD-nest, brr!quote:
Buma heeft hem kennelijk niet nodig. Dan maar Bleker.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:37 schreef remlof het volgende:
Ik snap niet dat Jack de Vries zich laat inhuren door Bleker, die is nogal kansloos.
Niemand is kansloos met Jack aan z'n zijde. Jack zou Samsom zelfs kunnen helpen, een tamelijk kansloos geval zoals de consensus inmiddels is.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:37 schreef remlof het volgende:
Ik snap niet dat Jack de Vries zich laat inhuren door Bleker, die is nogal kansloos.
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Buma heeft hem kennelijk niet nodig. Dan maar Bleker.
En Bleker doet ook een moppie dat veel jonger is dan hij.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij was immers al eerder van z'n voetstuk gevallen....
Toen een verslaggever vanavond in Nieuwsuur hem confronteerde dat hij ook met z'n prive onder het vergrootglas ligt, reageerde hij als een gebeten hond....quote:Op zondag 6 mei 2012 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En Bleker doet ook een moppie dat veel jonger is dan hij.
"Erger dan nu kan niet!"quote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toen een verslaggever vanavond in Nieuwsuur hem confronteerde dat hij ook met z'n prive onder het vergrootglas ligt, reageerde hij als een gebeten hond....
Tja, naïviteit kan hem niet worden ontzegd. Dat bewijst hij alleen al door zich kandidaat te stellenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
"Erger dan nu kan niet!"
Nou daar komt ie nog wel achter, mocht ie onverhoopt toch winnen
Die man met die baard en pet achter Bolkestein?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar die jongen zat er weer. In het publiek Typisch. Altijd. Nou ja, bijna dan.
Zit die er ook altijd?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Die man met die baard en pet achter Bolkestein?
Ja, op http://nieuwsuur.nl/uitzending/2012-05-05/quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, ik zag em wel en ik lag in een deuk![]()
Maar kan jij de vid wel doorspoelen?
daar zit ik ook op, maar gek genoeg kan ik niet vooruit spoelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, op http://nieuwsuur.nl/uitzending/2012-05-05/
Met een Mac welquote:Op zondag 6 mei 2012 01:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
daar zit ik ook op, maar gek genoeg kan ik niet vooruit spoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |