En dan laten zien. Of heb je geen webcam kree?quote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moest zelf ok heel hard om mn eigen grapje lachen ghehe
waar ben je nu?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Godver die serie is verslavend(gossip Girl)
Voor mij betekent het dat ze nog niet volwassen isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:17 schreef kree het volgende:
Er komt een hoop "hihihi" bij, voor mij betekend dat je bent wel een beetje leuk.
Maar kan het mis hebben hoor.
hihihi
Hij was ook erg scherp.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moest zelf ok heel hard om mn eigen grapje lachen ghehe
Kree heeft een webcam. Hij liet er zijn ranzige eten op zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan laten zien. Of heb je geen webcam kree?
hihih is idd onvolwassen, mijn "ghehe" klinkt daarentegen best charmantquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor mij betekent het dat ze nog niet volwassen is
Zijn pener is vast minder ranzig dan zijn etenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was ook erg scherp.
[..]
Kree heeft een webcam. Hij liet er zijn ranzige eten op zien.
Haha eten heeft ze al gezien staat pic van op facebookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was ook erg scherp.
[..]
Kree heeft een webcam. Hij liet er zijn ranzige eten op zien.
Hihiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef kree het volgende:
Owh het gaat over haar oma nu
nieuw onderwerp nieuwe kansen
Dezelfde?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef dyna18 het volgende:
Hoi, weer terug van Koninginnedag. En weer gezoend!
oh my god de vorige reality soap was niet zo heel interessant met dat 15 jarige meisje.. die met die van 35 jaar ook niet..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef kree het volgende:
Owh het gaat over haar oma nu
nieuw onderwerp nieuwe kansen
hoop dat er idd minder ondefinieerbare klontjes op zittenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn pener is vast minder ranzig dan zijn eten
Heb jij een teletijdmasjien!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef dyna18 het volgende:
Link van facebookmeisje in mijn dmquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
Haha eten heeft ze al gezien staat pic van op facebook
Oh bahquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoop dat er idd minder ondefinieerbare klontjes op zitten
jij was lang op koninginnendagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef dyna18 het volgende:
Het is een van mijn weinige goede kanten en daarom benadruk ik het graag. Ik zie mezelf echter absoluut niet als superieur.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor iemand die zichzelf niet als intellectueel superieur wenst te betitelen omschrijf je jezelf wel bijzonder vaak als 'slim'.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoop dat er idd minder ondefinieerbare klontjes op zitten
Koninginnedagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef dyna18 het volgende:
Goed zoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow sorry, bevrijdingsfestival
Ja, was weer met dezelfde van Koninginnedag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |