Niet op alles maar ik geef wel steeds de opzettjes om over te praten jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je zegt net dat ze overal, ja en ok op antwoord
Voor iemand die zichzelf niet als intellectueel superieur wenst te betitelen omschrijf je jezelf wel bijzonder vaak als 'slim'.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Is er in dit topic geen vrouwmensch die goed is met lieve, slimme jongens?
Niks mis mee hoorquote:
moest zelf ok heel hard om mn eigen grapje lachen ghehequote:
En dan laten zien. Of heb je geen webcam kree?quote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moest zelf ok heel hard om mn eigen grapje lachen ghehe
waar ben je nu?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Godver die serie is verslavend(gossip Girl)
Voor mij betekent het dat ze nog niet volwassen isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:17 schreef kree het volgende:
Er komt een hoop "hihihi" bij, voor mij betekend dat je bent wel een beetje leuk.
Maar kan het mis hebben hoor.
hihihi
Hij was ook erg scherp.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moest zelf ok heel hard om mn eigen grapje lachen ghehe
Kree heeft een webcam. Hij liet er zijn ranzige eten op zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan laten zien. Of heb je geen webcam kree?
hihih is idd onvolwassen, mijn "ghehe" klinkt daarentegen best charmantquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor mij betekent het dat ze nog niet volwassen is
Zijn pener is vast minder ranzig dan zijn etenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was ook erg scherp.
[..]
Kree heeft een webcam. Hij liet er zijn ranzige eten op zien.
Haha eten heeft ze al gezien staat pic van op facebookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was ook erg scherp.
[..]
Kree heeft een webcam. Hij liet er zijn ranzige eten op zien.
Hihiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef kree het volgende:
Owh het gaat over haar oma nu
nieuw onderwerp nieuwe kansen
Dezelfde?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef dyna18 het volgende:
Hoi, weer terug van Koninginnedag. En weer gezoend!
oh my god de vorige reality soap was niet zo heel interessant met dat 15 jarige meisje.. die met die van 35 jaar ook niet..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef kree het volgende:
Owh het gaat over haar oma nu
nieuw onderwerp nieuwe kansen
hoop dat er idd minder ondefinieerbare klontjes op zittenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn pener is vast minder ranzig dan zijn eten
Heb jij een teletijdmasjien!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef dyna18 het volgende:
Link van facebookmeisje in mijn dmquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
Haha eten heeft ze al gezien staat pic van op facebook
Oh bahquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoop dat er idd minder ondefinieerbare klontjes op zitten
jij was lang op koninginnendagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef dyna18 het volgende:
Het is een van mijn weinige goede kanten en daarom benadruk ik het graag. Ik zie mezelf echter absoluut niet als superieur.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor iemand die zichzelf niet als intellectueel superieur wenst te betitelen omschrijf je jezelf wel bijzonder vaak als 'slim'.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Koninginnedagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef dyna18 het volgende:
Goed zoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow sorry, bevrijdingsfestival
Ja, was weer met dezelfde van Koninginnedag.
Mwah... jewelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hihih is idd onvolwassen, mijn "ghehe" klinkt daarentegen best charmant
Het helpt om wat meer goede kanten te ontdekken. eerst van jezelf houden, dan pas van een anderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is een van mijn weinige goede kanten en daarom benadruk ik het graag. Ik zie mezelf echter absoluut niet als superieur.
Dan lees je er lekker overheenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oh my god de vorige reality soap was niet zo heel interessant met dat 15 jarige meisje.. die met die van 35 jaar ook niet..
hehehe neeeeeeeeejquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn pener is vast minder ranzig dan zijn eten
Godver snarf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heerlijk met haar te zoenen.quote:
idd!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KoninginnedagJa dat wil ik ook nog wel een keer over doen
was supergezellig
Ik had haar pic hier al eens gepost maargoed, zie dm maar dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Link van facebookmeisje in mijn dm
Je had toch nog andere hosselprojectjes?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Dan lees je er lekker overheen
Niemand die me kan stoppen om hier mijn faal verhalen neer te zetten.
Ow wacht! Ja ik weet het weer! Ik dacht dat je nu weer over iemand anders hadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had haar pic hier al eens gepost maargoed, zie dm maar dan.
20cm?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
Btw 20? Snarf? Dat zijn 2 handen en een beetje toch
C_A, hou eens op met me inferieur te laten voelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
nee, iets minder dan 2 handenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
Dan heb je grote handenquote:
hmmm jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had toch nog andere hosselprojectjes?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C_A, hou eens op met me inferieur te laten voelen.
Doe je beter dan mijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ja
band meisje
buur meisje
musical meisje
mja we hadden vorige keer toch (hele avond) gediscussieerd hoe dik n duim is hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? Ow ok... Hahaha tenzij je grote handen hebt
Ligt ook aan de diktequote:
Nu durf ik geen meisjes meer te versieren omdat ik bang ben dat ze gaan lachen dat ik een kleinere pener heb dan hun ex.quote:
Als je van jezelf al vind dat je weinig goede kanten hebt, hoe moet een ander er dan nog wat van maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is een van mijn weinige goede kanten en daarom benadruk ik het graag. Ik zie mezelf echter absoluut niet als superieur.
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het helpt om wat meer goede kanten te ontdekken. eerst van jezelf houden, dan pas van een ander
Nou tip van de dag dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe je beter dan mij
geen meisje hier
Whahahahahahaha jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja we hadden vorige keer toch (hele avond) gediscussieerd hoe dik n duim is haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |