kwartslagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:33 schreef Cassandra87 het volgende:
maar staan die handen dan rechtop of een kwartslag gedraaid
In onze theorie kwartslag gedraaid, als een vuistquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:33 schreef Cassandra87 het volgende:
maar staan die handen dan rechtop of een kwartslag gedraaid
Wow auquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Herenhandschoenen L, XL als de vingers kort uitvallen.
[..]
Gelukkig deel jij hier de lakens uit en moet iedereen gehoorzamen
Phieuw, ik kreeg bijna een peniscomplexquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In onze theorie kwartslag gedraaid, als een vuist
Ik val wel op klein en tengerquote:
Ok ik schrok al, zeker als het twee rechtopstaande handen waren met maat xlquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In onze theorie kwartslag gedraaid, als een vuist
Zolang een ex een grotere had, is het te klein.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh
Te groot is ook niet fijn
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Phieuw, ik kreeg bijna een peniscomplex
Nah, dat hoeft gewoon niet... zal wel iets met de opvoeding te maken hebben. Of iets Rotterdams of zo ... klinkt als iets wat ze zeggen in een probleemwijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig deel jij hier de lakens uit en moet iedereen gehoorzamen
Dat kan ik niet aan hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok ik schrok al, zeker als het twee rechtopstaande handen waren met maat xl
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang een ex een grotere had, is het te klein.
Niet als ex niks klaar baktequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ja, geen ondefineerbare klontjes dus heb goed gekauwd!quote:
Ik heb dus al twee redelijk goede kanten. Dat zou genoeg moeten zijn toch??quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het helpt om wat meer goede kanten te ontdekken. eerst van jezelf houden, dan pas van een ander
Ik las handenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb dus al twee redelijk goede kanten. Dat zou genoeg moeten zijn toch??
zo gezellig is die wc nu ook weer nietquote:
Wij wonen in Spijkenisse hèquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nah, dat hoeft gewoon niet... zal wel iets met de opvoeding te maken hebben. Of iets Rotterdams of zo ... klinkt als iets wat ze zeggen in een probleemwijk.
Dat moet je niet aan mij vragen lieverd want ik zou het nog geen dag met je uithoudenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb dus al twee redelijk goede kanten. Dat zou genoeg moeten zijn toch??
gewoon laptop meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zo gezellig is die wc nu ook weer niet
Ik zie niet in hoe pillen gaan helpen mijn zwellichaampjes te vermeerderen of hun capaciteit te vergroten.quote:
Not the point.quote:
hehehe gadver.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, geen ondefineerbare klontjes dus heb goed gekauwd!
Als ik dat als eis zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk.quote:
hahahahahaha men ik probeer ene slok wijn te nemen, maar moest weer zo hard lachen!quote:
Of mobielquote:
Dat is waar, maar ik wil echt alles eruit dus blijf altijd wat langer zittenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zo gezellig is die wc nu ook weer niet
Zou ik nooit te klein zijn natuurlijk.quote:
Fokken is toch een hobby?quote:
Goed zoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, geen ondefineerbare klontjes dus heb goed gekauwd!
Mwah, de 20cm haal ik niet hoor, dus dat valt ook wel weer mee hoop ikquote:
Nee ik heb een biertje gehad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dus niet naar de klote als in dronken?
oei... heb je last va aambeien ondertussen....?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik wil echt alles eruit dus blijf altijd wat langer zitten
Bevrijdingspop.quote:
Ja maar niet 1 waar je meiden bij kan vinden.quote:
Snarf, ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oei... heb je last va aambeien ondertussen....?
Gelukkig maar...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, de 20cm haal ik niet hoor, dus dat valt ook wel weer mee hoop ik
Alsof dat zou gebeuren, bitch please.quote:
Nee dat nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oei... heb je last va aambeien ondertussen....?
Evengoed gelukkig voor een ander danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar...
Hoewel.. Maakt mij niets uit, want ik doe er toch niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |