Nu durf ik geen meisjes meer te versieren omdat ik bang ben dat ze gaan lachen dat ik een kleinere pener heb dan hun ex.quote:
Als je van jezelf al vind dat je weinig goede kanten hebt, hoe moet een ander er dan nog wat van maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is een van mijn weinige goede kanten en daarom benadruk ik het graag. Ik zie mezelf echter absoluut niet als superieur.
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het helpt om wat meer goede kanten te ontdekken. eerst van jezelf houden, dan pas van een ander
Nou tip van de dag dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe je beter dan mij
geen meisje hier
Whahahahahahaha jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja we hadden vorige keer toch (hele avond) gediscussieerd hoe dik n duim is haha
Minder dan 2 handen en meer dan 1 hand is goed hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu durf ik geen meisjes meer te versieren omdat ik bang ben dat ze gaan lachen dat ik een kleinere pener heb dan hun ex.
Gadver moest dat nou?quote:
Whutquote:
En meer dan twee handen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Minder dan 2 handen en meer dan 1 hand is goed hoor
Wat zei ik een tijd terug nu, sommige dingen mag je gewoon voor jezelf houden.quote:
Misschien toch maar eens penispomp kopen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee johquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens penispomp kopen.
Goeie tipquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nou tip van de dag dan.
Dit komt allemaal via hobby (behalve buur meisje) en dat is er maar 1 bij mij en dat is muziek maken
meer dan 1 hand zeker.....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Herenhandschoenen L, XL als de vingers kort uitvallen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot die handen zijn
Gelukkig deel jij hier de lakens uit en moet iedereen gehoorzamenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat zei ik een tijd terug nu, sommige dingen mag je gewoon voor jezelf houden.
In de breedte of in de lengte?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en hoe tenger t meisjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot die handen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |