Ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zal zelf naar de koelkast moeten lopen vrees ik....
Nee. Ik heb geen doctoraal en ik doe het niet met een hip blondje dan wel sexy indaasequote:
7 jaar ouder dan jij bent, of 7 jaar ouder dan 15quote:
Je ziet er wel geleerd uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen doctoraal en ik doe het niet met een hip blondje dan wel sexy indaaseEn ik ben geen autist
Ja ik heb het warmquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
loop jij naar de koelkast voor een knuffel?
of gleequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef Detroit het volgende:
"Musicalmeisje". Is dat niet de facto standaard bij vrouwen, houden van musicals?
Dan 15?quote:
Nee dat is een meid die ik ken via het spelen (met de band) bij hun musicals.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef Detroit het volgende:
"Musicalmeisje". Is dat niet de facto standaard bij vrouwen, houden van musicals?
Oh hehe, nee 7 jaar ouder als ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
7 jaar ouder dan jij bent, of 7 jaar ouder dan 15
Heel autistisch dat je dat weer denktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef Detroit het volgende:
wat wil n man nog meer ....!?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ze is best leuk eigenlijk en vrijgezel ook
Dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat noemen ze real life soap.... een docu wordt echt we gecontroleerd
zeg wil jij nou eens stoppen met mijn vent een autist noemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel autistisch dat je dat weer denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Kree geval dat musicalmevrouw hem ook leuk vindquote:
Deze plaat heb ik al eens eerder gehoord dit uur.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel autistisch dat je dat weer denkt
Nou dat valt mee, het is wel een beetje aan de oude kant, maargoed ik hou het een beetje rond de 5 jaar verschil. die 2 jaartjes extra kunnen wel als ze leuk genoeg isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
das wel heul oud![]()
Het is ook hollen of stil staan bij jou he hihi
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zeg wil jij nou eens stoppen met mijn vent een autist noemen
jaa... die arme jongen ligt nu in foetes houding in de kamer te schommelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
[..]
Volgens mij is hij aan het fiepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
nee hoor ik zit naast m om m te troosten mocht t nodig zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaa... die arme jongen ligt nu in foetes houding in de kamer te schommelen
[..]
Oh sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je op autisten valt wat mij weer hoop geeft dat ik een kans maak
Sorry autistisch trekje van mijzelfquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:55 schreef Detroit het volgende:
[..]
Deze plaat heb ik al eens eerder gehoord dit uur.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Je maakt er nu wel een karikatuur van. Zo erg is het echt niet, heus!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaa... die arme jongen ligt nu in foetes houding in de kamer te schommelen
Nee fappenquote:
enkel een traantje wegpinkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:56 schreef Detroit het volgende:
[..]
Je maakt er nu wel een karikatuur van. Zo erg is het echt niet, heus!.
wil je zeggen dak lelijk bem....!?!quote:
Pas maar op anders raak je nog overprikkeldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:56 schreef Detroit het volgende:
[..]
Je maakt er nu wel een karikatuur van. Zo erg is het echt niet, heus!.
In de trein?quote:
Welk antwoord ik hier op geef het is altijd fout.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil je zeggen dak lelijk bem....!?!
Doesn't get me laidquote:
Voor de afwisseling een keer thuisquote:
Gelukkig val ik in de randcategorie en ben ik geen full-on autist zoals een tijn die je in de omschrijving in het DSM/IV boekje treft.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op anders raak je nog overprikkeld
was n grapje! was n grapje!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welk antwoord ik hier op geef het is altijd fout.
Nee je bent niet lelijk
Daten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Detroit noemde mij autist dus ik ben weer vrijgezel![]()
Net alsof hij dat snapt.quote:
Z'n afweergeschut ging per ongeluk af, hij was het aan het schoonmaken. Geef 'm een knuffel en alles is weer goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Detroit noemde mij autist dus ik ben weer vrijgezel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |