Als je het zo ziet, misschien wel, maar ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen. Het behang komt op 1 korte muur in een kamer van 3 x 5. Verder zijn de meubels vooral wit en de rest van de muren dus ook.quote:
Hier een discussietopic waarin diezelfde vraag werd gesteld. Er zitten redelijk wat "nutteloze" reacties bij, maar ook genoeg mensen die aangeven dat als ze niet meer zonder zouden kunnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef Stiemie het volgende:
Overigens twijfelen we nog over een Quooker in de keuken. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben?
Zou het met kids NOOIT doen. Hoe kan je het jezelf vergeten als ze hun handjes wassen met de verkeerde kraan.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:01 schreef Stiemie het volgende:
Kwartet![]()
De quooker gaat waarschijnlijk vervangen worden door een 3-in-1-kraan van Itho Daalderop
We hebben in K&W relatief veel lurkersquote:Op maandag 28 mei 2012 23:01 schreef Stiemie het volgende:
Kwartet![]()
En de uiteindelijke keukenofferte kwam ineens 1800 euro duurder uit, dus nu zijn we manieren aan het bedenken om 'm goedkoper te maken... Geen eenvoudige opgave hebben we al gemerktDe quooker gaat waarschijnlijk vervangen worden door een 3-in-1-kraan van Itho Daalderop
[ afbeelding ]
Om het goedkoper te maken kunnen we er ook nog voor kiezen om het granieten werkblad te vervangen voor een laminaat exemplaar van Dekker. Maar dat graniet is zo mooi he....
Tsja heel goed hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:36 schreef mrien het volgende:
Hoe is het verder met de voorbereidingen qua inpak enzo?
Ik heb bij mijn ouders een pvc vloer in de gang gelegd. Ze waren toe aan een nieuwe vloer maar hebben 2 grote honden en die zijn niet echt voorzichtig en in de herfst en winter vaak erg nat.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:50 schreef Stiemie het volgende:
Oke, helaas nog steeds geen foto's want die staan op mijn laptop en mijn scherm is overleden![]()
Wel wat updates. We hebben besloten voor een pvc vloer te gaan. Deze van Therdex is erg mooi vinden we
[ afbeelding ]
http://www.therdex.nl/col(...)llectie=20&staal=289
Iemand die hier ervaring mee heeft? Ons lijkt het ideaal omdat er weinig kans op beschadiging is en dat je de vloer makkelijk kunt schoonmaken. Ideaal dus met 2 kleine kinderen.
Klinkt goed zeg! Welk merk vloer hebben je ouders? Wij hebben nu naar Flexxfloors, Therdex en Mflor gekeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb bij mijn ouders een pvc vloer in de gang gelegd. Ze waren toe aan een nieuwe vloer maar hebben 2 grote honden en die zijn niet echt voorzichtig en in de herfst en winter vaak erg nat.
Ik vind het fantastisch (maar in dit geval/merk ook prijzig). Na bijna een jaar nog steeds geen beschadigingen, geen problemen gehad met natte handen en het was heel makkelijk te leggen (stanleymes ipv zagen en ook geen toplaag die loskomt).
Ik heb het even voor je nagevraagd, het merk is Dersimo. En ik heb het al eerder gezegd maar ik vind het echt fantastisch spul.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:41 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Klinkt goed zeg! Welk merk vloer hebben je ouders? Wij hebben nu naar Flexxfloors, Therdex en Mflor gekeken.
Oeh, dat is wel een heel heftige print voor op de muur!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Stiemie het volgende:
Weer iets leuks tegengekomen! Deze keer voor de woonkamer
[ afbeelding ]
Wat een leuke bedje!quote:
Ja de print is wel heel heftig inderdaad. Het ging me meer om het idee van de planken boven het dressoir met behang erachter. Ik denk wel dat wij dan voor iets minder aanwezig behang zouden gaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:41 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een heel heftige print voor op de muur!
[..]
Wat een leuke bedje!![]()
Zal het opvallen als de nieuwe keuken erin zit?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef mrien het volgende:
Mooi!!!
Zal heel veel verbetering geven!
Welke kleur wordt hij? Hoogglans?
oooooh wat een geweldig leuk idee van die bolletjesrand zeg!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef Stiemie het volgende:
We hebben vandaag groen licht gekregen wat betreft de hypotheekMorgen krijgen we officieel de bevestiging, maar we zijn al erg blij.
Wel zijn we er nog steeds niet uit hoe we de keuken willen hebben... Zoals de keuken nu is, is hij boven budget en dus moeten we iets aanpassen. We komen er alleen niet zo goed uit wat dan
Onderstaand idee vind ik trouwens een leuke oplossing om wat huiselijkers te maken van de overbekende ikea expedit
[ afbeelding ]
En de rolgordijnen in de kinderkamers krijgen denk ik zo'n bolletjesrandje![]()
[ afbeelding ]
Over het behang heb je al gezegd dat je wat minder druks uitzoekt, ik zou hier al heel snel gek van worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Stiemie het volgende:
Weer iets leuks tegengekomen! Deze keer voor de woonkamer![]()
Oh nee de plattegrond is nog van voor de bezuinigingsrondequote:Op maandag 4 juni 2012 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat was dus een zeeppompje in de plattegrond!
Oh dat blauwe kastjequote:Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef Stiemie het volgende:
Wow fantastisch gewoonHa en we hebben op het laatste moment ook nog gekozen voor een zeeppompje voor in het werkblad
Het wordt nu wel allemaal erg toevallig. Had ik zal gezegd dat onze huidige prullenbak ook erg op die van jullie lijkt? *insert spooky melodietje* Maar in het nieuwe huis hebben we daar niet echt meer een plekje voor en dan komt de prullenbak in een speciaal laadje.
Onze tafel lijkt trouwens ook erg op de tafel van de foto alleen hebben wij er zwarte houten stoelen bij
[ afbeelding ]
Oh leuk, even kijken op de site! Ik dacht dat je zelf een eigen kastje die prachtige kleur had gegevenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Stiemie het volgende:
Dat is toch een koopie Claudia?![]()
Pascal geweldig! Ik had al gezocht, maar kon zo snel niks vinden. Het lijkt me gewoon zo'n handig ding.
En Pisces dat kastje hebben we een aantal jaren geleden gekocht bij http://www.basiclabel.nl/. Helaas zit het niet meer in de collectie. Het is een sidetable waarvan we de onderste plank hoger hebben geplaatst zodat de lage verwarming eronder pastte.
Welkomquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:43 schreef mefke79 het volgende:
Aha, hier is je eigen topic! Ik ga volgen, natuurlijk. Mooie keuken uitgezocht trouwens.
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:54 schreef Stiemie het volgende:
oh en zojuist 1 van de nare dingen van een nieuw huis ontdekt: de uitgaves... Wat gaat het hard zeg allemaal![]()
Vandaag grote aanbetaling keuken gedaan, bed voor jongste gekocht en laminaat gekeken. We willen de 1e en 2e etage laminaat leggen en dat komt al snel op zo'n 65 m2... Telt allemaal lekker op.
We twijfelen nog erg over de kleur. Wil wel graag een lichte kleur, maar ook wel warm.
Wat briljant handig!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:39 schreef Stiemie het volgende:
Heeft hier iemand trouwens ervaring met de inzetkast? Het lijkt ons wel handig voor de kast onder de trap. Kun je mooi je voorraad (pakken houdbare melk voor het koffie-apparaat, zakken pasta, pakken sap etc) in kwijt en erachter zaken als je stofzuiger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al krijg ik er ook wel een beetje een Anne Frank gevoel bij![]()
![]()
Yep alle kleine dingen bij elkaar tikken ook leuk aan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelen dan zit ik nog wel in de ruwbouw en doen we ongeveer 80% helemaal zelf.
Maar ook allerlei kleine dingen samen doen ook een hoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |