Nou zit ik met Rawhide in mijn hoofd.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nou zit ik met Rawhide in mijn hoofd.
Zie op.
Why?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Merlijn het volgende:
Ik moet Vannelle nog eens gaat stalken denk ik.
Motor lenenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef vannelle het volgende:
Ik was ff 10 minuten weg toen we op pagina 4 zaten en ik las dit:
[..]
Why?
Vraag ik me dan af.
Misschien is hij aan de pil.quote:
Dat ben jij altijd.quote:
Nou moet je ophouden.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh ja, snap em nu.
Aanbod geldt nog steeds hoor.
Je draait toch wel de bouten van het voorwiel los voordat je hem uitleent?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh ja, snap em nu.
Aanbod geldt nog steeds hoor.
Geen idee? Hijs wel op FBquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]Snel inplannen dan!
Zeg... Waar is JK1982 eigenlijk?
Rucky toch! Wat ben je in een onaardige bui, vanmorgen was je zo lief met het ontbijt maar nu...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je draait toch wel de bouten van het voorwiel los voordat je hem uitleent?
Bij peaches of Yska denk ik, die zijn ook niet onlinequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]Snel inplannen dan!
Zeg... Waar is JK1982 eigenlijk?
Hijs wel online!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij peaches of Yska denk ik, die zijn ook niet online
Tuurlijk niet, als iemand crashed met mijn motor dan ben ik dat zelf. Ik gun niemand ander die eer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
hij is z'n frustratie over mijn relatie aan het botvieren denk ik ....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Rucky toch! Wat ben je in een onaardige bui, vanmorgen was je zo lief met het ontbijt maar nu...
Ow ok, dan kan ik me de frustratie wel voorstellen, *geeft rucky handschoenen en een boksbal*quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij is z'n frustratie over mijn relatie aan het botvieren denk ik ....
(hij hoorde een telefoongesprek tussen mij en m'n man, dat op z'n zachtst gezegd, niet prettig verliep).
Die luxe heb ik niet omdat ik niet als homo over wil komen maar ik bied em gewoon 105 pk op 200 kilo aan.quote:
Als hij er dan maar niet als een of andere achterlijke mee gaat scheurenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die luxe heb ik niet omdat ik niet als homo over wil komen maar ik bied em gewoon 105 pk op 200 kilo aan.
Dát kan ik wel en is voor een man ook een sooort van troost.
Die kan je beter aan hem geven dan maakt hij misschien nog een kans.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ow ok, dan kan ik me de frustratie wel voorstellen, *geeft rucky handschoenen en een boksbal*
Jeetje Rucky je bent echt boos! Denk je aan je hart alsjeblieft! FHF kan je niet missen hoor!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die kan je beter aan hem geven dan maakt hij misschien nog een kans.
Nee lieverd, Rucky is gefrustreerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef Merlijn het volgende:
* draad kwijt is *
Ik ben niet gefrustreerd
Ik leen mijn motor niet uit aan een idioot, ik schat hem als verstandig in.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Als hij er dan maar niet als een of andere achterlijke mee gaat scheurenUit frustratie dan hè!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jeetje Rucky je bent echt boos! Denk je aan je hart alsjeblieft! FHF kan je niet missen hoor!
ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik leen mijn motor niet uit aan een idioot, ik schat hem als verstandig in.
* Merlijn Rucky HJ inschenktquote:
quote:
Die lacht zelfs op de foto.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:27 schreef belle1608 het volgende:
DJMO hoe is 't met jou dan? Als Rucky al zo gefrustreerd is..
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
* Merlijn 5 kilo aankomt in dit topic....
* Vannelle een kanon voorzet.
dat was vóór dat gesprekquote:
".. mijn liefde voor jou is nu toch enkel haat"quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:27 schreef belle1608 het volgende:
DJMO hoe is 't met jou dan? Als Rucky al zo gefrustreerd is..
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
".. mijn liefde voor jou is nu toch enkel haat"
Je suis enorm dankbaar, proost!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
* Merlijn 5 kilo aankomt in dit topic....
* Vannelle een kanon voorzet.
Oh ja.... Dat moet ook nog....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:29 schreef belle1608 het volgende:
[..]ie 5 kilo er wel weer afdanst met Merlijn
*
quote:
* Rucky proost mee en zet een Jillz voor belle neer en wat wil DJMO?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |