Deze film kijk je niet bij kaarslicht en een flesje wijn, neequote:Op maandag 7 mei 2012 20:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen naar dit kunnen kijken en er opgewonden van kunnen raken...
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Oh god, de eerste feministe heeft het topic gevonden.
Nou je kan zeggen wat je wil maar qua ervaringen is wel zo dat meisjes altijd braaf doen naar buiten maar zodra je op slaapkamer ben met zn 2en willen alleen maar zo hard en vaak mogelijkquote:Op maandag 7 mei 2012 20:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jij kent zeker ieder meisje op de wereld.
internet white knightquote:Op maandag 7 mei 2012 20:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Deze film kijk je niet bij kaarslicht en een flesje wijn, nee
Verre van.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
internet white knightDeze man heeft normen en waarden hoor dames deze kunnen jullie vertrouwen
![]()
zet die eens onlinequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:41 schreef Kuraudo het volgende:
![]()
niet ff wat screenshots posten van je collectie?
Dit is mijn Sasha Grey collectie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die Sasha Grey niet kennen:
(Fuck dit, net gekeken voor het beste plaatje, ze zijn allemaal goed .. klik dit maar ff)
Ja dus wil ze toch zelfquote:Op maandag 7 mei 2012 20:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Verre van.
Ik vind gewoon dat die laatste erover gaat, die meid staat vol blauwe plekken
Als jij dat echt leuk vindt dan schort er iets in je hersenpan
Oh, deze grunna king was me enigszins voorquote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
stiekem wil jij ook zo![]()
in elke meisje schuilt zoiets
Preceies deze man snapt tquote:Op maandag 7 mei 2012 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alle vrouwen willen zo geneukt worden stiekem
Gr gr
Rapeboy
Dit soort rare dingen kijk ik liever gewoon niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Deze film kijk je niet bij kaarslicht en een flesje wijn, nee
Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op maandag 7 mei 2012 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit soort rare dingen kijk ik liever gewoon niet.
Tuurlijk welke vrouw wil nou niet een dildo in haar keel geramd krijgen en in haar gezicht geslagen worden totdat het opzwelt en rood wordt.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
stiekem wil jij ook zo![]()
in elke meisje schuilt zoiets
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dus wil ze toch zelf![]()
En is wel opwindend gifje moet ik zeggen jaAls je dat niet vind schort er eerder iets aan jouw hersenpan denk ik
Moraalridderquote:Op maandag 7 mei 2012 20:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Tuurlijk welke vrouw wil nou niet een dildo in haar keel geramd krijgen en in haar gezicht geslagen worden totdat het opzwelt en rood wordt.
[..]!
Niks moraalridder, dit is pure marteling en dat moet 'opwindend' zijn. Yeah, right.quote:
Pure martelingquote:Op maandag 7 mei 2012 20:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niks moraalridder, dit is pure marteling en dat moet 'opwindend' zijn. Yeah, right.
Niet iedereen houdt van S Mquote:Op maandag 7 mei 2012 20:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Pure marteling![]()
Dit is nog voorspel in vergelijking met sommige dingen die ik doe![]()
Wat is daar het praktisch nut van?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Tuurlijk welke vrouw wil nou niet een dildo in haar keel geramd krijgen en in haar gezicht geslagen worden totdat het opzwelt en rood wordt.
[..]!
Heeft niks met sm te makenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:26 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van S M
Het kleinerende gedeelte is de gedachte erachterquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:30 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Dan houdt ze tenminste d'r bek!!!!!
Genoeg vrouwen die voor de lol deepthroaten...quote:Op maandag 7 mei 2012 20:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Het kleinerende gedeelte is de gedachte erachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |