Tuurlijk welke vrouw wil nou niet een dildo in haar keel geramd krijgen en in haar gezicht geslagen worden totdat het opzwelt en rood wordt.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
stiekem wil jij ook zo![]()
in elke meisje schuilt zoiets
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dus wil ze toch zelf![]()
En is wel opwindend gifje moet ik zeggen jaAls je dat niet vind schort er eerder iets aan jouw hersenpan denk ik
Moraalridderquote:Op maandag 7 mei 2012 20:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Tuurlijk welke vrouw wil nou niet een dildo in haar keel geramd krijgen en in haar gezicht geslagen worden totdat het opzwelt en rood wordt.
[..]!
Niks moraalridder, dit is pure marteling en dat moet 'opwindend' zijn. Yeah, right.quote:
Pure martelingquote:Op maandag 7 mei 2012 20:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niks moraalridder, dit is pure marteling en dat moet 'opwindend' zijn. Yeah, right.
Niet iedereen houdt van S Mquote:Op maandag 7 mei 2012 20:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Pure marteling![]()
Dit is nog voorspel in vergelijking met sommige dingen die ik doe![]()
Wat is daar het praktisch nut van?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Tuurlijk welke vrouw wil nou niet een dildo in haar keel geramd krijgen en in haar gezicht geslagen worden totdat het opzwelt en rood wordt.
[..]!
Heeft niks met sm te makenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:26 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van S M
Het kleinerende gedeelte is de gedachte erachterquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:30 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Dan houdt ze tenminste d'r bek!!!!!
Genoeg vrouwen die voor de lol deepthroaten...quote:Op maandag 7 mei 2012 20:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Het kleinerende gedeelte is de gedachte erachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |