Nee, je bent alleen maar aan het zeuren, zeiken, schelden en te stom om zelf iets op te zoeken. Dat zijn we spuugzat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:00 schreef datisstom het volgende:
Overdrijven jullie niet een beetje? Excuses.
Ja want je gaat ook gewoon iemand zonder reden kuthoer noemen he....quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:00 schreef datisstom het volgende:
Overdrijven jullie niet een beetje? Excuses.
Gefrustreerd?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, je bent alleen maar aan het zeuren, zeiken, schelden en te stom om zelf iets op te zoeken. Dat zijn we spuugzat.
Is dit het zondagmiddagtopic?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, je bent alleen maar aan het zeuren, zeiken, schelden en te stom om zelf iets op te zoeken. Dat zijn we spuugzat.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:03 schreef hans1988 het volgende:
[..]
HAHA, is er weer wat gaande komt vosss ook eens even kijken![]()
Wat een dooddoenerquote:
Begin je nou weer? Als ik het goed zag was jij straks ook al degene die begon of niet?quote:
Dan moet je een nieuwe bril kopen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Begin je nou weer? Als ik het goed zag was jij straks ook al degene die begon of niet?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef DeHovenier het volgende:
Lol @ 3 volwassen guards die een konijntje achtervolgen. "Never should have come here!"
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef DeHovenier het volgende:
Lol @ 3 volwassen guards die een konijntje achtervolgen. "Never should have come here!"
Die mud crabquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal nooit in het spel zitten.
In de DLC misschien?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal nooit in het spel zitten.
Ik hoop het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |