Reed twee weken terug nog 's avonds laat door het Ruhrgebied, vind het prachtig om dan tussen al die verlichte industrie door te vliegen.quote:
Ze is model en hoort bij zijn entourage. Gewoon lekker feesten en dergelijke, "netwerken"quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee die vrouw heeft wel echt krullen, ik heb meer slag. Maar vraag me af wat ze met hem doet.
Ja, best mooi hoor met die lampjes. Overdag ziet het er niet uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Reed twee weken terug nog 's avonds laat door het Ruhrgebied, vind het prachtig om dan tussen al die verlichte industrie door te vliegen.
Is dat in IJmuiden ook zo?
Raakte laatst verdwaald in het Rotterdamse havengebied. Dat was geen straf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Reed twee weken terug nog 's avonds laat door het Ruhrgebied, vind het prachtig om dan tussen al die verlichte industrie door te vliegen.
Dan moet je eens naar Zuid-Limburg gaan, Chemelotquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar kan je ook gruwelijk hard scheuren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef waht het volgende:
[..]
Raakte laatst verdwaald in het Rotterdamse havengebied. Dat was geen straf.
Zeker. Zelfs vrachtwagenchauffeurs doen het.quote:
Rotterdam kom ik niet zo vaak (althans, in de haven), daarentegen wél weer in Hamburg. Kan urenlang door die gebieden cruisen (daarvoor zijn ze ook groot genoeg) en gewoon genieten van die bedrijvigheid. Dat lijkt net een mierenhoop, maar toch heeft alles z'n structuur.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef waht het volgende:
[..]
Raakte laatst verdwaald in het Rotterdamse havengebied. Dat was geen straf.
Prachtig Auti!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:48 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest van de week vol in de ankers omdat iemand vond dat 20 km/h een prima snelheid was op een 80kmweg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met 50 km/h over de snelweg rijden ook niet.
Dat was iemand anders hoor. Op YouTubequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aldus de meneer die een auto wil huren om op de autobahn te scheuren.
In hi-def zou dit niet misstaan als poster.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:48 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slakken is ook niet cool.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met 50 km/h over de snelweg rijden ook niet.
Heb je deze ook in hogere resolutie voor m'n achtergrond?quote:
Ik moet zelf eens een keer op pad met een beetje knappe camera en wat plaatjes schieten van Corus/Tata en ook van de bunkersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |