Dat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat vooral jij je er niet mee moet bemoeien.
Hoe draagt wie dan ook buiten een relatie verantwoordelijkheid voor die relatie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:16 schreef mangler_fcu het volgende:
Ik bemoei me er verder ook niet mee, maar ik praat er wel met haar over. En ze spreekt natuurlijk haar vriend ook aan en is hij vooral schuldig dat ontken ik ook niet. Maar ik vind dat, omdat dat meisje wist dat hij een vriendin had, zij wel degelijk verantwoordelijkheid draagt.
Zij was vrijgezel, ja? Is het meisje een érg goede vriendin van de bedrogene, nee, ze wist alleen dat hij een vriendin had?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:16 schreef mangler_fcu het volgende:
Maar ik vind dat, omdat dat meisje wist dat hij een vriendin had, zij wel degelijk verantwoordelijkheid draagt.
Hij is degene in een relatie en dus mag je vriendin bij hem verhaal halen. Dat meisje mag in principe doen en laten wat ze wil. Ook al weet ze dat hij bezet is, dat maakt in deze context niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:16 schreef mangler_fcu het volgende:
Ik bemoei me er verder ook niet mee, maar ik praat er wel met haar over. En ze spreekt natuurlijk haar vriend ook aan en is hij vooral schuldig dat ontken ik ook niet. Maar ik vind dat, omdat dat meisje wist dat hij een vriendin had, zij wel degelijk verantwoordelijkheid draagt.
Nou als jij weet dat iemand een relatie heeft dan is dat gewoon verboden gebied, als je het niet weet is het iets anders maar als je het weet en er dan toch achteraan gaat dan ben je fout bezig en wel degelijk deels verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hoe draagt wie dan ook buiten een relatie verantwoordelijkheid voor die relatie?
Verklaar je mening eens aub.
Ja zou jij je vrienden laten zitten dan?! Ik ga niet naar hem toe of naar dat meisje maar ik praat er wel over met mijn beste vriendin dat is toch niet zo vreemd..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef Dannoe het volgende:
Ik bemoei me er verder ook niet mee, maar ik praat er wel met haar over.
Ja je zegt hetzelfde als net maar met wat meer woorden. Vertel eens waarom je dat vind? Waarom is diegene dan fout bezig en verantwoordelijk?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Nou als jij weet dat iemand een relatie heeft dan is dat gewoon verboden gebied, als je het niet weet is het iets anders maar als je het weet en er dan toch achteraan gaat dan ben je fout bezig en wel degelijk deels verantwoordelijk.
Dat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:10 schreef padlarf het volgende:
Het meisje zit niet goed, maar uiteindelijk is het die relatie van die vriend, en zijn verantwoordelijkheid.
Dat is een cirkelredenering. Heb je ook nog een goed argument?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Nou als jij weet dat iemand een relatie heeft dan is dat gewoon verboden gebied, als je het niet weet is het iets anders maar als je het weet en er dan toch achteraan gaat dan ben je fout bezig en wel degelijk deels verantwoordelijk.
Ik ben ook erg benieuwd maar verwacht er weinig meer van anders zou ze die kaart al gespeeld hebben lijkt me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is een cirkelredenering. Heb je ook nog een goed argument?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |