Daarom zeg ik, dat je groot bent en voor een grootse show zorgt (eerlijk is eerlijk) vind ik prima. Maar dat onzinnige arogante gedoe en dan ook nog dit soort onzin verkopen vind ik echt zinloos en een beetje triest eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:44 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja... "we love you" oid zeggen is 1 ding, "metallica is family" vond ik nergens op slaan
Ach een beetje Amerikaans maar dat hele Metallica-gebash vind ik zwaar overtrokken. Alles wordt naar het negatieve getrokken bij hun. Ook al staan ze er nu voor de 4de keer in 10 jaar, de setlist is elke keer echt anders. Je krijgt dan toch een andere show en het is echt een feest van ruim 2uur. Maar de metalheads vinden ze sell-outs, en de niet-metelheads vinden ze te arrogant/hard ofzo.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, dat je groot bent en voor een grootse show zorgt (eerlijk is eerlijk) vind ik prima. Maar dat onzinnige arogante gedoe en dan ook nog dit soort onzin verkopen vind ik echt zinloos en een beetje triest eigenlijk.
Samen met Nirvana vind ik Metallica 1 van de meest overschatte bands ooit, maar ja dat vind ik dan weer. Een ander kan het wel helemaal geweldig vinden. Zo veel mensen, zo veel meningen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:49 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ach een beetje Amerikaans maar dat hele Metallica-gebash vind ik zwaar overtrokken. Alles wordt naar het negatieve getrokken bij hun. Ook al staan ze er nu voor de 4de keer in 10 jaar, de setlist is elke keer echt anders. Je krijgt dan toch een andere show en het is echt een feest van ruim 2uur. Maar de metalheads vinden ze sell-outs, en de niet-metelheads vinden ze te arrogant/hard ofzo.
Maar genoeg hierover. Wat iedereen er van vind mag ie zelf vinden. Ik heb genoeg op andere acts aan te merken. Ik heb James zijn gitaar gespeeld. En aan het podium staan was supertof. Nog nooit zo dichtbij meegemaakt. Dus ik vond het een heerlijk concert.
Hij knielde voor ons/mij. En heb toen een paar keer kunnen strijken met mijn vingers over zijn snaren. Op het einde van Seek & Destroy. Vingers worden niet meer gewassenquote:
Metallica is veel, maar niet overschat. Daar hebben zie iets te veel voor gepresteerd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Samen met Nirvana vind ik Metallica 1 van de meest overschatte bands ooit, maar ja dat vind ik dan weer. Een ander kan het wel helemaal geweldig vinden. Zo veel mensen, zo veel meningen.
Als je er van houdt en er in staat kan ik me overgens wel voorstellen dat die snakepit gruwelijk was.
Enne, heb ik al gezegd dat Crepes met amarette en nuttela echt gruwelijk zijn?
Tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:06 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Hij knielde voor ons/mij. En heb toen een paar keer kunnen strijken met mijn vingers over zijn snaren. Op het einde van Seek & Destroy. Vingers worden niet meer gewassen
Absoluut veel gepresteerd en terecht dat het een afsluiter is, maar ik vind het gewoon te ver gaan. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Metallica is veel, maar niet overschat. Daar hebben zie iets te veel voor gepresteerd.
Ik bedoelde inderdaad Amarettoquote:Maar over eten gesproken. Amarette, is dat iets zoals Amaretto? Dus iets met drank. Ik eet die dingen nooit. Vind al die deegproducten niet zo lekker. Maybe die donuts, maar daar was t t druk.
Dit jaar toch minder eet mogelijkheden. Of, maybe niet minder, maar meer verspreid. Maar 1 viskar. Geen Schafkase.
Had wel een een broodje vlees met tzatziki ontdekt. Die was gruwelijk lekker.
En dit jaar voor het eerst Knobibrod gegeten. Was ook erg lekker.
Merkte bij het eten wel dat het steeds drukker werd. Normaal zag ik nooit rijen staan. Was je zo aan de beurd. Dit jaar toch een paar x in de drukte gestaan. Lijkt wel of ze elk jaar meer kaarten verkopen.
Ok dat is wel coolquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:06 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Hij knielde voor ons/mij. En heb toen een paar keer kunnen strijken met mijn vingers over zijn snaren. Op het einde van Seek & Destroy. Vingers worden niet meer gewassen
Grappig! we kwamen die avond een hele lading nederlanders tegen ineens omdat die allemaal die Toten hosen oversloegenquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:31 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Haha, mijn vriendin heeft met jou gepraat in de feesttent op zondag!!!.
Ze ging volgens mij eerst vragen naar die emmers. Maar toen ze later tegen mij zij dat jullie vorig jaar op Hurricane waren, vond ik dat al toevallig. En ze vertelde toen dat je bij Metallica ging bungeejumpen. En nu vertel je dat hier.
Mijn eerste keer een medefokker in reallife gezien te hebben![]()
![]()
![]()
En wat is die omgeving toch ook mooi he. Vinden wij ook altijd.
Dat idee had ik ook al een beetje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:11 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Grappig! we kwamen die avond een hele lading nederlanders tegen ineens omdat die allemaal die Toten hosen oversloegen
Explain??quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:22 schreef RoW_0 het volgende:
Over eten gesproken.
[ afbeelding ]
Gratis van Goldkorn.
Nou ja, het was maandag en de helft op mijn camping was al weg. Toen wij met de groep naar de auto liepen kregen wij eerst gratis ijskoffie en gratis broodjesquote:
koude patat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nou ja, het was maandag en de helft op mijn camping was al weg. Toen wij met de groep naar de auto liepen kregen wij eerst gratis ijskoffie en gratis broodjes. Vervolgens kwam er een vrachtwagen aan en gaf ons dozen met donuts en hamburgers! Oh en patat, geen friet.
Grote zak wat bedoeld is voor de patatzaak. Geen aviko zakje dus. Maargoed, in een coolboxje naar huis en hele dagen patat eten maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |