abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:34:03 #201
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112561015
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:44 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Ja... "we love you" oid zeggen is 1 ding, "metallica is family" vond ik nergens op slaan :P
Daarom zeg ik, dat je groot bent en voor een grootse show zorgt (eerlijk is eerlijk) vind ik prima. Maar dat onzinnige arogante gedoe en dan ook nog dit soort onzin verkopen vind ik echt zinloos en een beetje triest eigenlijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:49:52 #202
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_112561634
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, dat je groot bent en voor een grootse show zorgt (eerlijk is eerlijk) vind ik prima. Maar dat onzinnige arogante gedoe en dan ook nog dit soort onzin verkopen vind ik echt zinloos en een beetje triest eigenlijk.
Ach een beetje Amerikaans maar dat hele Metallica-gebash vind ik zwaar overtrokken. Alles wordt naar het negatieve getrokken bij hun. Ook al staan ze er nu voor de 4de keer in 10 jaar, de setlist is elke keer echt anders. Je krijgt dan toch een andere show en het is echt een feest van ruim 2uur. Maar de metalheads vinden ze sell-outs, en de niet-metelheads vinden ze te arrogant/hard ofzo.

Maar genoeg hierover. Wat iedereen er van vind mag ie zelf vinden. Ik heb genoeg op andere acts aan te merken. Ik heb James zijn gitaar gespeeld. En aan het podium staan was supertof. Nog nooit zo dichtbij meegemaakt. Dus ik vond het een heerlijk concert.
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:06:57 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112568707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:49 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ach een beetje Amerikaans maar dat hele Metallica-gebash vind ik zwaar overtrokken. Alles wordt naar het negatieve getrokken bij hun. Ook al staan ze er nu voor de 4de keer in 10 jaar, de setlist is elke keer echt anders. Je krijgt dan toch een andere show en het is echt een feest van ruim 2uur. Maar de metalheads vinden ze sell-outs, en de niet-metelheads vinden ze te arrogant/hard ofzo.

Maar genoeg hierover. Wat iedereen er van vind mag ie zelf vinden. Ik heb genoeg op andere acts aan te merken. Ik heb James zijn gitaar gespeeld. En aan het podium staan was supertof. Nog nooit zo dichtbij meegemaakt. Dus ik vond het een heerlijk concert.
Samen met Nirvana vind ik Metallica 1 van de meest overschatte bands ooit, maar ja dat vind ik dan weer. Een ander kan het wel helemaal geweldig vinden. Zo veel mensen, zo veel meningen.
Als je er van houdt en er in staat kan ik me overgens wel voorstellen dat die snakepit gruwelijk was.

Enne, heb ik al gezegd dat Crepes met amarette en nuttela echt gruwelijk zijn? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_112570069
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:49 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ik heb James zijn gitaar gespeeld.
Lees ik dit goed? :o
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:06:49 #205
10863 AgeEll
pi_112570948
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Lees ik dit goed? :o
Hij knielde voor ons/mij. En heb toen een paar keer kunnen strijken met mijn vingers over zijn snaren. Op het einde van Seek & Destroy. Vingers worden niet meer gewassen :P
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:10:23 #206
10863 AgeEll
pi_112571120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Samen met Nirvana vind ik Metallica 1 van de meest overschatte bands ooit, maar ja dat vind ik dan weer. Een ander kan het wel helemaal geweldig vinden. Zo veel mensen, zo veel meningen.
Als je er van houdt en er in staat kan ik me overgens wel voorstellen dat die snakepit gruwelijk was.

Enne, heb ik al gezegd dat Crepes met amarette en nuttela echt gruwelijk zijn? :P
Metallica is veel, maar niet overschat. Daar hebben zie iets te veel voor gepresteerd.

Maar over eten gesproken. Amarette, is dat iets zoals Amaretto? Dus iets met drank. Ik eet die dingen nooit. Vind al die deegproducten niet zo lekker. Maybe die donuts, maar daar was t t druk.
Dit jaar toch minder eet mogelijkheden. Of, maybe niet minder, maar meer verspreid. Maar 1 viskar. Geen Schafkase.
Had wel een een broodje vlees met tzatziki ontdekt. Die was gruwelijk lekker.
En dit jaar voor het eerst Knobibrod gegeten. Was ook erg lekker.
Merkte bij het eten wel dat het steeds drukker werd. Normaal zag ik nooit rijen staan. Was je zo aan de beurd. Dit jaar toch een paar x in de drukte gestaan. Lijkt wel of ze elk jaar meer kaarten verkopen.
pi_112571140
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:06 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Hij knielde voor ons/mij. En heb toen een paar keer kunnen strijken met mijn vingers over zijn snaren. Op het einde van Seek & Destroy. Vingers worden niet meer gewassen :P
Tof _O_
pi_112571583
Over eten gesproken.

Gratis van Goldkorn.
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:55:05 #209
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112573048
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Metallica is veel, maar niet overschat. Daar hebben zie iets te veel voor gepresteerd.
Absoluut veel gepresteerd en terecht dat het een afsluiter is, maar ik vind het gewoon te ver gaan. Maar goed, dat is mijn mening.

quote:
Maar over eten gesproken. Amarette, is dat iets zoals Amaretto? Dus iets met drank. Ik eet die dingen nooit. Vind al die deegproducten niet zo lekker. Maybe die donuts, maar daar was t t druk.
Dit jaar toch minder eet mogelijkheden. Of, maybe niet minder, maar meer verspreid. Maar 1 viskar. Geen Schafkase.
Had wel een een broodje vlees met tzatziki ontdekt. Die was gruwelijk lekker.
En dit jaar voor het eerst Knobibrod gegeten. Was ook erg lekker.
Merkte bij het eten wel dat het steeds drukker werd. Normaal zag ik nooit rijen staan. Was je zo aan de beurd. Dit jaar toch een paar x in de drukte gestaan. Lijkt wel of ze elk jaar meer kaarten verkopen.
Ik bedoelde inderdaad Amaretto :')
ik hou niet van vis. Ik weet ook niet of ik hem wel heb zien staan.

Wat me opviel was dat er echt verschil zat tussen de stalletjes. De Knobibrot bij de Club stage in de buurt was veel meer knoflokerig dan die andere.
De hamburgers waren ook bij de ene stand beter dan bij de andere. Die Bigburger toko vond ik sowieso niets.
Ze hadden ook een echte shoarma tent en een varkensvlees tent. Waren allebei ook goed te doen :)

Het is wel 1 van de coole dingen aan het weekend. Gewoon lekker schransen. Alleen maar omdat het kan :D
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:55:52 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112573082
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:06 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ok dat is wel cool :)
alleen dat niet wassen.... :{

;)
pi_112573134
Ik vond het eten bij die Bioburger wel ok (bij de picknick tafels). Of misschien had ik gewoon honger :P
Klussen deel 1 en 2
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:11:23 #212
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_112578442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:31 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Haha, mijn vriendin heeft met jou gepraat in de feesttent op zondag!!! :P.
Ze ging volgens mij eerst vragen naar die emmers. Maar toen ze later tegen mij zij dat jullie vorig jaar op Hurricane waren, vond ik dat al toevallig. En ze vertelde toen dat je bij Metallica ging bungeejumpen. En nu vertel je dat hier.
Mijn eerste keer een medefokker in reallife gezien te hebben :P _O- w/

En wat is die omgeving toch ook mooi he. Vinden wij ook altijd. :)
Grappig! we kwamen die avond een hele lading nederlanders tegen ineens omdat die allemaal die Toten hosen oversloegen :D
pi_112592645
We kwamen bij de picknick tafels ook steeds dezelfde Nederlanders tegen! Maar die lezen hier volgens mij niet mee :) Onze buren van de camping hebben we geen enkele keer op het terrein gezien dus dat vonden we wel toevallig :)
Klussen deel 1 en 2
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:39:37 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112599844
Haha gisteren blijkt een collega gewoon 2 jaar geleden alleen naar op de camping te hebben gestaan. Hij had geen kaartje en vrienden van hem gingen wel. Toen is hij 2 dagen langs gekomen om een beetje te chillen op die camping.
Dat is echt zo'n droge boer. Geweldig hoe die reageerde op het zooitje op de camping. "De tt van assen uw altijd een zooi op de camping, maar hier was het helemaal een zooitje"

:D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:27:28 #215
10863 AgeEll
pi_112601509
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:11 schreef -Sum- het volgende:

[..]

Grappig! we kwamen die avond een hele lading nederlanders tegen ineens omdat die allemaal die Toten hosen oversloegen :D
Dat idee had ik ook al een beetje.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:28:12 #216
10863 AgeEll
pi_112601531
Ik heb gister beelden gezien van Deichkind, wel balen dat ik daar niet bij was :(
Maar het was daar echt de dag niet voor om tot 00:15 op te wachten.

Maken er elk nummer een showtje van. Beetje Duitse Jeugd van Tegenwoordig.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:30:31 #217
10863 AgeEll
pi_112601592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:22 schreef RoW_0 het volgende:
Over eten gesproken.

[ afbeelding ]

Gratis van Goldkorn.
Explain??
pi_112605716
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:30 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Explain??
Nou ja, het was maandag en de helft op mijn camping was al weg. Toen wij met de groep naar de auto liepen kregen wij eerst gratis ijskoffie en gratis broodjes :D. Vervolgens kwam er een vrachtwagen aan en gaf ons dozen met donuts en hamburgers! Oh en patat, geen friet.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:45:49 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112608935
Bizar :D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:11:20 #220
10863 AgeEll
pi_112609980
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Nou ja, het was maandag en de helft op mijn camping was al weg. Toen wij met de groep naar de auto liepen kregen wij eerst gratis ijskoffie en gratis broodjes :D. Vervolgens kwam er een vrachtwagen aan en gaf ons dozen met donuts en hamburgers! Oh en patat, geen friet.
koude patat?

Wel grappig :)
pi_112615633
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef AgeEll het volgende:

[..]

koude patat?

Wel grappig :)
Grote zak wat bedoeld is voor de patatzaak. Geen aviko zakje dus. Maargoed, in een coolboxje naar huis en hele dagen patat eten maar :D
pi_118997619
Eerste namen voor 2013:

A Day To Remember
Airbourne
Amon Amarth
Bad Religion
BOYS NOIZE LIVE
Bring Me The Horizon
Broilers
Bullet For My Valentine
Casper
Cro
Fettes Brot
Five Finger Death Punch
Fritz Kalkbrenner
FUN.
Green Day
Korn
Kraftklub
Paramore
Royal Republic
Seeed
Selig
Simple Plan
Sportfreunde Stiller
Stone Sour
The Prodigy
The Wombats
Thirty Seconds To Mars
Tocotronic
Volbeat
  donderdag 8 november 2012 @ 22:01:11 #223
10863 AgeEll
pi_118997824
Gruwelijk, binnekort ff nieuw topic maken.
pi_118997885
Ik heb ff een TT wijziging gevraagd, maar overnieuw beginnen kan ook B-)
  donderdag 8 november 2012 @ 22:24:40 #225
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118999115
Haha zeker ook een e-mail van eventim gehad?
Ik ben ook gelijk gaan kijken en damn, het ziet er weer goed uit :D
Ik heb nu al genoeg bands om een kaart te kopen zonder er over na te hoeven denken. Green Day, Korn, Stone Sour, Volbeat en Bad Religion.
En dan is het meeste er nog niet eens.

Ik ben benieuwd wat de headliners worden. Green Day ongetwijfeld, maar ze zwggen nu Volbeat en Tstm. Lijkt me niet dat die echt de avonden af gaan sluiten. Er zijn wel betere bands te krijgen dan.

En een nieuw topic aanmaken zou wel beter zijn.
Nieuw festival, nieuw begin :)
pi_118999265
Volbeat had het zelf in ieder geval op hun site over een 'headlining tour', vond het ook wat onwaarschijnlijk dat ze echt een afsluiter op RaR zullen zijn, zelfde geldt voor 30STM. Green Day lijkt me wel.

Wellicht Bon Jovi? Las ook ergens nog AC/DC? RaR heeft wel een historie van uitpakken met echt zo'n onverwachte klapper :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')