quote:Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Over een interface klagen omdat je systeem kut is. Dat is net als terug gaan naar de autodealer met de wagen van je vrouw en klagen dat hij niet kan inparkeren
Oh, dat had ik nog niet gezien. Dan hoef ik hem niet....quote:
Ligt eraan welkequote:
Kloptquote:
Pwnd!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Over een interface klagen omdat je systeem kut is. Dat is net als terug gaan naar de autodealer met de wagen van je vrouw en klagen dat hij niet kan inparkeren
Inderdaad. Of zeuren over je gitaar omdat je zelf niet kan spelen!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar ik moet toch iets de schuld geven?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
Inderdaad. Of zeuren over je gitaar omdat je zelf niet kan spelen!
Blame it on the boogiequote:Op maandag 7 mei 2012 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik moet toch iets de schuld geven?
Drankorgel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Ik heb pas nog de Zoom H1 gekocht. Toppertje.quote:
Nee, ik legde de gitaar altijd in mijn nek. Dwong me ook om te luisteren in plaats van te kijken waar ik mijn vingers neerzettte.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef hlmllp het volgende:
Hadden jullie toen jullie begonnen met (akoestische) gitaar spelen nooit last van je been? Want als je zit rust die gitaar op je been en daar boven op hangt je arm/borst zeg maar.
Nooit last van gehad, wel heb ik zo nu en dan last dat m`n fret hand op slot gaat..quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef hlmllp het volgende:
Hadden jullie toen jullie begonnen met (akoestische) gitaar spelen nooit last van je been? Want als je zit rust die gitaar op je been en daar boven op hangt je arm/borst zeg maar.
Als ik zit met spelen krijg ik binnen 5 minuten kramp in mijn arm en schouder.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef hlmllp het volgende:
Dan zit je niet helemaal goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik zit met spelen krijg ik binnen 5 minuten kramp in mijn arm en schouder.
Niet gewend, sta altijd.quote:
Na denk niet dat het iets van niet gewend isquote:
Dit ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:18 schreef genakt het volgende:
[..]
Na denk niet dat het iets van niet gewend isIk krijg helemaal nergens last van behalve me handen dan als ik lange tijd zit te te spelen. Nooit gehad ook
Kijk dit zoek ikquote:Op maandag 7 mei 2012 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
mr-green
Ik heb een Condensator MXL 990, een "budget" microfoon maar ik ben er erg tevreden mee.
http://picosong.com/wPte/
Akoestische sample
Danke, en ja, die X-men cover was puur voor de lolquote:Op maandag 7 mei 2012 10:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
[..]
Best netjes, jammer van de te snel afgebroken tonen.
[..]
Even oefenen nog.
[..]
Tof wel.
[..]
Klinkt lekker.
/criticus
Wat overigens ook wel aardige microfoons zijn voor het opnemen van zang/gitaar (Zonder grappen) die Singstar PS3 microfoons, heb er 2 gehad en ze klinken verdomd goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:08 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kijk dit zoek ik
Klinkt goed. Bedankt!
Eerste filmpje was een gigantische verbetering, tweede was erg matig en aan deze is dus écht veel werk, de bends klinken flink vals, je mist geregeld noten (en de meeste noten die je wél raakt zijn bijna allemaal verkeerd) en laat je gitaar eens uitzingen in plaats van na iedere phrasering gelijk te gaan sliden.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:26 schreef Braddie het volgende:
ligt het aan mij of ben ik vooruit gegaan?
Ooh, hehe.... hoe bedoel je precies ? "Laat je gitaar eens uitzingen inplaats van na iedere phrasering te gaan sliden? "quote:Op maandag 7 mei 2012 19:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eerste filmpje was een gigantische verbetering, tweede was erg matig en aan deze is dus écht veel werk, de bends klinken niet goed, je mist geregeld noten, en laat je gitaar eens uitzingen in plaats van na iedere phrasering gelijk te gaan sliden.
Gelijk naar beneden sliden om af te dempen, om vervolgens weer gehaast naar boven te rennen voor de volgende serie noten.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, hehe.... hoe bedoel je precies ? "Laat je gitaar eens uitzingen inplaats van na iedere phrasering te gaan sliden? "
Ooh, dat... ja precies, ik doe dat puur uit onzekerheid omdat ik bang ben dat de noot opeens weg is omdat ik hem toch niet goed fret of zo(denk ik)quote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gelijk naar beneden sliden om af te dempen, om vervolgens weer gehaast naar boven te rennen voor de volgende serie noten.
Nee. Complete onzin. Niet kopen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat overigens ook wel aardige microfoons zijn voor het opnemen van zang/gitaar (Zonder grappen) die Singstar PS3 microfoons, heb er 2 gehad en ze klinken verdomd goed.
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:57 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Nee. Complete onzin. Niet kopen.
Houd eens op verkeerde adviezen te geven.
Ken het nummer niet, maar klinkt wel lekker. Heb alleen het idee dat je de rhythm gitaar wat strakker moet doen. Je speelt het wel erg losjes en daardoor gaat het rommeliger klinken. Zou me niks verbazen als het alleen maar down-picks zouden moeten zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 20:53 schreef Trollscience het volgende:
Dit heeft me echt veel te veel werk gekostMet het klooien met de synchroonheid van de multicams. Maar ben wel tevreden over het resultaat.
slecht..quote:Op maandag 7 mei 2012 19:26 schreef Braddie het volgende:
stairway To Heaven solo, laatste filmpje.... maar ehh, ligt het aan mij of ben ik vooruit gegaan? just askin`
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:57 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Niet al te best, maar wel een stuk beter dan ik kan soleren. Dat doe ik nooit. Maar eens gaan oefenen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:26 schreef Braddie het volgende:
stairway To Heaven solo, laatste filmpje.... maar ehh, ligt het aan mij of ben ik vooruit gegaan? just askin`
Ja, morgen antwoord.quote:
Ik ga ook voor die van Dribbel. De clip die hij had opgenomen heeft mij overtuigdquote:Op maandag 7 mei 2012 20:57 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Shure heeft ook de pg serie als goedkope variant van de sm serie. Schijnt ook best aardig te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga ook voor die van Dribbel. De clip die hij had opgenomen heeft mij overtuigd
Fijn ding ja en goed betaalbaarquote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga ook voor die van Dribbel. De clip die hij had opgenomen heeft mij overtuigd
Ik vond het wel aardige zang microfoons, en ōpzich (DUS IN MIJN OGEN!) klonken ze prima voor spaanse gitaar.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat overigens ook wel aardige microfoons zijn voor het opnemen van zang/gitaar (Zonder grappen) die Singstar PS3 microfoons, heb er 2 gehad en ze klinken verdomd goed.
Ja, ik kon het bericht om een of andere vage reden niet meer aanpassen, naja.. dan maar in een quote.quote:
Luisteren met je ogen is niet handig.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardige zang microfoons, en ōpzich (DUS IN MIJN OGEN!) klonken ze prima voor spaanse gitaar.
Wij hebben een H2 waarmee we in de oefenruimte opnemen. We hebben er ook ooit een nummer mee opgenomen voor de CDquote:Op maandag 7 mei 2012 14:28 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Ik heb pas nog de Zoom H1 gekocht. Toppertje.
Zoek maar wat reviews op op youtube
en luister zelf maar..
is trouwens een portable redcorder, neemt op op microsd
tot 96khz 24bit (stereo)
Alle links handige gitaren zijn te lelijk. Daarom speelde Jimi ook vooral op rechtshandige.quote:
Kijk naar jezelfquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:09 schreef guitarist het volgende:
[..]
Alle links handige gitaristen zijn te lelijk.
Tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef genakt het volgende:
Nog deze week met 2 bandjes spelenDat word wat nog nooit gedaan
Nee eentje morgen nog een zondagquote:
Tof. Succes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef genakt het volgende:
Nog deze week met 2 bandjes spelenDat word wat nog nooit gedaan
quote:
Ik besteed daar nooit aandacht aan eigenlijk, de compressor zit bij mij automagisch op al mijn patches.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Een distortion gitaar is 1 van de weinige instrumenten die uitzichzelf dusdanig constant is dat je in feite geen compressor nodig hebt.
Dankjequote:Op maandag 7 mei 2012 21:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar tof gedaan, blijft een gaaf nummer dat. En Rise Against blijft tof
Precies!quote:
Paul Mccartney - Blackbird (in het begin lastig maar als je het door hebt goed aan te leren)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef m0ridin het volgende:
Ugh, iemand nog tips voor leuke gitaarnummers voor gitaarles (vanavond)? Ben n beetje inspiratieloos...
Nummers die ik tot nu toe een beetje heb gehad...
Lynyrd Skynyrd - Simple Man
Foo Fighters - Pretender
Stevie Ray Vaughan - Love Struck
Eagles - Hotel California
Blue Oyster Cult - Then came the last days of may
Zit elf te denken aan RHCP - Under the Bridge, of Mad World van Gary Jules fingerstyle achtig, iets van ACDC kan ook nog (back in black bijvoorbeeld)...
Iemand nog leuke tips?
Btw, niet TE lastig plz. Hoewel hij de nummers wel redelijk kan aanpassen aan mn niveau (heb nu net een jaartje les ongeveer) gaat dat maar tot een bepaalde hoogte natuurlijk
Goede suggestiesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ramones - I wanna be sedated (in het begin lastig maar als je het door hebt goed aan te leren)
Ramones - Sheena is a punk rocker (zit een leuk slagje in en je kan zowel rifjes als akkoorden leren)
Ramones - Pinhead (wederom leuk ritme met interessante dempings)
Ramones - Blitzkrieg bop (gewoon lekker meezing nummer)
Teenage lobotomy (je hebt veel versies en daarom ook van easy tot hard versies voor gitaar)
Ramones - The KKK Took My Baby Away (pittig nummer)
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Gewoon nummers kiezen die jij graag wil spelen.
Damn. Zal toch niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Misschien over twee maanden meer tijd om gitaar te spelen![]()
![]()
Misschien over twee maanden werkzoekende .......
Join the club, al heb ik mogelijk alweer 2 sollicitaties op zakquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Misschien over twee maanden meer tijd om gitaar te spelen![]()
![]()
Misschien over twee maanden werkzoekende .......
Weet ik nog niet maar er moeten mensen uit om de winst te maximaliseren.quote:
Thanks! succes met het solliciterenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Join the club, al heb ik mogelijk alweer 2 sollicitaties op zak
Spelen ken ze wel, dat is trouwens echt een prachtige digitale piano.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef Cynic het volgende:
Aardige cover overigens:
Zoiets mag je nog wel een keer online zetten.
Uhm, waarvoor is bladmuziek uitgevonden denk je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Spelen ken ze wel, dat is trouwens echt een prachtige digitale piano.
Jammere vind ik wel dat ze van bladmuziek af leest....
Net nog wat andere filmpjes van haar gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef Cynic het volgende:
Aardige cover overigens:
Zoiets mag je nog wel een keer online zetten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee de kogel is door de kerk.
Ik ga stoppen met FCHA en ga in die coverband spelen. Over een dikke week al een paar nummers meespelen op een gig. Ik ben benieuwd
Helemaal niets. Het is zo'n beetje de beste uitvinding na het koffiezetapparaat.quote:
Niks als het maar in tablatuur isquote:
Kun je dat verleren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niks als het maar in tablatuur is![]()
* ja ik kan kon noten lezen te lang geleden ben het verleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |