dit is precies wat ik zoek (er hangen 3 analoge cameras aan mn gevel die nu niet aangesloten zijn), maar dan moeten ze aan mn synology DS212 gekoppeld kunnen worden zonder dat de PC aanstaat. Dus of USB-versies die de synology aankan (bestaat niet meen ik), of met netwerk aansluiting. En ik heb nog steeds niet de goede oplossing kunnen vinden!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:43 schreef mickeyD het volgende:
er zit ook een video out op, dus die kun je doorsluizen naar je pc (als je de goeie kabels scoort)
er zijn ook USB dvr's te koop voor weinig, maar die hebben weer geen stand alone functie met SD of TF kaart
zo'n ding dus
http://www.dealextreme.co(...)l-ntsc-28618?item=42
Waarom noemen ze dat eigenlijk een gorillapod als 'ie mee weg heeft van een inktvis?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:57 schreef monkeybrain het volgende:
Als iemand nog een gorillapod achtig iets zoekt... Bij de Lidl voor 6 euro en deze is van zeer goede kwaliteit![]()
[ afbeelding ]
Lol, fijn kleurtje. En lekker fout die lampies.quote:
Ik ga natuurlijk geen grote uitspraken doen als ik hem niet in mijn handen heb.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat eigenlijk een gorillapod als 'ie mee weg heeft van een inktvis?
Wel een leuke actie, ziet er goed uit.Heb je die gehaald dan dat je weet dat het goede kwaliteit is? Denk je dat 'ie wat zwaardere modellen houden kan ook?
Cool spul idd. Die van mij uit China gebruik ik echter niet zoveel (moet écht veel meer doen met die SLR) maar anders had ik deze ook even geprobeerd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk geen grote uitspraken doen als ik hem niet in mijn handen heb.
Ik ben zelfs teruggegaan voor een 2eDeze kan 1500 gram dragen met gestrekte poten.
De poten zijn van goede schuim dat niet stinkt, snelkoppeling, gewoon goed
Cool.quote:
De laatste keer dat ik zo enthousiast werd van spullen van een anders was vroegah op woensdagmiddag als je bij een verwende vogel Nintendo ging spelen etc.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vanmorgen weer een pakketje met motors en wat 16AWG zwarte kabel.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje saai worden. Weer een pakketje met een motor en wat kabeltjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo enthousiast werd van spullen van een anders was vroegah op woensdagmiddag als je bij een verwende vogel Nintendo ging spelen etc.
hahaha ik ben wss de jongste van heel deze reeksquote:
hahaha best awesomequote:Good buyer, prompt payment, valued customer, highly recommended!
Dat is geautomatiseerd, nu is het de bedoeling dat jij daar ook wat achter laatquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:08 schreef bobbernaut het volgende:
heb keertje iets bij ebay gekocht, kijk ik nu bij mijn account zie ik dit
[..]
hahaha best awesome
En PostNL kan het dan vanuit China/HK tracken? Of pas het NL is binnengekomen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef tokko1 het volgende:
Blijft nogsteeds leuk om een twitter account te hebben alleen voor PostNL
Buitelandse tracking omzetten naar 3S code in no time
Allen als het reeds in NL is aangekomenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:05 schreef exaCtly het volgende:
[..]
En PostNL kan het dan vanuit China/HK tracken? Of pas het NL is binnengekomen?
Godsamme jou twitter is makkelijk te vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef tokko1 het volgende:
Blijft nogsteeds leuk om een twitter account te hebben alleen voor PostNL
Buitelandse tracking omzetten naar 3S code in no time
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Godsamme jou twitter is makkelijk te vinden
-edit- oowh zie dat je ook bij je profiel je twitter hebt..
toevallig dat er alleen vrouwen in dat webcare team zitten?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef tokko1 het volgende:
[..]Natuurlijk
Voor iedereen die twitter van PostNL zoekt:
https://twitter.com/#!/postnlwebcareMooi alternatief voor het telefoon nummer welke in de OP staat
Bordeaux rood met een een witte waasquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat eigenlijk een gorillapod als 'ie mee weg heeft van een inktvis?
Wel een leuke actie, ziet er goed uit.Heb je die gehaald dan dat je weet dat het goede kwaliteit is? Denk je dat 'ie wat zwaardere modellen houden kan ook?
[..]
Lol, fijn kleurtje. En lekker fout die lampies.Maar dit is dus een standalone ding?
Ik dacht dat je die voor in je auto had gemaakt (niet dat dat niet kan zo, maar normaal sluit je zoiets aan op de voeding en audioshizzle van je auto).
Dat kan, maar bij deze is dat niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:14 schreef Iemand91 het volgende:
Cool.Hoe zit dat ook alweer precies? Auto-accu aangesloten op autoradio en die weer op de 2 speakers? (En de LED-strips rechtstreeks op de accu?)
Maar zonder uitzondering allemaal duurquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:24 schreef RobertNL het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ing-wholesalers.html
Staan leuke dingen tussen:
http://www.aliexpress.com(...)elog=activities_home
Die waterscooters zijn zooooooooo tof!quote:Zo'n cameratje niet iets voor onder de copter? (het is toch al project JSF, dus die paar dollar meer)
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En als ik er al een camera onder hang dan wil ik ook live meekijken, dus dat wordt nog een transmitter + reciever + camera + scherm/goggles = veeel ¤¤¤![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |