Kvind het maar een slap verhaal.... Ik vond roodkapje toch beter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waterdicht jonge!
Dan zegt de Koran, weet dat Mohammed dood is en hij na zijn dood niet meer namens Mohammed kan spreken, het enige waarmee je misschien weg kunt komen is dat je Mohammed in je droom hebt gezien, maarrrr, dan mag je boodschap niet in contradictie zijn met de Koran en Hadith.
Heeft de Koran ook een mooi antwoord op.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het maar een slap verhaal.... Ik vond roodkapje toch beter.
Je bedoelt dat God dit tegen je zegt, zelf, of via een engel?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En als ik nu zeg 'Mohammed heeft tot mij gesproken uit den Hemelen en zegt dat het a-okey is dat ik een nieuwe religie start'?
Maar dat kan alleen opgeschreven zijn NADAT Mohammed was gestorven, dus wie weet. Misschien komt het nog wel van hogerop, dat Allah het heeft gezegd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waterdicht jonge!
Dan zegt de Koran, weet dat Mohammed dood is en hij na zijn dood niet meer namens Mohammed kan spreken, het enige waarmee je misschien weg kunt komen is dat je Mohammed in je droom hebt gezien, maarrrr, dan mag je boodschap niet in contradictie zijn met de Koran en Hadith.
Nope, de verzen waren al opgeschreven, alleen is het gebundeld na Mohammedsdood.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar dat kan alleen opgeschreven zijn NADAT Mohammed was gestorven, dus wie weet. Misschien komt het nog wel van hogerop, dat Allah het heeft gezegd.
Oh snap. Wat een gluiperd die Mohammed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, de verzen waren al opgeschreven, alleen is het gebundeld na Mohammedsdood.
Alleen middels de wederopstanding, waarbij iedereen weer tot leven komt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh snap. Wat een gluiperd die Mohammed.
Incarnatie van Mohammed ook mogelijk?
We dwalen wel erg af van de hoofddoeken hé.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:32 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe zit dat nou met die 9 jarige meisjes enzo?
Ook meerdere vrouwen?
Vanaf welke leeftijd moest de 9 jarige (klopt dat?) echtenote van mo een hoofddoek dragen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We dwalen wel erg af van de hoofddoeken hé.
Er is één Hadith waarin wordt aangegeven dat ze 9 zou zijn, daartegenover zijn er wel 84 overleveringen dat ze niet 9 was, meestal wordt de ene hadith gebruikt voor antagonistische redenen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd moest de 9 jarige (klopt dat?) echtenote van mo een hoofddoek dragen?
Jup, hoewel de meeste godsdiensten zoals de Islam de absolute waarheid claimen te zijn, is het heel moeilijk om te benoemen wat de absolute waarheid is omtrent zaken waar de Islam of welk ander godsdienst dan ook betrokken is.quote:
En hij boven de 50. Blijft een gore pedo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is één Hadith waarin wordt aangegeven dat ze 9 zou zijn, daartegenover zijn er wel 84 overleveringen dat ze niet 9 was, meestal wordt de ene hadith gebruikt voor antagonistische redenen.
Voor zover bekend, minimaal toen ze puberteit bereikte, waarschijnlijk tussen de 8 en 12 wat gebruikelijk is in Saudi Arabie.
Je hebt het nu wel over religie mijn beste.quote:
Nou ja, dat wil ik ook weer niet zeggen, iets wat je en of miljoenen mensen bezig houdt gaat altijd wel ergens over, alleen heeft niemand het recht je eigen opvattingen een ander op te leggen.quote:
Okay, dus het gaat nergens overquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, dat wil ik ook weer niet zeggen, iets wat je en of miljoenen mensen bezig houdt gaat altijd wel ergens over, alleen heeft niemand het recht je eigen opvattingen een ander op te leggen.
Als zij 16+ was, dan was hij voor Nederlandse maatstaven geen pedo hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En hij boven de 50. Blijft een gore pedo.
Klopt, daarom behoor je je ook, waar nodig, aan te passen aan de heersende normen en waarden in het land waar je verkiest te wonen, en niet jouw religie op te dringen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, dat wil ik ook weer niet zeggen, iets wat je en of miljoenen mensen bezig houdt gaat altijd wel ergens over, alleen heeft niemand het recht je eigen opvattingen een ander op te leggen.
Er zijn overleveringen waarin ze 9 was, 12 was, 16 was en zelfs al 18 was.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als zij 16+ was, dan was hij voor Nederlandse maatstaven geen pedo hoor
En raad eens, der zijn ook overleveringen waarin zij 18+ was, genoeg zelfs
Wat betreft jaartallen en leeftijden geheel niet, sowieso hadden de Arabieren een eigen jaartelling, zijn ze in de 10e jaar van de Islam opnieuw begonnen met een eigen - Islamitische jaartelling - en heeft de Arabische kalender 2 weken minder dan het Westerse.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn overleveringen waarin ze 9 was, 12 was, 16 was en zelfs al 18 was.
Hoe betrouwbaar zijn die overleveringen dan?
Rot toch op man met je goedgelul! Je weet dondersgoed dat ze in betrouwbare hadith nog geen 10 was. Dat is nou jouw zogenaamd heilige man. Oh nee, je gelooft er nu opeens niet meer in hè? Whehe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als zij 16+ was, dan was hij voor Nederlandse maatstaven geen pedo hoor
En raad eens, der zijn ook overleveringen waarin zij 18+ was, genoeg zelfs
Hubbahubbaaaaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Rot toch op man met je goedgelul! Je weet dondersgoed dat ze in betrouwbare hadith nog geen 10 was. Dat is nou jouw zogenaamd heilige man. Oh nee, je gelooft er nu opeens niet meer in hè? Whehe.
Verloofd? Mooi woord voor beloofd door dr vader!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:53 schreef Triggershot het volgende:
Plus gegeven dat Aisha voor Mohammed langdurig verloofd was met een ander, maakt het al helemaal onwaarschijnlijk.
Mohammed heilig? Er zijn geen heilige mensen in de Islam, gast weet ten eerste waar je het over hebt, heiligheid behoort alleen tot Allah, dat gezegd hebbende: De Hadiths zijn in vergelijking met de Koran geen Absolute waarheden, maar het werk van mensen, niet te vergeten dat de andere hadiths ook betrouwbaar zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Rot toch op man met je goedgelul! Je weet dondersgoed dat ze in betrouwbare hadith nog geen 10 was. Dat is nou jouw zogenaamd heilige man. Oh nee, je gelooft er nu opeens niet meer in hè? Whehe.
Het tiende jaar, de Westerse!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat betreft jaartallen en leeftijden geheel niet, sowieso hadden de Arabieren een eigen jaartelling, zijn ze in de 10e jaar van de Islam opnieuw begonnen met een eigen - Islamitische jaartelling - en heeft de Arabische kalender 2 weken minder dan het Westerse.
Ja maar wie weet was ze als baby al aan iemand beloofd. Dan was je inderdaad op je 9de al langdurig verloofd geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:53 schreef Triggershot het volgende:
Plus gegeven dat Aisha voor Mohammed langdurig verloofd was met een ander, maakt het al helemaal onwaarschijnlijk.
Aisha was verloofd met een niet-moslim.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Verloofd? Mooi woord voor beloofd door dr vader!
Klopt. Daarom behandel ik ze ook zo. Jij je tegen mij afzetten? Prima dan ga je het beleven ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:56 schreef JaapJapers het volgende:
Meiden die een hoofddoek dragen doen dat om zich af te zetten tegen de Nederlandse maatschappij. Lekker rebels enzo.
Hebben we het eerder over gehad, in de Islam is uithuwelijking ten strengste verboden en moet haar goedkeuring gevraagd worden voor zulke beloftes en of arrangementen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja maar wie weet was ze als baby al aan iemand beloofd. Dan was je inderdaad op je 9de al langdurig verloofd geweest.
Mwa, ik denk dat er zeker tussen zullen zitten die het doen om zich onaantrekkelijk te maken voor mannen. Zeker als ze broers hebben die geilen op lang, loshangend haar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:56 schreef JaapJapers het volgende:
Meiden die een hoofddoek dragen doen dat om zich af te zetten tegen de Nederlandse maatschappij. Lekker rebels enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |