Zie jij de wereld echt zo simplistisch? Dan heb je nog een heel zwaar en frustrerend leven voor de boeg.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:34 schreef .Masturbatron. het volgende:
de ouders sparen? nee nee nee absoluut nee. nogmaals jouw kinderen, jouw verantwoordelijkheid. als jij kinderen in de wereld brengt moet je ze maar goed opvoeden. mijn moeder zou wel raad met mij weten als ik zoiets durfde te flikken
Je had ook god weet wat voor psychische problemen kunnen ontwikkelen en alsnog zo eindigen, Hadden we je moeder dan moeten straffen?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ze gaan waarschijnlijk met de verkeerde mensen om, dat is in principe eigen keus
ik had zelf ook zo kunnen eindigen maar ik wist wel beter en ging gwn niet met zulke sukkels om
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef .Masturbatron. het volgende:
dat lijkt me hier niet het probleem. iedereen heeft een ander standpunt. ikzelf leg de wortel van het probleem bij de cultuur en religie waarin ze worden opgevoed
Dit geeft dus heel fraai het verschil tussen ons aan....quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
De gedachte aan Joran zou geen seconde bij me opkomen. De gedachte me er expliciet tegen uit te spreken ook niet.
Wat heb ik met die gozer te maken?
ja jij bent zeker de alwetendequote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Je hebt geen kut verstand van zaken man, flikker toch op alsjeblieft.
Dus al die straatratten hebben psychische problemen? En die zijn van dusdanige aard dat het hun een excuus verschaft om zich ongestraf zo te misdragen? Bedoel je dat soms?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Je had ook god weet wat voor psychische problemen kunnen ontwikkelen en alsnog zo eindigen, Hadden we je moeder dan moeten straffen?
volgens mij zijn psychische problemen wel het laatste wat hier een rol speelt...eerder zijn het sociale problemen...maar dat spreekt voor zichquote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Je had ook god weet wat voor psychische problemen kunnen ontwikkelen en alsnog zo eindigen, Hadden we je moeder dan moeten straffen?
Aangezien ik zelf toch een jaar of 6, 7 in een groep heb meegelopen waar verschillende lieden de krant van hebben gehaald (met naam en toenaam) de laatste jaren durf ik wel te stellen dat ik een beetje weet hoe dingen soms werken.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ach toe, geef er eens een paar? Of kun je het alleen bij onliners houden?
Nee, maar ik spreek over wat ik wel weet.quote:
Zijnde?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:13 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Dit geeft dus heel fraai het verschil tussen ons aan....
Nee dat verzin je geheel zelf.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:15 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Dus al die straatratten hebben psychische problemen? En die zijn van dusdanige aard dat het hun een excuus verschaft om zich ongestraf zo te misdragen? Bedoel je dat soms?
En dit baseer je op...?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:19 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
volgens mij zijn psychische problemen wel het laatste wat hier een rol speelt...eerder zijn het sociale problemen...maar dat spreekt voor zich
Wat is precies het verschil tussen psychische en sociale problemen? Sociale problemen kunnen geen psychische oorzaak hebben, of andersom?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:19 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
volgens mij zijn psychische problemen wel het laatste wat hier een rol speelt...eerder zijn het sociale problemen...maar dat spreekt voor zich
Hoho, commentaar geven op de beslissingen van de onfeilbare rechters maakt jou tot een veel groter gevaar dan deze vrouwentrappers.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:21 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]als de rechtbank dit leest, fock jou. serieus.
![]()
wat een softcore shitland is nederland toch altijd
Het zijn ook net mensen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef .Masturbatron. het volgende:
één woord: kuddegedrag![]()
herd mentality, nog een mooier woord![]()
mwah ach ik was in een lekkere bui vanochtend!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoho, commentaar geven op de beslissingen van de onfeilbare rechters maakt jou tot een veel groter gevaar dan deze vrouwentrappers.
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Een ieder die regelmatig met Marokkanen te maken heeft kan nou niet echt verbaast zijn over hun racisme jegens alles wat niet-Marokkaan/moslim is.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef .Masturbatron. het volgende:
kuddegedrag niet als in met zn allen koninginnedag vieren
kuddegedrag als in bendes en groepjes![]()
![]()
![]()
het woord alleen al
stelletje laffe honden
de hond doet blaf en de rest komt eraan
quote:
Leer mij de ouders van deze lieden kennen. Uitzonderingen daargelaten, maar de meeste ouders hebben geen enkele inhoudelijke betrokkenheid bij de opvoeding van hun koters. Dat heeft ook te maken met de beperkte sociale controle die wij hier kennen in Nederland - iets wat in Marokko geheel anders is. Als je daar dit soort zaken flikt dan hang je de volgende de dag zelf aan de hoogste boom. Die ouders kunnen niet omgaan met dat verschil (en dat is wat mij betreft te wijten aan een vorm van incompetentie, aangezien er genoeg ouders aan te wijzen zijn die wél met dat verschil om kunnen gaan).quote:Op zondag 6 mei 2012 13:03 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Zo simpel is de wereld niet vriend. Genoeg ontspoorde gasten die wel degelijk een fatsoenlijke opvoeding hebben genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |