abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111474186
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:44 schreef Ole het volgende:
Meestal zie ik dat nooit zo bij baby's, maar wat lijkt dat kind veel op haar moeder!
op deze foto had ik dat ook, terwijl op eerdere foto's haar op haar vader vindt lijken.

Ze is wel een erg mooi babietje hoor <3
  zaterdag 12 mei 2012 @ 22:17:18 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111474312
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Is ook overdreven, volgens mij is de algemene opvatting hier dat het een mooi kind is. Veel meer kun je ook niet over een baby zeggen.
Anders was het een lief kind genoemd :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111474458
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Anders was het een lief kind genoemd :+
Ik heb toch het idee dat Vegas zich nog wat ongenuanceerd uitdrukt.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 23:16:31 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111476486
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik heb toch het idee dat Vegas zich nog wat ongenuanceerd uitdrukt.
Ja, daarom is het maar goed dat het een mooi kind is *)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 mei 2012 @ 23:57:30 #155
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_111477757
En weer in A'dam
Nog ff en ze gaat er wonen.

ParisHilton twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 23:02:08 Had such a fun day walking around Amsterdam. Really love this city. The energy is amazing. #GoodVibes Feel so free and alive here! ☺ reageer retweet
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_111478411
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 23:57 schreef ZaZoe het volgende:
En weer in A'dam

ParisHilton twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 23:02:08 Had such a fun day walking around Amsterdam. Really love this city. The energy is amazing. #GoodVibes Feel so free and alive here! ☺ reageer retweet
Nee hoor volgende week gaat Afrojack tot eind juni on tour in Amerika en dan is alles daar weer "amazing" ;)
  maandag 14 mei 2012 @ 00:17:08 #157
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_111519209
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 23:57 schreef ZaZoe het volgende:
En weer in A'dam

http://www.telegraaf.nl/p(...)jack_in_A_dam__.html

quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:21 schreef schaampoppetje het volgende:

Nee hoor volgende week gaat Afrojack tot eind juni on tour in Amerika en dan is alles daar weer "amazing" ;)
Afrojack 4 augustus Dance Valley in Spaarnwoude.
  maandag 14 mei 2012 @ 10:05:00 #158
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_111524389
van welke winkels zullen die tasjes zijn?

Vast niet van de h&m op de kalverstraat! hahah
  maandag 14 mei 2012 @ 11:43:51 #159
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_111527203
Leuke foto's van Amanda en haar spruit, ik vind het een mooi kindje en Amanda is kwa looks goed vooruit gegaan. Die Afrosjek vind ik maar een grote, vadsige lompe boer die opeens grote naam is sinds ie met Herpes Hilton aanpapt want zo goed als dj is ie niet eens. Afijn: als ik Amanda was zou ik hem vet laten betalen voor zijn dochtertje want echt interesseren doet het um niet. Wat een dick head.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_111530167
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jezus _O-
dit is nog niks hoor :X
pi_111530537
Wel handig zo'n reisgenootje. Kan mooi z'n tassen sjouwen.
Go hard or go home
  Moderator maandag 14 mei 2012 @ 13:38:12 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_111530735
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:31 schreef Noek het volgende:
Wel handig zo'n reisgenootje. Kan mooi z'n tassen sjouwen.
A gentleman in every inch! ^O^

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_111537372
Grappig om weer te zien :Y
  maandag 14 mei 2012 @ 16:42:48 #165
374533 purebliss
pi_111537753
hahhahaha vooral dat filmpje 'stijltangate'

brian begint over de baby's van amanda en hem. goodoldtimes! hahha
pi_111541939
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:42 schreef purebliss het volgende:
hahhahaha vooral dat filmpje 'stijltangate'

brian begint over de baby's van amanda en hem. goodoldtimes! hahha
wat een gedoe om die stijltang hahaha, haren op de kop als stro en maar stijlen
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:09:12 #167
374533 purebliss
pi_111578691
Ze hebben haar haar in dgk ook een keer kortgeknipt daarom toch?
pi_111578992
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:44 schreef Ole het volgende:
Meestal zie ik dat nooit zo bij baby's, maar wat lijkt dat kind veel op haar moeder!
Ja inderdaad, vooral als ze in dat bankje zit haha. Leuk kind wel :)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 19:54:46 #169
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111593416
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:24 schreef sherezade het volgende:

[..]

wat een gedoe om die stijltang hahaha, haren op de kop als stro en maar stijlen
Ik vind het sowieso bizar dat mensen met stijl haar een stijltang gebruiken.
Het haar is al stijl van zichzelf en raakt zo alleen maar beschadigd.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:57:46 #170
143001 Prospera
Verfrissend
pi_111605390
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso bizar dat mensen met stijl haar een stijltang gebruiken.
Het haar is al stijl van zichzelf en raakt zo alleen maar beschadigd.
Amanda heeft krullerig/kroeshaar; maar haar extensions zijn wel zonder krullen :)
Door haar stijltanggebruik moest ze in de Gouden Kooi haar haar laten afknippen.
Wat een drama was dat; ging ze de volgende dag meteen haar pruik stylen.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_111606043
Haha, geweldig die filmpjes. Ik was al bijna vergeten hoe erg zij is (en de anderen ook). Dat zoiets zich voort mag planten ook he. Je weet nou al dat er niks van dat kind terecht komt....
pi_111609460
Yo die bij Boulevard zegt dat ze de combi Paris en AJ zo apart vindt, ze zegt dus dat het een setje is, flapuit :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 mei 2012 @ 00:52:34 #173
163650 Greys
pi_111610005
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:30 schreef Pisces29 het volgende:
Yo die bij Boulevard zegt dat ze de combi Paris en AJ zo apart vindt, ze zegt dus dat het een setje is, flapuit :D
Ik zag net het eindje... was ze nou bij Paris thuis en was Afro daar?
En ze sprak ze allebei toch? Ik zag hem nog net zeggen dat hij 'afgelopen jaar in elk geval enorm genaaid was'. Wanneer komt dit op tv? Heb jij dat nog meegekregen? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111610328
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, geweldig die filmpjes. Ik was al bijna vergeten hoe erg zij is (en de anderen ook). Dat zoiets zich voort mag planten ook he. Je weet nou al dat er niks van dat kind terecht komt....
Nou ja, ze krijgt iig een vreemde set normen en waarden mee. Soms denk je dat Amanda misschien nog eens aan een vriendje blijft hangen die in dat soort dingen voor een verandering kan zorgen. Maar laten we wel wezen: iemand die het wel allemaal op een rijtje heeft zal zich niet gauw aangetrokken voelen tot Amanda, laat staan een relatie met haar aan willen gaan.
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:29:27 #175
123170 alors
zlata1234
pi_111613921
and the dirt goes on...

quote:
'Bezoek Afrojack aan dochter was vrij kort'
AMSTERDAM – Afrojack heeft vorige week voor het eerst zijn dochter gezien, maar volgens zijn ex Amanda Balk was het een bliksembezoek.

"Ik begrijp het niet zo goed. Zo’n meisje is toch je vlees en bloed?" zegt Balk tegen weekblad Story. "Ik hoop dat Nick er zelf mee kan leven."

In maart werd dochter Vegas geboren, het kind dat is verwekt toen Balk en Afrojack nog een relatie hadden.

"We kozen ervoor een kindje te nemen. Samen. Laat dat vooral duidelijk zijn." Na een paar maanden zou Afrojack er volgens Balk achter zijn gekomen dat het vaderschap niks voor hem was.

Twee maanden na de geboorte van Vegas had de dj haar voor het eerst gezien. "Ik merkte dat hij haar lief vindt, maar de ontmoeting was vrij kort", aldus Balk.

Paris Hilton
De reden van het bliksembezoek was Paris Hilton. Ze zou op Afrojack staan te wachten om naar Disneyland Parijs te gaan.

Het was de eerste keer dat Balk hem sprak sinds de breuk. Hilton kwam niet ter sprake. "Over haar praten we niet. Dat is zijn ding. Ik wil niets met haar te maken hebben."

Door: NU.nl
know'm sayin?
word? word.
pi_111614005
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag net het eindje... was ze nou bij Paris thuis en was Afro daar?
En ze sprak ze allebei toch? Ik zag hem nog net zeggen dat hij 'afgelopen jaar in elk geval enorm genaaid was'. Wanneer komt dit op tv? Heb jij dat nog meegekregen? :D
Nee, maar ik gok dat het wel snel uitgezonden gaat worden. Er is al best een lange tijd over gesproken over wie ze allemaal bezocht heeft. Maar dat is een gokje dat het dus volgens mij niet lang op zich laat wachten :)

-edit-

KIJK :D _O- Vanavond al :')
quote:
Gasten dit seizoen

Woensdag 16 mei 21.20 uur: Paris Hilton en DJ Afrojack
Woensdag 23 mei 21.20 uur: Dirk Kuyt en Yes-R
Woensdag 30 mei 21.20 uur: Donatella Versace en Yolanda Foster
Woensdag 6 juni 21.20 uur: Nigel & Winona de Jong en Charlotte Heitinga
pi_111614061
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nou ja, ze krijgt iig een vreemde set normen en waarden mee. Soms denk je dat Amanda misschien nog eens aan een vriendje blijft hangen die in dat soort dingen voor een verandering kan zorgen. Maar laten we wel wezen: iemand die het wel allemaal op een rijtje heeft zal zich niet gauw aangetrokken voelen tot Amanda, laat staan een relatie met haar aan willen gaan.
Dat zal AJ ook hebben wakker geschud ,toen opeens het nieuws kwam dat ze zwanger was, het was leuk en aardig zolang het durde om een paar keer erover heen te gaan maar geen trouwmateriaal...ik denk dat hij daarom ook de benen heeft genomen
pi_111614107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:29 schreef alors het volgende:
and the dirt goes on...

[..]

Een baby slaapt bijna de hele dag, zeker een pasgeboren baby, en daar heeft AJ natuurlijk geen tijd voor. Met Paris Disney figuren kijken is veel leuker natuurlijk :')

Jammer dat ze toch weer dingen gaat zeggen via Story, maar misschien doet ze het voor het geld...
pi_111614125
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Een baby slaapt bijna de hele dag, zeker een pasgeboren baby, en daar heeft AJ natuurlijk geen tijd voor. Met Paris Disney figuren kijken is veel leuker natuurlijk :')

Jammer dat ze toch weer dingen gaat zeggen via Story, maar misschien doet ze het voor het geld...
en aandacht uiteraard
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:39:09 #180
189978 controlaltdelete
pi_111614219
Ik ben toch meer voor Amanda hoor. Wie doet er nu geen rare dingen als ie jong is? Om haar daar mee te blijven achtervolgen en in te wrijven, jaren na dato nog over te hebben is best een beetje zielig imo. Ik vind dat ze kwa looks er best op vooruit is gegaan en zo te zien doet ze het met die kleine ook best goed. Waarom dat kindje geen goede opvoeding door haar zou krijgen is mij ook enigzins een raadsel? Nog steeds vanwege die Gouden Kooi-perikelen? Mooi kindje vind ik het ook nog eens. Die Afrosjek is een grote onvolwassen, dikke pummel sowieso dat ie naar zijn eigen dochtertje niet eens omkijkt dit zegt toch genoeg lijkt me. Ik zou blij zijn dat ik van hem af was en als ie zich zo blijft gedragen zou ik hem schrappen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_111614478
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben toch meer voor Amanda hoor. Wie doet er nu geen rare dingen als ie jong is? Om haar daar mee te blijven achtervolgen en in te wrijven, jaren na dato nog over te hebben is best een beetje zielig imo. Ik vind dat ze kwa looks er best op vooruit is gegaan en zo te zien doet ze het met die kleine ook best goed. Waarom dat kindje geen goede opvoeding door haar zou krijgen is mij ook enigzins een raadsel? Nog steeds vanwege die Gouden Kooi-perikelen? Mooi kindje vind ik het ook nog eens. Die Afrosjek is een grote onvolwassen, dikke pummel sowieso dat ie naar zijn eigen dochtertje niet eens omkijkt dit zegt toch genoeg lijkt me. Ik zou blij zijn dat ik van hem af was en als ie zich zo blijft gedragen zou ik hem schrappen.
Is wel wat kort door de bocht, wie doet er nu geen rare dingen als je jong bent ??? nou ik niet, en zovelen die niet dit soort acties uit halen.... en serieus een paaldanseres worden,...dat zijn geen dingen die onder puberaal tiener gedrag vallen
Een mens kan veranderen ja maar het zegt wel genoeg over je opvoeding en hoe je gevormd bent als je op je 15e met je benen wijd gaat voor de camera en ja helaas blijft zoiets je uiteraard voor de rest van je leven volgen want dan had je maar niet met je punani op de foto moeten gaan ermee...
Het wordt nu ineens allemaal zielig gevonden omdat ze nu alleenstaande moeder is en blablabla, Er zijn zoveel alleenstaande moeders die het veel en veel zwaarder hebben als haar.....
pi_111614649
quote:
Wie doet er nu geen rare dingen als ie jong is?
Tja dit kun je dan ook zeggen voor:

quote:
Die Afrosjek is een grote onvolwassen, dikke pummel sowieso dat ie naar zijn eigen dochtertje niet eens omkijkt dit zegt toch genoeg lijkt me.
Hij is immers ook nog een jonge jongen ;)
pi_111614724
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

[..]

dat!
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:10:42 #184
189978 controlaltdelete
pi_111615185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:47 schreef sherezade het volgende:

[..]

Is wel wat kort door de bocht, wie doet er nu geen rare dingen als je jong bent ??? nou ik niet, en zovelen die niet dit soort acties uit halen.... en serieus een paaldanseres worden,...dat zijn geen dingen die onder puberaal tiener gedrag vallen
Een mens kan veranderen ja maar het zegt wel genoeg over je opvoeding en hoe je gevormd bent als je op je 15e met je benen wijd gaat voor de camera en ja helaas blijft zoiets je uiteraard voor de rest van je leven volgen want dan had je maar niet met je punani op de foto moeten gaan ermee...
Het wordt nu ineens allemaal zielig gevonden omdat ze nu alleenstaande moeder is en blablabla, Er zijn zoveel alleenstaande moeders die het veel en veel zwaarder hebben als haar.....
Ik heb geen enkele shot van haar gezien met haar punani wijd open hoor. En al zou ze dat gedaan hebben who cares? Ben je dan opeens niet geschikt meer om een goede moeder te worden? Uit mijn eigen omgeving ken ik iemand wiens moeder in de prostitutie heeft gezeten en volgens degene is ze de liefste moeder ter wereld. Kortzichtig denken allemaal in mijn ogen en iemand blijven veroordelen vanwege een paar fouten uit het verleden is een teken van eigen zwakte wellicht voelt iemand zich er beter door.

Wat betreft Sjek: die is idd ook jong maar dan kun je evengoed nog een toegewijde vader zijn. Dit kun je niet vergelijken met iemand die zich losbandig heeft gedragen in zijn jonge jaren. En zo losbandig was Amanda niet eens.
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:15:58 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111615309
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

[..]

Maar geen 18/19 meer.
Maar ik begrijp dat we hem dit tot in de lengte van dagen mogen nadragen, ongeacht hoe goed hij over 5 jaar wellicht voor Vegas zorgt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111617244
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele shot van haar gezien met haar punani wijd open hoor. En al zou ze dat gedaan hebben who cares? Ben je dan opeens niet geschikt meer om een goede moeder te worden? Uit mijn eigen omgeving ken ik iemand wiens moeder in de prostitutie heeft gezeten en volgens degene is ze de liefste moeder ter wereld. Kortzichtig denken allemaal in mijn ogen en iemand blijven veroordelen vanwege een paar fouten uit het verleden is een teken van eigen zwakte wellicht voelt iemand zich er beter door.

Wat betreft Sjek: die is idd ook jong maar dan kun je evengoed nog een toegewijde vader zijn. Dit kun je niet vergelijken met iemand die zich losbandig heeft gedragen in zijn jonge jaren. En zo losbandig was Amanda niet eens.
Hallelujah!!!!! eindelijk eens iemand die precies zegt zoals ik het ook zie !!
pi_111617355
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:15 schreef Leandra het volgende:

Maar ik begrijp dat we hem dit tot in de lengte van dagen mogen nadragen, ongeacht hoe goed hij over 5 jaar wellicht voor Vegas zorgt?
Laten we hopen dat hij dat dan maar doet ja :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:18:15 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111617472
quote:
"Ik begrijp het niet zo goed. Zo’n meisje is toch je vlees en bloed?" zegt Balk tegen weekblad Story. "Ik hoop dat Nick er zelf mee kan leven."
Heerlijk passief-agressief.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 11:26:59 #189
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_111617872
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele shot van haar gezien met haar punani wijd open hoor. En al zou ze dat gedaan hebben who cares?
Uitgebreid verslag doen aan de Story van het bezoek van AJ aan hun kindje, dat vind ik ook hoerig.
Ze klampt zich wanhopig vast aan haar laatste lijntje met de roddelpers. Zodra die geen belangstelling meer heeft voor dit gedoe, zal ze toch echt weer op zoek moeten naar een BN'er.

En of ze een goede moeder is/wordt: geen flauw idee. Ik sluit het niet uit.
Feit is dat AJ stom is geweest om zaaddonor te worden, en Amanda is stom geweest door op zo'n wankele basis zwanger te worden. Het kind is er nu: deal with it en houd je muil nou eens tegen de pers.
Of doe dat niet, en houd dit topic levend. O-)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_111617993
Las het artikel vanmorgen op nu.nl. Begrijpelijk dat ze teleurgesteld is, maar het helpt geen zier de vuile was bij de pers te hangen. Helpt ze haar dochter ook niet mee.
pi_111618033
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heerlijk passief-agressief.
Ik vind dat ze zich nog heel erg inhoudt, op tv vorige week zag je bij shownieuws dat ze heel erg nadacht bij wat ze zei. Duidelijk alleen maar in het belang van Vegas. Hij blijft zelf wel zijn fouten maken, het lijkt me verschrikkelijk om als moeder te moeten horen dat een vader met een grijns op zijn gezicht zegt: het maakt niet uit voor een kind of ze haar vader een week, vijf jaar of twintig jaar niet ziet. Een kind heeft niet liefde nodig in vorm van geld, maar in een vorm van genegenheid en liefde tonen. Vergeet niet, de roddelbladen interpreteren de dingen vaak anders dan er letterlijk gezegd wordt. Sensatiebelust, dat lees of hoor je vaak, later van een BNer.
pi_111618115
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef schaampoppetje het volgende:
Een kind heeft niet liefde nodig in vorm van geld, maar in een vorm van genegenheid en liefde tonen.
Hij heeft zelf ook geen vader gehad, cirkeltje gaat zo wel lekker door...

En als zij slim is houdt ze ook op met die praatjes, gewoon voor het meisje. :) Hij zegt toch geen smerige dingen op tv, dus ze hoeft niet te reageren. Al is dat makkelijk gezegd natuurlijk vanaf de zijlijn.
En met die 'het maakt niet uit of ik haar nu of over een jaar zie' opmerkingen staat hij zelf voor joker.
pi_111618160
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef schaampoppetje het volgende:

Ik vind dat ze zich nog heel erg inhoudt, op tv vorige week zag je bij shownieuws dat ze heel erg nadacht bij wat ze zei. Duidelijk alleen maar in het belang van Vegas.
Oh, come on! Het is nooit in het belang van het kind als je de media opzoekt om je verhaal te doen.
Nooit never nooit.
Go hard or go home
pi_111618170
Nooit! 8-)
Go hard or go home
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:38:12 #195
189978 controlaltdelete
pi_111618304
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Uitgebreid verslag doen aan de Story van het bezoek van AJ aan hun kindje, dat vind ik ook hoerig.
Ze klampt zich wanhopig vast aan haar laatste lijntje met de roddelpers. Zodra die geen belangstelling meer heeft voor dit gedoe, zal ze toch echt weer op zoek moeten naar een BN'er.

En of ze een goede moeder is/wordt: geen flauw idee. Ik sluit het niet uit.
Feit is dat AJ stom is geweest om zaaddonor te worden, en Amanda is stom geweest door op zo'n wankele basis zwanger te worden. Het kind is er nu: deal with it en houd je muil nou eens tegen de pers.
Of doe dat niet, en houd dit topic levend. O-)
Nou als je dat al hoerig vindt dan wens ik je veel sterkte in je leven. Ik lees de Story niet, ik heb het art. niet gezien maar zoveel schokkends zal er niet in gestaan hebben. Waarom is dit hoerig gedrag dan? Omdat ze er misschien betaald voor heeft gekregen? Als dat zo is geef ik haar geen ongelijk. Bovendien tig grote celebs die voor miljoenen dollars hun verhaal + babyfoto verkopen aan de best betalende dat moeten dan wel de superhoeren zijn naar jouw visie. Verder zie ik haar echt niet zoveel in de pers verschijnen. Maar ik heb het idee dat er hier graag gebasht wordt op haar.
pi_111618834
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:34 schreef Noek het volgende:

[..]

Oh, come on! Het is nooit in het belang van het kind als je de media opzoekt om je verhaal te doen.
Nooit never nooit.
Hebben jullie nu echt niet door dat dit oud nieuws is, vorige week was ze bij mom's moment, dat is natuurlijk allemaal gesponserd. Daar wordt de pers even toegelaten, bij bouelvard en shownieuws was al te zien dat ze daar haar mening wilde horen over zijn uitspraken. Of hij al geweest was en over die uitspraak over het niet missen van een vader. Daar heeft ze natuurlijk een menig over, het is hun dochter. Maar de roddelbladen komen nu pas uit en geven er zoals gewoonlijk weer een eigen draai aan. Ach ja, je zal er maar van moeten leven!
pi_111620279
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/29421/55/#comments

schilderij van Paris en afro-jack heeft het netjes afgegeven!
pi_111620884
quote:
Die Afrosjek is een grote onvolwassen, dikke pummel sowieso dat ie naar zijn eigen dochtertje niet eens omkijkt dit zegt toch genoeg lijkt me.
Precies mijn punt. Alleen kerels met dit soort, en andere, fratsen zijn geïnteresseerd in vrouwen als Amanda. Da's best treurig.
pi_111622476
Tjee, dat er hier nog mensen zijn die met Amanda weglopen. Ze kan best een lieve moeder zijn en misschien zelfs verantwoordelijk. Maar echt veel meegeven aan het kind op het gebied van kennis en normen en waarden kan ze niet, want dat heeft ze niet in huis. En dat kun je dan wel niet het belangrijste vinden, maar doordat mensen steeds meer zo worden wordt de debilisering van Nederland wel in de hand gewerkt en hebben we straks nog maar 1 t.v.-zender: SBS.
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:38:19 #200
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_111622612
Ik denk dat Amanda heel veel van dat kleintje zal houden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')