tis wel duidelijk dat ze 0 vertrouwen in hem hebbenquote:
Daar kun je mee aankomen op een verjaardagsfeestje inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:06 schreef TheArt het volgende:
En Ahlstrand klopt Petacchi en EBH in een massasprint in Noorwegen
Dat wordt ook serieus de opvolger van Hushovd en Boasson Hagen. Bizarre gast. Ook al zeer sterk in de Tour du Loir et Cher. Nou moet ik eerlijk toegeven, ik denk dat we met Danny van Poppel iemand hebben die tot hetzelfde in staat is als Enger.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
De pas 18-jarige Sondre Holst Enger daar 4de overigens.
hebben we ook een Jakobs jr. dan? Anders gaat dat nooit goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat wordt ook serieus de opvolger van Hushovd en Boasson Hagen. Bizarre gast. Ook al zeer sterk in de Tour du Loir et Cher. Nou moet ik eerlijk toegeven, ik denk dat we met Danny van Poppel iemand hebben die tot hetzelfde in staat is als Enger.
'Dan rijden wij de ballen weer uit onze broek en kan Van Poppel weer met de handjes in de lucht'.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
hebben we ook een Jakobs jr. dan? Anders gaat dat nooit goed
Op 200 meter van de streep afzettenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
'Dan rijden wij de ballen weer uit onze broek en kan Van Poppel weer met de handjes in de lucht'.
Pellizotti maakt voor Androni ook z'n comeback in deze koers.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Marcato is alweer in vorm![]()
1e etappe Circuit de Lorraine
1. Nacer Bouhanni
2. Marco Marcato
3. Cyril Lemoine
Creatief met drie camera's...quote:
Veldrijder Mike Teunissen netjes 4e. Ik heb toch stilletjes de hoop dat die de overstap wil maken van het veldrijden naar het wegwielrennen. Daar kan ie mijns inziens heel veel. Hij is erg rap en kan ook in de heuvels en het middengebergte zeker zijn mannetje staan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag gaan kijken naar de Ronde van Limburg (België).
Leuk wedstrijd die zeker potentieel heeft.
Kasseistroken en heuvels waren beide opgenomen in deze wedstrijd.
Finish helaas niet live kunnen zien (was erg moeilijk te bereiken)
wel zag ik dat Rick Zabel (inderdaad zoon van...) van het Rabobank Continental team 2e was.
Zat ook bijna continu vooraan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Veldrijder Mike Teunissen netjes 4e. Ik heb toch stilletjes de hoop dat die de overstap wil maken van het veldrijden naar het wegwielrennen. Daar kan ie mijns inziens heel veel. Hij is erg rap en kan ook in de heuvels en het middengebergte zeker zijn mannetje staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |