Hmm, lijkt me dat de UCI ergens wel profiteert van ploegen sponsors.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is het probleem van de sponsors, niet van de UCI, lijkt me?
Volgens mij hebben ze bepaald tot hoe hoog je sokken mogen zitten en dan echt als in 2/3 tussen aangrip enkel en voorbouw knie achtige termenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:51 schreef Tommeke het volgende:
Wat is de regel omtrent sokken dan? Ik hoorde ook dat overschoenen verboden zouden worden_
Wat Phinney vandaag deed dacht ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bepaald tot hoe hoog je sokken mogen zitten en dan echt als in 2/3 tussen aangrip enkel en voorbouw knie achtige termen![]()
Op zich wel logisch omdat je anders met compressie kousen zou kunnen gaan fietsen.
Was dat niet de bandage rond zijn enkels? Je mag wel compressiekousen voor de start dragen, maar tijdens het fietsen zelf niet. Hier ben ik toch vrij zeker van, stond een stukje over in de Tour van deze maandquote:
Hoe kan je nou twijfels hebben over een man die 7 jaar achter elkaar de volledige concurrentie aan gort rijdt, die allemaal zelf gepakt zijn op doping?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik snap dat constant rechtzaken voeren moeizaam is.
Maar bij hoeveel is hij persoonlijk aanwezig? Hij gaat er nogal luchtig mee om, terwijl je onrecht wordt aangedaan op zo'n manier met zo'n wereldprestatie (ervan uitgaand dat hij zelf zegt dat hij clean is).
Ik krijg steeds meer twijfels.
Ik was al bang dat ze moeilijk gingen doen om kleuren ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bepaald tot hoe hoog je sokken mogen zitten en dan echt als in 2/3 tussen aangrip enkel en voorbouw knie achtige termen![]()
Op zich wel logisch omdat je anders met compressie kousen zou kunnen gaan fietsen.
Ik denk idd niet dat het volledig clean was. Maar ik neem het hem ook weer niet kwalijk. De structuur van de wielersport is in die zin zodanig dwingend dat je als individuele renner niet echt anders kunt. Ik zou het waarschijnlijk ook doen in zijn schoenen is wat ik probeer te zeggen. En ik vind mezelf echt geen slecht of oneerlijk mens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kan je nou twijfels hebben over een man die 7 jaar achter de volledige concurrentie aan gort rijdt, die allemaal zelf gepakt zijn op doping?
Grappig om te zien dat de enige overwinningen die Rabo dit jaar heeft gehaald in WT-koersen van LLS zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:43 schreef TLC het volgende:
Is het geld eigenlijk op bij Rabo dat ze geen zege meer kunnen betalen ?
Je doelt op het bericht over die zogenaamde gekochte zege van Garate?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:43 schreef TLC het volgende:
Is het geld eigenlijk op bij Rabo dat ze geen zege meer kunnen betalen ?
Meest ongeloofwaardige en overtrokken verhaal...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef marcodej het volgende:
Ducrot is zich idd nu aan het verdedigen op twitter.
Sportjournalisten worden steeds hijgeriger naar nieuws en vooral om de Rabobank te beschadigen. Het was totaal cynisch bedoeld door Ducrot, iedereen had dat door behalve die columnist.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je doelt op het bericht over die zogenaamde gekochte zege van Garate?
Nou dat bericht klopt dus niet. Blijkt een giga flater te zijn van de columnist van dienst. Het bleek om een grap te gaan van Ducrot, die serieus is opgevat door de beste man. Bekijk zijn tweets e.d. er maar even op na.
Het wordt eens tijd dat de wielerwereld zich ontdoet van de UCI.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:29 schreef Blik het volgende:
Mooie column van Thijs Zonneveld
bron: http://www.nusport.nl/thijs-zonneveld/2806349/shirt-dicht.html
[..]
Jazekerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
1e overwinning voor hem in Vacansoleil tenue?
Wint na uitsluiting Bouhanni.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |