Nou, ik ben maar een klein meisje. Wel een grote mond maar als die man mij ha geslagen was ik zo KOquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef Jellereppe het volgende:
Je slaat je mannetje toch. Je vriend weet dat.Hij weet dat je het kon hendelen.
Typisch een vrouwenreactie. Jullie moeten eens ballen kweken. Ruzie maken en verwachten dat er gelijk 10 bataljons met soldaten voor je klaarstaat.quote:
Het is niet zo raar om te verwachten dat je vriend je bijstaat in zo'n situatie toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Typisch een vrouwenreactie. Jullie moeten eens ballen kweken. Ruzie maken en verwachten dat er gelijk 10 bataljons met soldaten voor je klaarstaat.
Nee hoor, ik zeg er zelf wel wat van, maar als mijn vriend rustig blijft zitten terwijl één of andere gast in mijn personal space zit, lolnope.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Typisch een vrouwenreactie. Jullie moeten eens ballen kweken. Ruzie maken en verwachten dat er gelijk 10 bataljons met soldaten voor je klaarstaat.
Ik zat maar te dollen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is niet zo raar om te verwachten dat je vriend je bijstaat in zo'n situatie toch?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Zijn reactie is puur afhankelijk van de reden waarom je ruzie kreeg met die andere gast.
Dan zeg je er wat van en krijgt hij de wind van voren. Een furieuze vrouw. Brr.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg er zelf wel wat van, maar als mijn vriend rustig blijft zitten terwijl één of andere gast in mijn personal space zit, lolnope..
de portierquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hier stond ik al bij de portier van de auto
Ik zou juist beledigd zijn als mijn vriend meende bij één of ander willekeurig ruzietje gelijk de redder in nood te moeten komen spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de TS zelf de ruzie uitlokte danwel dat de "ruzie" niet verder ging dan wat inspiratieloze verbale steken heen en weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Zijn reactie is puur afhankelijk van de reden waarom je ruzie kreeg met die andere gast.
Ergens opgevangen,nooit met zo'n username verwacht. Wel erg offtopic dit.quote:
Jelle is een stoere naam.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ergens opgevangen,nooit met zo'n username verwacht. Wel erg offtopic dit.
Dan had ik dus toch gelijk en heb je het zelf uitgelokt. Wat zeik je dan? Jij zoekt ruzie en vervolgens moet je vriend je komen verdedigen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik zal het nog mooier maken voor jullie; die gast was juist ZIJN date aan het verdedigen omdat ik iets tegen haar zei
Klopt, maar als ik ruzie heb met een meisje DOOR mijn vriend, en zij durft niks te zeggen maar haar date komt in mijn gezicht schreeuwen, verwacht ik dat mijn vriend op zijn minst uitstapt om te kijken wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dan had ik dus toch gelijk en heb je het zelf uitgelokt. Wat zeik je dan? Jij zoekt ruzie en vervolgens moet je vriend je komen verdedigen?
Vertel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik ruzie heb met een meisje DOOR mijn vriend, en zij durft niks te zeggen maar haar date komt in mijn gezicht schreeuwen, verwacht ik dat mijn vriend op zijn minst uitstapt om te kijken wat er aan de hand is.
Mannen horen geen vrouwen te slaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ik ben maar een klein meisje. Wel een grote mond maar als die man mij ha geslagen was ik zo KO
Je moet trouwens wel erg je best doen om op dit soort tijdstippen al ruzie te vindenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik ruzie heb met een meisje DOOR mijn vriend, en zij durft niks te zeggen maar haar date komt in mijn gezicht schreeuwen, verwacht ik dat mijn vriend op zijn minst uitstapt om te kijken wat er aan de hand is.
nou dan breek je de relatie... next....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Het verhaal is te ingewikkeld om helemaal uit te leggen hierpunt is dat een gast mij bedreigd en hij niks doet en blijft zitten terwijl hij alles heeft gezien en gehoord
Daar hebben tokkies geen moeite mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je moet trouwens wel erg je best doen om op dit soort tijdstippen al ruzie te vinden
Long story short; het meisje is zijn nichtje, en er is een familievete waar ik ongevraagd in betrokken ben. Mooiste is nog; die gast wist niet eens dat het een familiekwestie was.quote:
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ik ben maar een klein meisje. Wel een grote mond ...
Gaat mij niet om de personen die zo heten,maar puur die naam. Besides,weet je hoeveel gozers Jelle hetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is niet origineel.Je moet je onderscheiden van de grote massa.
Nou soms moeten ze wel een corrigerende tik krijgen als ze te ver zijn gegaan zoals ze vreemd zijn gegaan en niets gezegd hebben, geef maar een voorbeeld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mannen horen geen vrouwen te slaan.Dan is het geen man.
Heel veel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaat mij niet om de personen die zo heten,maar puur die naam. Besides,weet je hoeveel gozers Jelle heten
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dank, hier heb ik wel even hard om gelachen
Ik mis het stuk dat goedpraat dat jij het conflict uit de OP begon.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Long story short; het meisje is zijn nichtje, en er is een familievete waar ik ongevraagd in betrokken ben. Mooiste is nog; die gast wist niet eens dat het een familiekwestie was.
Een aai over het hoofd kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:02 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Nou soms moeten ze wel een corrigerende tik krijgen als ze te ver zijn gegaan zoals ze vreemd zijn gegaan en niets gezegd hebben, geef maar een voorbeeld.
Btw TS je staat je mannetje houd dat zo en volgende keer: "Bitch fight"!!
Vind het vreselijk. Dan liever Noah.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heel veel.Maar het is een van mooiste Nederlandse namen.
Smaken verschillen, mevrouw.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vind het vreselijk. Dan liever Noah.
No way. Het is een kakfamilie die allemaal grondig jaloers zijn op elkaar en elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Eigenlijk haat ik zijn familie, heb ik vaker topics over gemaakt maar jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik mis het stuk dat goedpraat dat jij het conflict uit de OP begon.
Tevens, familievete... TS en haar vriend zijn tokkies.
Dat zie je verkeerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
No way. Het is een kakfamilie die allemaal grondig jaloers zijn op elkaar en elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Eigenlijk haat ik zijn familie, heb ik vaker topics over gemaakt maar jaik heb geen verkering met zijn familie
Net wat ik dacht na het lezen van de OP...quote:
Nichtje heeft verhalen over mij verzonnen tegen mijn schoonmoeder dat ik vreemd zou zijn gegaan. Ik heb er nooit wat van mogen zeggen maar bij de bios gaf ze me zo'n vuile blik dat ik me even niet kon inhoudenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik mis het stuk dat goedpraat dat jij het conflict uit de OP begon.
Tevens, familievete... TS en haar vriend zijn tokkies.
Begin ik zo langzamerhand ook te merken. En eerlijk is eerlijk; toch vind ik het niet kunnen dat hij bleef zitten hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerdje hebt niet alleen een relatie met je partner, maar ook met z'n hele familie (hoe vervelend dat soms ook is
)
inderdaad, je hoeft het als vriend zijnde niet overal over eens te zijn, als jij ruzie wil maken moet je dat zelf weten. misschien heeft die vriend geen zin om door jouw doen klappen te incasseren. jouw vriend schaamt zich misschien voor jouw tokkie gedrag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:54 schreef Mercer het volgende:
Jij zoekt ruzie, en vervolgens mag je vriend het oplossen? Ik zou ook zijn blijven zitten.
inderdaad, TS is een tokkie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef Ziba het volgende:
Maak gewoon geen ruzie met mensen zo openbaar. Zo lelijk. Ik heb oprecht een hekel aan die schreeuw-tokkie-'vrouwen' die overal ruzie staan te maken alsof het normaal is. En dan ook nog willen dat je vriend er tussen springt. Hij heeft zich vast geschaamd. Ordinair en asociaal.
Ik was niet aan het schreeuwen. Ik zei iets tegen haar maar zij zei niets terug waardoor die gast voor me sprong. Ik vond het ook redelijk beschamend dat haar EERSTE date nog voor haar in de bres sprong en mijn vriend waar ik al bijna 3 jaar mee heb lekker in de auto blijft zittenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef Ziba het volgende:
Maak gewoon geen ruzie met mensen zo openbaar. Zo lelijk. Ik heb oprecht een hekel aan die schreeuw-tokkie-'vrouwen' die overal ruzie staan te maken alsof het normaal is. En dan ook nog willen dat je vriend er tussen springt. Hij heeft zich vast geschaamd. Ordinair en asociaal.
Soms kan je er niks aan doen... maar zelf uitlokken zou ik zelf nooit doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef Ziba het volgende:
Als er een vete gaande is, wat kan het jouw schoonmoeder dan schelen wat zij over je zegt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nichtje heeft verhalen over mij verzonnen tegen mijn schoonmoeder dat ik vreemd zou zijn gegaan. Ik heb er nooit wat van mogen zeggen maar bij de bios gaf ze me zo'n vuile blik dat ik me even niet kon inhouden
Deed ik, hij zegt dan alleen 'oke' en dan gaat ie mij negeren. Volgens mij is dit iets typisch Nederlandsquote:
wat een snolliebollie ben je toch.... pauperrrrrr!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nichtje heeft verhalen over mij verzonnen tegen mijn schoonmoeder dat ik vreemd zou zijn gegaan. Ik heb er nooit wat van mogen zeggen maar bij de bios gaf ze me zo'n vuile blik dat ik me even niet kon inhouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |