Nou, ik ben maar een klein meisje. Wel een grote mond maar als die man mij ha geslagen was ik zo KOquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef Jellereppe het volgende:
Je slaat je mannetje toch. Je vriend weet dat.Hij weet dat je het kon hendelen.
Typisch een vrouwenreactie. Jullie moeten eens ballen kweken. Ruzie maken en verwachten dat er gelijk 10 bataljons met soldaten voor je klaarstaat.quote:
Het is niet zo raar om te verwachten dat je vriend je bijstaat in zo'n situatie toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Typisch een vrouwenreactie. Jullie moeten eens ballen kweken. Ruzie maken en verwachten dat er gelijk 10 bataljons met soldaten voor je klaarstaat.
Nee hoor, ik zeg er zelf wel wat van, maar als mijn vriend rustig blijft zitten terwijl één of andere gast in mijn personal space zit, lolnope.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Typisch een vrouwenreactie. Jullie moeten eens ballen kweken. Ruzie maken en verwachten dat er gelijk 10 bataljons met soldaten voor je klaarstaat.
Ik zat maar te dollen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is niet zo raar om te verwachten dat je vriend je bijstaat in zo'n situatie toch?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Zijn reactie is puur afhankelijk van de reden waarom je ruzie kreeg met die andere gast.
Dan zeg je er wat van en krijgt hij de wind van voren. Een furieuze vrouw. Brr.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg er zelf wel wat van, maar als mijn vriend rustig blijft zitten terwijl één of andere gast in mijn personal space zit, lolnope..
de portierquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hier stond ik al bij de portier van de auto
Ik zou juist beledigd zijn als mijn vriend meende bij één of ander willekeurig ruzietje gelijk de redder in nood te moeten komen spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de TS zelf de ruzie uitlokte danwel dat de "ruzie" niet verder ging dan wat inspiratieloze verbale steken heen en weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Zijn reactie is puur afhankelijk van de reden waarom je ruzie kreeg met die andere gast.
Ergens opgevangen,nooit met zo'n username verwacht. Wel erg offtopic dit.quote:
Jelle is een stoere naam.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ergens opgevangen,nooit met zo'n username verwacht. Wel erg offtopic dit.
Dan had ik dus toch gelijk en heb je het zelf uitgelokt. Wat zeik je dan? Jij zoekt ruzie en vervolgens moet je vriend je komen verdedigen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik zal het nog mooier maken voor jullie; die gast was juist ZIJN date aan het verdedigen omdat ik iets tegen haar zei
Klopt, maar als ik ruzie heb met een meisje DOOR mijn vriend, en zij durft niks te zeggen maar haar date komt in mijn gezicht schreeuwen, verwacht ik dat mijn vriend op zijn minst uitstapt om te kijken wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dan had ik dus toch gelijk en heb je het zelf uitgelokt. Wat zeik je dan? Jij zoekt ruzie en vervolgens moet je vriend je komen verdedigen?
Vertel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik ruzie heb met een meisje DOOR mijn vriend, en zij durft niks te zeggen maar haar date komt in mijn gezicht schreeuwen, verwacht ik dat mijn vriend op zijn minst uitstapt om te kijken wat er aan de hand is.
Mannen horen geen vrouwen te slaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ik ben maar een klein meisje. Wel een grote mond maar als die man mij ha geslagen was ik zo KO
Je moet trouwens wel erg je best doen om op dit soort tijdstippen al ruzie te vindenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik ruzie heb met een meisje DOOR mijn vriend, en zij durft niks te zeggen maar haar date komt in mijn gezicht schreeuwen, verwacht ik dat mijn vriend op zijn minst uitstapt om te kijken wat er aan de hand is.
nou dan breek je de relatie... next....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Het verhaal is te ingewikkeld om helemaal uit te leggen hierpunt is dat een gast mij bedreigd en hij niks doet en blijft zitten terwijl hij alles heeft gezien en gehoord
Daar hebben tokkies geen moeite mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je moet trouwens wel erg je best doen om op dit soort tijdstippen al ruzie te vinden
Long story short; het meisje is zijn nichtje, en er is een familievete waar ik ongevraagd in betrokken ben. Mooiste is nog; die gast wist niet eens dat het een familiekwestie was.quote:
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ik ben maar een klein meisje. Wel een grote mond ...
Gaat mij niet om de personen die zo heten,maar puur die naam. Besides,weet je hoeveel gozers Jelle hetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is niet origineel.Je moet je onderscheiden van de grote massa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |