Nou, ik ben maar een klein meisje. Wel een grote mond maar als die man mij ha geslagen was ik zo KOquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef Jellereppe het volgende:
Je slaat je mannetje toch. Je vriend weet dat.Hij weet dat je het kon hendelen.
Typisch een vrouwenreactie. Jullie moeten eens ballen kweken. Ruzie maken en verwachten dat er gelijk 10 bataljons met soldaten voor je klaarstaat.quote:
Het is niet zo raar om te verwachten dat je vriend je bijstaat in zo'n situatie toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Typisch een vrouwenreactie. Jullie moeten eens ballen kweken. Ruzie maken en verwachten dat er gelijk 10 bataljons met soldaten voor je klaarstaat.
Nee hoor, ik zeg er zelf wel wat van, maar als mijn vriend rustig blijft zitten terwijl één of andere gast in mijn personal space zit, lolnope.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Typisch een vrouwenreactie. Jullie moeten eens ballen kweken. Ruzie maken en verwachten dat er gelijk 10 bataljons met soldaten voor je klaarstaat.
Ik zat maar te dollen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is niet zo raar om te verwachten dat je vriend je bijstaat in zo'n situatie toch?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Zijn reactie is puur afhankelijk van de reden waarom je ruzie kreeg met die andere gast.
Dan zeg je er wat van en krijgt hij de wind van voren. Een furieuze vrouw. Brr.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg er zelf wel wat van, maar als mijn vriend rustig blijft zitten terwijl één of andere gast in mijn personal space zit, lolnope..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |