Kan ik nog van het eetlijstje afquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
Buffetje
Spareribs, saté, gehaktballen, salade(s), stokbrood, patat/frites, satésaus
¤ 10 pp
Blijven eten (rond 18.30 uur)
- Greys
- Muis006
- Tha_Erik
- Roger Epiales
- indaha
- Takaiki
- Cat22 (graag een extra portie ballen )
- iBenny (spareribs!)
- PatriQue89
- HenkPietKlaasWim
- Peter
- Goodbye
- Zus van Greys
- Tombolafan
- Mama_mia
- Oognip
- JJdJJJJJJdddddjjjjjjJJJJJJ
- sp3c
- TheaterMama
- Pokkehontas
- ElisaB (met een Henk op een bedje van sla en verse pijnboompitjes)
- Maes
- BrandX
- yvonne
- Brechtje
- Maanvis
- Re
- MissBliss
Met of zonder rokje?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
*mompelt iets over makin' your mind upppppppppp*
Ik doe gewoon ff grappig. Er zit weer een steentje dwars tussen de in- en de uitgang, dus ik zoek afleiding. Misschien schiet het wel los als ik hard moet lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
*mompelt iets over makin' your mind upppppppppp*
*kietelt ElisaB onder de voetzooltjes*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe gewoon ff grappig. Er zit weer een steentje dwars tussen de in- en de uitgang, dus ik zoek afleiding. Misschien schiet het wel los als ik hard moet lachen
Persen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe gewoon ff grappig. Er zit weer een steentje dwars tussen de in- en de uitgang, dus ik zoek afleiding. Misschien schiet het wel los als ik hard moet lachen
*kietelt*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe jij links, dan doe ik rechts.quote:
Je moet (je laten) likkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:19 schreef ElisaB het volgende:
Nope, werkt niet; zit nog steeds klem
Ik ga nog even heel veel drinken, dan een paracetamol erin drukken en dan ga ik maar te bedde. Morgen is het vast over
Beterschap.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:19 schreef ElisaB het volgende:
Nope, werkt niet; zit nog steeds klem
Ik ga nog even heel veel drinken, dan een paracetamol erin drukken en dan ga ik maar te bedde. Morgen is het vast over
Neeeeee, ik ben niet ziek. Er zit een klein blaas- danwel niersteentje dwars. Komt helemaal goedquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:20 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet (je laten) likken![]()
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)aal-met-een-staartje
Maar je hebt wel een auwa.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neeeeee, ik ben niet ziek. Er zit een klein blaas- danwel niersteentje dwars. Komt helemaal goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Krijg ik dan een gratis fok!abo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:32 schreef Renesite het volgende:
Doen jullie wel lief en rustig met Patrick?
Hahahahahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:32 schreef Renesite het volgende:
Doen jullie wel lief en rustig met Patrick?
Ik vind van wel!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga het even luisteren
Is het net zo leuk als Pluizig en blauwwwwwwwwww?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh belangrijk:
Ik ben eergisteren geweest. Het zit nu nergens naar dus over 2 weken zit het perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ook niet voor je borsthaar?quote:
Ah ja, via die fok!actie van Delete zeker.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar permanent laten verwijderen.
Nee gewoon, in de schuur met een creme brulee brander.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah ja, via die fok!actie van Delete zeker.
I like your cluedo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee gewoon, in de schuur met een creme brulee brander.
Pannenkoek > ESFquote:
Doh! Hoe kon ik dat nu missen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar zong Lena nog over. Your love is like a pannenkoek
Biertje?quote:
FOTO!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag naar de kappertttt geweest. Gelukkig nog ruim twee weken om te wennen zullewemazegge.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Tofquote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, die andere eventuele +1 van mij, zit tijdens het eten nog in het vliegtuig, maar zegt dat ie wel langs gaat komen.
Ik vind dat ie gek is.
Dat weet ik uiterlijk woensdag. Kan zijn dat ik 's avonds iets van mn werk heb, maar dikke kans dat dat niet doorgaat. Dat hopen we dan maarquote:Op maandag 7 mei 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA
Combo breaker in dit geval, maar geoorloofd
Kan je al op de komers-lijst? Ja, ja?
Ja er moeten toch ook mensen zijn die dat hele nummer nog nooit gehoord hebben? Toch?quote:
Ik betwijfel zelfs of hij op tijd is om Joan te zien.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof
Maar hij mag altijd binnen komen waaienZal ik hem dan maar niet 'officieel' op de lijst zetten, zodat ie zich rustig op de avond zelf nog kan bedenken?
Of wel?
Uhuh! Voor het broodnodige evenwicht!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja er moeten toch ook mensen zijn die dat hele nummer nog nooit gehoord hebben? Toch?
Zal ik Henk vragen speciaal voor jou een gehaktstaaf te maken ipv een gehaktbal?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nu al trek in dat buffetje; zullen mijn hormonen wel zijn
Eindelijk iemand die me snaptquote:Op maandag 7 mei 2012 22:50 schreef Takaiki het volgende:
Zal ik Henk vragen speciaal voor jou een gehaktstaaf te maken ipv een gehaktbal?![]()
En ik maar denken dat jij gelukkiger zou worden van een mooi opgemaakte schaal met vochtige salade.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me snapt
Was dat nou zo moeilijk, mensen
quote:
quote:
Erik noemde mij een stuk.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik thuis ben stelletje stukken ongeduld..
Hij is homo; voordat je weer van de bank afglijdtquote:
Eerste tekenen van de ontgaying.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij is homo; voordat je weer van de bank afglijdt
Mosselsalade met gewelde pruimenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:52 schreef Cat22 het volgende:
En ik maar denken dat jij gelukkiger zou worden van een mooi opgemaakte schaal met vochtige salade.
Kijk maar uit; straks gaan Erik en ik bekken de 24equote:Op maandag 7 mei 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerste tekenen van de ontgaying.![]()
Ik kan het nog steeds.
In de tentquote:Op maandag 7 mei 2012 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk maar uit; straks gaan Erik en ik bekken de 24e
He bahquote:Op maandag 7 mei 2012 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
"bekken"quote:Op maandag 7 mei 2012 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, hoop dat ik nog op tijd ben om dat tegen te gaan.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
D'oh!quote:
Mij eigk ook wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He bah![]()
Laat Cat Erik maar ff muurduwen en film het voor me; het lijkt me priceless beeldmateriaal
We zullen jouw wensen zeker in gedachten houden.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ik wel of niet wil is zeker niet belangrijk?
Ogottegottttt! KPN is internet bij Henk aan het aanleggen?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
Aangezien Henk thuis nog steeds geen internet heeft (en op het punt staat de KPN te vervloeken) doe ik hem af en toe even een update uit dit topic hoorDe highlights, zeg maar..
En het is niet te geloven, maar hij heeft er 'heel veel zin in'.
Nog steeds!
Ondanks alles
Het is iets met een monteur die kwam en dat toen bleek dat er heul geen telefoonkabel tot boven bij Henk loopt (quote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ogottegottttt! KPN is internet bij Henk aan het aanleggen?![]()
![]()
![]()
Wij zijn sinds vandaag weer online @work KPN heeft er 2 weken over gedaan om erachter te komen dat ze op locatie twee kabels verknoopt hadden en in hun meterkast twee stekkers verkeerd om gezet hadden.Sterkte Henk!
+1 herkenbaar.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is iets met een monteur die kwam en dat toen bleek dat er heul geen telefoonkabel tot boven bij Henk loopt (). En dat de monteur vond dat ie daar niets mee moest en dat de helpdeskmeneer van KPN vindt dat monteur niet had moeten zeiken en dat had moeten regelen, dat ie daar monteur voor is. Inmiddels is ie vijf ellenlange telefoontjes verder en gaat ie morgen weer bellen. Of zoiets
Toevallig wel, ja. Ik heb al jaren een crush op je en steeds wijs je me af. There's only so much I can take.quote:
Gelukkig! Dan ben ik niet de enige.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:43 schreef Anonymousz het volgende:
over 2 weken
ik benieuwd naar de nummers
ken alleen van nl
Wij hadden eens geen telefoonverbinding meer. Mobiel naar kpn gebeld en na de gebruikelijke menu's en een heel gesprek kwamen we op het punt dat ze zouden meten waar het probleem zat.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1 herkenbaar.![]()
Wij maakten mee dat we vanaf half vijf aan het bellen waren om door te geven dat internet het nog steeds niet deed (na de ochtendmelding had KPN om 4 uur 's middags tijd gevonden om een meting te doen) en dat we menu na menu na medewerker passeerden.... tot er eentje zei dat het nu na zessen was en de monteurs naar huis waren.![]()
![]()
![]()
Nee, zo geweldig vind ik dat nummer ook eigenlijk niet. Zwak refrein.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
Maar da's dus een heel goed teken
Er is niet één nummer dat blijft hangen. Zelfs het gedoodverfde winnaar nummer van Zweden kan ik nog steeds niet meezingen.
Bij mijn eerste appartement kreeg ik ook geen signaal. KPN gebeld, mannetje kwam langs en hij kende het huizenblok. Want ik was al de derde die belde: ze hadden in de meterkast de stekkers verwisseld.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wij hadden eens geen telefoonverbinding meer. Mobiel naar kpn gebeld en na de gebruikelijke menu's en een heel gesprek kwamen we op het punt dat ze zouden meten waar het probleem zat.
De dame aan de andere kant van de lijn (ja, ik blijf erg beleefd in mijn woordkeuze) wist mij vervolgens te vertellen dat het signaal volledig tot mijn huis kwam en dat het probleem dus met mijn eigen bedrading te maken móest hebben.
Ik al mijn snoeren controleren, gaat ineens de telefoon. Monteur van de kpn, dat die kabel, die volledig was doorgebrand na een blikseminslag (en dus absoluut geen signaal meer kon doorgeven naar mijn huis, of naar waar dan ook) gerepareerd was.
Ik vind het ook niet pakkend.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, zo geweldig vind ik dat nummer ook eigenlijk niet. Zwak refrein.
Ook zoiets, lijkt me voor zo'n monteur toch ook frustrerend. Elke keer naar dezelfde plek om hetzelfde klusje op te knappen, wat je 10x geleden ook al af had kunnen hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mijn eerste appartement kreeg ik ook geen signaal. KPN gebeld, mannetje kwam langs en hij kende het huizenblok. Want ik was al de derde die belde: ze hadden in de meterkast de stekkers verwisseld.
Op mijn vraag of het dan niet handiger was om alle 16 appartementen in één keer te doen was het antwoord:'neuh, de klant moest een melding maken'. In de 2 maanden dat die appartementen volliepen (nieuwbouw) zijn ze dus 16 keer langs geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inclusief zorgelijke blik.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Klopt. Ik vind het van Zweden ook te uitgedacht/nep. Joan heeft echt die feelgoodfactor en straalt sympathie uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet pakkend.
En dat van Joan kan je echt na 1x meezingen...
Dat van Zweden vind ik net iets te eh... joelerig en jengelig. Denk ik.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inclusief zorgelijke blik.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inclusief zorgelijke blik.
![]()
*stil*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Zorgelijke blik nergens voor nodig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inclusief zorgelijke blik.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik ben in één moeite door ook met jou hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
Toevallig wel, ja. Ik heb al jaren een crush op je en steeds wijs je me af. There's only so much I can take.
Ik vind het wel heel erg mooi eiksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inclusief zorgelijke blik.
Toppie gozerT
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben in één moeite door ook met jou hoor
Ik begin er ook een beetje aan te wennenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg mooi eiks
Toppie gozerT
Ik ook nietquote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
Maar da's dus een heel goed teken
Er is niet één nummer dat blijft hangen. Zelfs het gedoodverfde winnaar nummer van Zweden kan ik nog steeds niet meezingen.
Johhhh het kan nog bijna twee weken groeienquote:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inclusief zorgelijke blik.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Komt vast allemaal goedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga gewoon terug naar het mbo.. Lekker veilig!!
Best leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inclusief zorgelijke blik.
![]()
Jaaaa!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja er moeten toch ook mensen zijn die dat hele nummer nog nooit gehoord hebben? Toch?
Ja die kan er altijd bij!quote:
Ik hou ervanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
Elies heeft de wappers passend gemaakt in de breedte, ik zag het!![]()
Ik houd er van!
Moeten we al een avondje gaan prikken voor onze volgende Kleiweg uitspatting?quote:
Egwelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we al een avondje gaan prikken voor onze volgende Kleiweg uitspatting?
Ik kan morgen (Pannenkoekendag aldaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel
Uhhh.... denk denk lichaam... (ik overleg wel even met de beeb, want ik weet niet eens welke dag het is)
Ik kan beide dagen nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
Ik kan morgen (Pannenkoekendag aldaar) en vrijdagavond.
Zaterdag kan ik niet.
Zondag mss eventueel nog?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan beide dagen niet
Dan moeten we vooruitschuiven naar volgende week
laf joe toequote:
Mag je dan niks meer doen?quote:
Owja, had ik niet aan gedacht omdat ik moederdag de avond er voor vier met mams.quote:
Wij doen geen moederdagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Owja, had ik niet aan gedacht omdat ik moederdag de avond er voor vier met mams.
Bij Shabu
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:57 schreef franklop het volgende:
Ik ga het topic volgen, ik heb er niks mee, maar moet komen van mn PR vrinden
is 5:30uur vroeg genoeg?quote:(En daarom moet je dus even zorgen dat je de volgende ochtend niet te vroeg op hoeft...)
Jij kan datquote:
Je kunt al vroeg komen? Kan en wil je mee eten om 18.30 uur?quote:
Wat is dat toch met die bazen die vrij gevraagde dagen ineens intrekken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Jij kan dat![]()
Ik moet schijnbaar toch werkendus mag om 5 uur op!
Jawel maar collega moet naar Friesland en vroeg of ik wou werken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die bazen die vrij gevraagde dagen ineens intrekken?
Of had je geen officieel vrij de volgende dag?
dat doe je toch op het werk?quote:
quote:
Ik zet je ovb op de kom-lijst en op de eet lijst.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:00 schreef franklop het volgende:
Woon in Sliedrecht, 10 euro kan ik wel missen wat heb net opslag gehad en ben normaal al om 17:15 in Rotterdam
ovb plz, behalve als roos85 komt, dan kom ik zeker
Moet je die zat/zo/maandag er na werken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Jawel maar collega moet naar Friesland en vroeg of ik wou werken.
Dus nog even afwegen.
Kloptquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je die zat/zo/maandag er na werken?
Zo nee, dan zou ik die vrijdag lekker vrij houden, heb je een soort minivakantie
herinner me er maar aanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet je ovb op de kom-lijst en op de eet lijst.
Kan je een week van te voren zeggen (we herinneren je wel) of je komt en mee eet ivm inkopen voor het eten?
Kan je nog nee zeggen tegen collega?quote:
Joooahquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je nog nee zeggen tegen collega?
Van mij hoeft het niet hoor, maar ik zou het als ik jou was doen
Hillegersberg, achter het Sint Franciscus ziekenhuis zeg maar, tussen Franciscus en station Noord.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:08 schreef franklop het volgende:
ow en waar in Rotterdam zit het in de buurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben dom
Ik heb zou op 24 mei vrij vragen... vrolijk ingevuld dat ik de hele dag kan werken :")
Morgen maar even ruilen
ARGHHHHHHHHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie maken het veel te spannend zo met dat gekloot met die vrije dagen
Heb je 25 mei (the day after) wel vrij?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, want ik had besloten dat ik dit schoolblok niet wilde werken op vrijdag, dus die heb ik allemaal opgegeven als Niet Beschikbaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
ARGHHHHHHHHHHHHH
Heb je 25 mei (the day after) wel vrij?
Krijg ik vandaag een telefoontje voor een nieuwe functie die graag willen dat ik snel begin.. mocht ik het worden. Dan zou ik de 25e mijn eerste werkdag hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
ARGHHHHHHHHHHHHH
Heb je 25 mei (the day after) wel vrij?
Ik heb die vrije dagen op mijn werk geregeld, maar misschien moet ik ook nog even naar de kappert?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn haar is geknipt, ik ben gewoon vrij, dus om mij geen zorgen.
Dat laatste durf ik wel in twijfel te trekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je nog tijd wil hebben dat het in model kan groeien, dan moet je deze week wel gaan ja!. Maar jij ziet er altijd goed uit
![]()
.
Ja, dat ga ik echt niet doen. Het zit nóóit zoals ik wil als ik terug kom van de kapper.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
24ste 's ochtends? Wel riskant, als het misgeknipt wordt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel free to insult me.
Let in godsnaam niet op de guppenbek (dat was om Yolanthe d'r eeuwige tuitmondje te persiflerenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zozo, van donkerbruin naar zwart? Jij durft wel, hoor.![]()
Gaat het dan ook in een Indiaanse haar stijl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ahwquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh de tondeuze, ik zit er aan te denken om het in de zomer een keer te tondeuzeren, maar ik durf niet
.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Let in godsnaam niet op de guppenbek (dat was om Yolanthe d'r eeuwige tuitmondje te persifleren) maar dit was wel aardig zwart al toch?
En misschien dan in twee vlechten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprekend Yolanthe idd.
![]()
http://www.indianisme.be/(...)ding/haardracht.html
Beetje inspiratie voor iedereen die nog niet weet wat hij/zij met het haar moet.
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben een klein muisje met een hele grote bek
Dus gooi je haar los, maak me gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen, met een oranje streepquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
Oh, de vrouwen hebben het helemaal niet in vlechten
In een scheiding en dan met een rode streep in de scheiding.
Dat laat ik dan wel zitten
Feel free to insult me.
Volgens mij niet hoor, afrekenen ter plekke.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:54 schreef BrandX het volgende:
Moesten we nou nog iets overmaken oid voor het eten? Of ben ik nou in de war met een ander gebeuren
Dat was nog niet zo, maar zat er toevallig gisteravond wel aan te denken om dat te gaan vragen aan alle eters, om er een PM over te sturenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:54 schreef BrandX het volgende:
Moesten we nou nog iets overmaken oid voor het eten? Of ben ik nou in de war met een ander gebeuren
ga kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die TV Rijnmond kunnen ontvangen, 17 uur is de Henk op tievie.
Het pedolied!quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg, welk songfestivalnummer kunnen we het beste gebruiken om overvallers weg te jagen?
Inclusief de outfit? Deze?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg, welk songfestivalnummer kunnen we het beste gebruiken om overvallers weg te jagen?
lordiquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Reacties waren te verwachten natuurlijk, is toch ook belachelijk. 6 maanden, waarvan er 4 al voorbij zijn op het moment van de uitspraak.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef Greys het volgende:
Onderaan de tekst (en boven de reacties) staat nu ook het filmpje dat vanmiddag in de kroeg werd opgenomen![]()
http://www.rijnmond.nl/ni(...)overval-halve-maatje
Goeie sirenequote:
(bron: https://twitter.com/#!/eurovision)quote:The stage looks amazing, and it's only technical rehearsals with stand-ins. Just a few days and we'll share all the details with you!
Is er nu radio?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit naar onze eigen Top 50 te luisteren.... voorpret
Nee ik zit de YT'jes te beluisterenquote:
Oeh die ga ik nog even luisterenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Dit zag er toch fucking briljant uit he met die achtergrond.... zo jammer dat hij met name in de eerste helft niet goed zong
Mits vrijdag de keuring weer met goed gevolg afgesloten kan worden. Maar daar ga ik eiks wel van uitquote:
Oeh ja daar heb je een punt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mits vrijdag de keuring weer met goed gevolg afgesloten kan worden. Maar daar ga ik eiks wel van uit
Zo is dat; we hebben dat nou eenmaal op ons genomen. Dan moeten we de taak ook maar volbrengen. Afspraak is afspraakquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:18 schreef Greys het volgende:
Oeh ja daar heb je een punt.
Maar ik denk niet dat de kwaliteit der bitterballen ineens drastisch daalt.
Maarrrrrrrrrr je weet het maar nooit.
Ergo: wij gaan weer controleren
Zoals altijd zet jij je in voor het welzijn van de medemensquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo is dat; we hebben dat nou eenmaal op ons genomen. Dan moeten we de taak ook maar volbrengen. Afspraak is afspraak
Ja dikke doei. De meet gaat door, punt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mits vrijdag de keuring weer met goed gevolg afgesloten kan worden. Maar daar ga ik eiks wel van uit
Het is zwaar, maar iemand moet het doen. Dus ga ik me morgen weer moedig door een piramide bitterballen werkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Zoals altijd zet jij je in voor het welzijn van de medemens.
he wat vervelende ende naar nouquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo is dat; we hebben dat nou eenmaal op ons genomen. Dan moeten we de taak ook maar volbrengen. Afspraak is afspraak
Vanaf hoelaat ga jequote:Op donderdag 10 mei 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
Mocht er iemand willen aansluiten, van harte welkom hoor!
[..]
Ja![]()
Om 17 uur ongeveer en niet al te lang deze keerquote:
Nee het is wel een eindjequote:Op donderdag 10 mei 2012 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Om 17 uur ongeveer en niet al te lang deze keer
Dus ik weet niet of het de moeite voor je is om helemaal heen en weer te reizen bedoel ikVerder helemaal welkom natuurlijk!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:40 schreef Muis006 het volgende:
Nee het is wel een eindje
Maar ik ben mede-organisatrice en heb Henk nog niet eens ontmoetterwijl Elies al bijna in zijn broekje zit.
Ja, het is knap klote. Maar je kan aanschuiven voor de gedeelde smart ende halve smartquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee het is wel een eindje
Maar ik ben mede-organisatrice en heb Henk nog niet eens ontmoetterwijl Elies al bijna in zijn broekje zit.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:41 schreef roos85 het volgende:
Moet helaas afmeldenomdat ik vandaag niet naar het college kan, het college van volgende week uitvalt ivm Hemelvaart moet ik de 24ste wel komen..
quote:
Is goedquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent er die donderdag gewoon al heeeel vroeg en dan liggen we daar voor openingstijd al op de stoep. Wedden dat je Henk dan kent tegen de tijd dat de rest komt?![]()
![]()
Tis absoluut niet dat ik je er niet wil hebben vrijdag hoor, maar normaal gaan we best lang en dan is het de moeite en nu is de bedoeling dat we niet zo lang gaan, zeg maar... gewoon, 'even'En dan wil ik het niet op mijn geweten hebben als we na een uurtje per ongeluk alweer afhaken
![]()
![]()
[..]Jammer Roos!
paar keer met anti-roos shampoo wassenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. Het moest goudbruin worden..
Maar het is veeeeel te donker geworden
Wat is je eigen kleur?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. Het moest goudbruin worden..
Maar het is veeeeel te donker geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |