quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De clip is nog beter! En die had ik ook op
quote:
Ja, maar ik wil dan ook een vrouwelijke danspartner, dus dan is het ook nog uitvogelen wie de "man" gaat zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat laatste is een probleem, maar t eerste... Als je een goede partner hebt, moet je je als vrouw alleen maar goed kunnen laten leiden.
Ik mocht t altijd voordoen met de leraar.
Ik kon me goed laten leiden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dan ook een vrouwelijke danspartner, dus dan is het ook nog uitvogelen wie de "man" gaat zijn
Dat is wel tof, was je zo goed?![]()
Wees er zuinig op, zo gauw deel ik ze niet uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zullen mooi passen in mijn collectie.
Wat loop jij met mijn punten te strooien?quote:
Nog steedsquote:
quote:
Ik heb zoveel Dqodpunten dat ik ze Ado gun.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wees er zuinig op, zo gauw deel ik ze niet uit
[..]
Wat loop jij met mijn punten te strooien?
Nou vooruit dan maar weer, omdat jij het bentquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb zoveel Dqodpunten dat ik ze Ado gun.
Ik duld sowieso geen tegenspraak.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer, omdat jij het bent
Weet ik. Daarom dat ik ze zorgvuldig bewaar in een collectie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wees er zuinig op, zo gauw deel ik ze niet uit
WEJOW WEJOW MATTIEquote:
Ok dan doe ik NU een dansjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom dat ik ze zorgvuldig bewaar in een collectie.
Ik wil wel heel graag weer. Sms mis ik het echt, nu staat Bang hart op en daar heb ik zo vaak op gedanst. Helemaal heimwee, soort van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ik denk dat ik beter de man kan zijn ja
Top! Ik verzilver ze binnenkortquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb zoveel Dqodpunten dat ik ze Ado gun.
Als je het echt mist, hoop ik oprecht voor je dat je die kans weer krijgt/neemtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag weer. Sms mis ik het echt, nu staat Bang hart op en daar heb ik zo vaak op gedanst. Helemaal heimwee, soort van.
Ik heb alleen een hekel aan me laten leiden door mannen die niet kunnen dansenOp de een of andere manier ga ik dan toch de leiding overnemen en dat mag niet.
quote:
Ik ben ff druk aan het tango'en met JB, maar je mag wel kijken :$quote:
........quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op mijn schoot.
Jij mag erbij staan en wensen dat je mij was dan. ^^
Ach, ik wil heel veel nog, het zal er vast wel weer eens van komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je het echt mist, hoop ik oprecht voor je dat je die kans weer krijgt/neemt
En nee mja.. Ook wel weer logisch dan.. Schiet ook niet op als ze er weinig van bakken![]()
Ik had ook niet eens door dat ik inbrak in een intieme situatie. Excuseer mijn grove benadering.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op mijn schoot.
Jij mag erbij staan en wensen dat je mij was dan. ^^
Herkenbaar, maar t komt idd vast goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, ik wil heel veel nog, het zal er vast wel weer eens van komen.
Hoi wh'tjeeeequote:
Hoe verrassend...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ik denk dat ik beter de man kan zijn ja
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had ook niet eens door dat ik inbrak in een intieme situatie. Excuseer mijn grove benadering.
Wrijf het er niet in sis :E EHHHH!!!quote:
Heather Nova hierzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:14 schreef Adolecens het volgende:
Liefde voor muziek, Raymond van het Groeneveld
Heb nog een mooi tafelkleed en lunchtrommeltje van gehaald laatstquote:
Lekker aan het foute uur, Ado?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:14 schreef Adolecens het volgende:
Liefde voor muziek, Raymond van het Groeneveld
Q-Music is er niks bijquote:
Ninjaquote:
Ik vind deze nog steeds..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe ook mee. Laura Janssen, use somebody
Mijn toetsenbord werkt al de hele avond niet mee.quote:
Ik heb vanmiddag al foute uur gedaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe ook mee. Laura Janssen, use somebody
You lack disciprine!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord werkt al de hele avond niet mee.
Ik kan al die liedjes nu niet luisteren omdat de muziek hier dus aanstaat, dat klinkt voor geen meter dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind deze nog steeds....
Hey, die heb ik ook
Onze muziekcollectie uitbreiden..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan al die liedjes nu niet luisteren omdat de muziek hier dus aanstaat, dat klinkt voor geen meter dan.
Misschien kunnen we met jouw hulp onze muziekcollectie uitbreiden, ik ken niet zoveel meer...
Sla m in elkanderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord werkt al de hele avond niet mee.
Geen oordopjes ofzo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan al die liedjes nu niet luisteren omdat de muziek hier dus aanstaat, dat klinkt voor geen meter dan.
Misschien kunnen we met jouw hulp onze muziekcollectie uitbreiden, ik ken niet zoveel meer...
Meh.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind deze nog steeds....
Hey, die heb ik ook
Het is nooit genoeg, ik haal ook telkens nieuwe binnen hoor en dan ruim ik weer e.e.a op waar ik genoeg van heb enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Onze muziekcollectie uitbreiden..
We hebben echt zat hoor, gewoon een keer in verdiepen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |