quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De clip is nog beter! En die had ik ook op
quote:
Ja, maar ik wil dan ook een vrouwelijke danspartner, dus dan is het ook nog uitvogelen wie de "man" gaat zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat laatste is een probleem, maar t eerste... Als je een goede partner hebt, moet je je als vrouw alleen maar goed kunnen laten leiden.
Ik mocht t altijd voordoen met de leraar.
Ik kon me goed laten leiden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dan ook een vrouwelijke danspartner, dus dan is het ook nog uitvogelen wie de "man" gaat zijn
Dat is wel tof, was je zo goed?![]()
Wees er zuinig op, zo gauw deel ik ze niet uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zullen mooi passen in mijn collectie.
Wat loop jij met mijn punten te strooien?quote:
Nog steedsquote:
quote:
Ik heb zoveel Dqodpunten dat ik ze Ado gun.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wees er zuinig op, zo gauw deel ik ze niet uit
[..]
Wat loop jij met mijn punten te strooien?
Nou vooruit dan maar weer, omdat jij het bentquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb zoveel Dqodpunten dat ik ze Ado gun.
Ik duld sowieso geen tegenspraak.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer, omdat jij het bent
Weet ik. Daarom dat ik ze zorgvuldig bewaar in een collectie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wees er zuinig op, zo gauw deel ik ze niet uit
WEJOW WEJOW MATTIEquote:
Ok dan doe ik NU een dansjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom dat ik ze zorgvuldig bewaar in een collectie.
Ik wil wel heel graag weer. Sms mis ik het echt, nu staat Bang hart op en daar heb ik zo vaak op gedanst. Helemaal heimwee, soort van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ik denk dat ik beter de man kan zijn ja
Top! Ik verzilver ze binnenkortquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb zoveel Dqodpunten dat ik ze Ado gun.
Als je het echt mist, hoop ik oprecht voor je dat je die kans weer krijgt/neemtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag weer. Sms mis ik het echt, nu staat Bang hart op en daar heb ik zo vaak op gedanst. Helemaal heimwee, soort van.
Ik heb alleen een hekel aan me laten leiden door mannen die niet kunnen dansenOp de een of andere manier ga ik dan toch de leiding overnemen en dat mag niet.
quote:
Ik ben ff druk aan het tango'en met JB, maar je mag wel kijken :$quote:
........quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op mijn schoot.
Jij mag erbij staan en wensen dat je mij was dan. ^^
Ach, ik wil heel veel nog, het zal er vast wel weer eens van komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je het echt mist, hoop ik oprecht voor je dat je die kans weer krijgt/neemt
En nee mja.. Ook wel weer logisch dan.. Schiet ook niet op als ze er weinig van bakken![]()
Ik had ook niet eens door dat ik inbrak in een intieme situatie. Excuseer mijn grove benadering.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op mijn schoot.
Jij mag erbij staan en wensen dat je mij was dan. ^^
Herkenbaar, maar t komt idd vast goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, ik wil heel veel nog, het zal er vast wel weer eens van komen.
Hoi wh'tjeeeequote:
Hoe verrassend...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ik denk dat ik beter de man kan zijn ja
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had ook niet eens door dat ik inbrak in een intieme situatie. Excuseer mijn grove benadering.
Wrijf het er niet in sis :E EHHHH!!!quote:
Heather Nova hierzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:14 schreef Adolecens het volgende:
Liefde voor muziek, Raymond van het Groeneveld
Heb nog een mooi tafelkleed en lunchtrommeltje van gehaald laatstquote:
Lekker aan het foute uur, Ado?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:14 schreef Adolecens het volgende:
Liefde voor muziek, Raymond van het Groeneveld
Q-Music is er niks bijquote:
Ninjaquote:
Ik vind deze nog steeds..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe ook mee. Laura Janssen, use somebody
Mijn toetsenbord werkt al de hele avond niet mee.quote:
Ik heb vanmiddag al foute uur gedaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe ook mee. Laura Janssen, use somebody
You lack disciprine!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord werkt al de hele avond niet mee.
Ik kan al die liedjes nu niet luisteren omdat de muziek hier dus aanstaat, dat klinkt voor geen meter dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind deze nog steeds....
Hey, die heb ik ook
Onze muziekcollectie uitbreiden..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan al die liedjes nu niet luisteren omdat de muziek hier dus aanstaat, dat klinkt voor geen meter dan.
Misschien kunnen we met jouw hulp onze muziekcollectie uitbreiden, ik ken niet zoveel meer...
Sla m in elkanderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord werkt al de hele avond niet mee.
Geen oordopjes ofzo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan al die liedjes nu niet luisteren omdat de muziek hier dus aanstaat, dat klinkt voor geen meter dan.
Misschien kunnen we met jouw hulp onze muziekcollectie uitbreiden, ik ken niet zoveel meer...
Meh.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind deze nog steeds....
Hey, die heb ik ook
Het is nooit genoeg, ik haal ook telkens nieuwe binnen hoor en dan ruim ik weer e.e.a op waar ik genoeg van heb enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Onze muziekcollectie uitbreiden..
We hebben echt zat hoor, gewoon een keer in verdiepen
quote:
Ik haal alleen maar binnen, ruim nooit opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is nooit genoeg, ik haal ook telkens nieuwe binnen hoor en dan ruim ik weer e.e.a op waar ik genoeg van heb enzo
Soms ruim ik wel op.. Anders word ik paranoidequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik haal alleen maar binnen, ruim nooit opVaak komt veel later dat nummer dan weer een keer langs en denk ik OJAAA TOENNNN
Ik heb wel een heel leuke app voor films en apps, die je ook voor muziek hebt, maar die is betaald.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is nooit genoeg, ik haal ook telkens nieuwe binnen hoor en dan ruim ik weer e.e.a op waar ik genoeg van heb enzo
We zitten hier op de 320gb met 43.000 nummersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms ruim ik wel op.. Anders word ik paranoidetrue story
Ik hou t meestal binnen de 20 gig
Dat zijn de meeste nummers eigenlijk wel ja, die ik luister.. Sommige meer dan andere, sommige ook nietquote:
Als ik "Fear & Loathing in Las Vegas" ingeef, wat krijg ik dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel leuke app voor films en apps, die je ook voor muziek hebt, maar die is betaald.
Discover (apps, music, movies)heten die, je vult een film in die je leuk vindt en dan kun je die aantikken en krijg je een soort van spinnenweb met andere films die er iets mee te maken hebben/ van weg hebben, echt n leuke app.
Ja is ook, alleen halve zolen maken daar een probleem van en zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste nummers eigenlijk wel ja, die ik luister.. Sommige meer dan andere, sommige ook niet
Mja, is eigenlijk altijd toch met muziek? Bij iedereen? Het is maar net wat jou aanspreekt idd
53 GB hierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms ruim ik wel op.. Anders word ik paranoidetrue story
Ik hou t meestal binnen de 20 gig
Dat klinkt wel tof, miss toch ooit eens fixenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel leuke app voor films en apps, die je ook voor muziek hebt, maar die is betaald.
Discover (apps, music, movies)heten die, je vult een film in die je leuk vindt en dan kun je die aantikken en krijg je een soort van spinnenweb met andere films die er iets mee te maken hebben/ van weg hebben, echt n leuke app.
Netjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
We zitten hier op de 320gb met 43.000 nummers
Gonzo, The rum diary, Naked lunch...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik "Fear & Loathing in Las Vegas" ingeef, wat krijg ik dan?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE WHquote:
True.. Zou ik dus ook niet doen..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja is ook, alleen halve zolen maken daar een probleem van en zo.
Dat valt dan ook nog wel te doen denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
53 GB hieris nog niet heel erg veel want veel is niet eens MP3 maar FLAC.
Ik gebruik SAM Broadcaster tegenwoordig, is eigenlijk voor radio maar is super handig, kun je roulatielijsten aanmaken en natuurlijk gewoon playlists en als ze playlist leeg is, speelt ie gewoon willekeurig verder. Plus je kan er mee streamen voor onderweg of op het werkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof, miss toch ooit eens fixen
[..]
Netjes
Nee ik kan dat echt niet somehow, als het boven een x aantal gig/nummers komt raak ik echt van de wijs, stom eigenlijk mja
quote:
Leg het me maar eens uit als je hier weer bent, wellicht is t wat voor mijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik gebruik SAM Broadcaster tegenwoordig, is eigenlijk voor radio maar is super handig, kun je roulatielijsten aanmaken en natuurlijk gewoon playlists en als ze playlist leeg is, speelt ie gewoon willekeurig verder. Plus je kan er mee streamen voor onderweg of op het werk
Ja, wij hebben dus ietsje meerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
53 GB hieris nog niet heel erg veel want veel is niet eens MP3 maar FLAC.
Ja, nu doet mijn ziel pijnquote:
Oh ook gij Brutusquote:
Noem eens wat artiesten die er tussen zitten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, wij hebben dus ietsje meer![]()
Maar er is niet veel nieuws bij gekomen de laatste tijd.
Ook ja en Andre Hazesquote:
Dat luister ik dan meestal niet zo vaak zeg maar eigenlijk in principe :$quote:
Volgens mij houdt u ons voor het lapjequote:
Je kent deze toch wel?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noem eens wat artiesten die er tussen zitten.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:39 schreef Adolecens het volgende:
http://open.spotify.com/l(...)ies+in+My+Pocket/232
Dit nummer, twee vrouwen in bikini op het strand met fakkels eromheen..
Hier:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:39 schreef Adolecens het volgende:
http://open.spotify.com/l(...)ies+in+My+Pocket/232
Dit nummer, twee vrouwen in bikini op het strand met fakkels eromheen..
Die klinkt wel oké en ik lees positieve reviews op digg.be, dus misschien het ontdekken waard.quote:
Klinkt me wel bekend, ja.quote:
Oké, oké.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet je hoeveel 43000 nummers zijn [ afbeelding ]
Er staat echt wel heel veel op, Kate Bush bv ook en SineadMaar ook Ben Liebrand, hitzones, klassiek, Nederlands, echt vanalles...
Maar ga ik die films ook goed vinden?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gonzo, The rum diary, Naked lunch...
( 2 titels met gonzo erin, de films heten niet gewoon gonzo)
Je kan dan ook weer op die titels tikken en je kan een beschrijving enzo krijgen.
Nou nee, dat neigt meer naar feit toe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
True.. Zou ik dus ook niet doen..
Moet wel zeggen dat ik hardcore bijv echt niet om aan te horen vind, mja, da's alsnog een mening
GMTAquote:
Zijn we t daar iig over eensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar ga ik die films ook goed vinden?
[..]
Nou nee, dat neigt meer naar feit toe.
Ja ik zag Pennies in My Pocket en Miami Vice soundtrackquote:
Ja, we kennen hemquote:
Hoe de neuk moet ik dat nou weten!?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar ga ik die films ook goed vinden?
[..]
Nou nee, dat neigt meer naar feit toe.
Het klopte dus ook zag ik net, he Ado?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik zag Pennies in My Pocket en Miami Vice soundtrackkan niet missen
Die komen morgen aan de beurt.quote:
Nee hoorquote:
quote:
quote:
quote:
Die app pretendeert het te weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik dat nou weten!?
Die van mij is "zwoeler"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |