Dan wordt t helemaal n herrie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zet heel hard jouw muziek aan dan
[..]
Ik las squatten![]()
![]()
[..]
Miss waren ze stiekem wel zusjes of nichtjes![]()
Huh? Hoe dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan wordt t helemaal n herrie.
Je kan zien wat ie draait zegt ie.
Kun je haar ook om een boodschap sturen, net als Hedwig?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het blijft mij bekoren
Mooi ook, die "love" er boven
Ik zal het eens proberenquote:
Ik ben haar nog aan het trainen, maar het wil niet vlottenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je haar ook om een boodschap sturen, net als Hedwig?
En gelijk heeft ze..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef Dqod het volgende:
Ik snap het nu.. Bonnie wil ons duidelijk maken dat liefde tussen onze oren zit
Ik heb m laatst gekeken.. Moest best lachen om bepaalde scenes, maar ik moet zeggen dat ik t nogal een anticlimax vond.. Wsl door alle lovende verhalen die ik er over had gehoord.. Dus wat dat betreft vond ik m niet zoquote:
Nee, das een herkenbaar probleemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben haar nog aan het trainen, maar het wil niet vlotten vliegen
Ja, ik ben een cultuurbarbaarquote:
Dat zeg ik niet. Je moet alleen wel even die film gaan zien. K?quote:
Zo is het, ik eindig toch met 72,6 kattenquote:
Dat ook nog eens idd :Equote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, das een herkenbaar probleem
And just.. Let us remember the boys at Khe Sahn.quote:
Wat ga je gamennnnnnnnnn dan?quote:
Bon zou haar knuffelenquote:
Ik vind dat een beetje zielig voor die ,6quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo is het, ik eindig toch met 72,6 katten
[..]
Daarom neem ik die er bij, omdat hij/zij het al zwaar genoeg heeft als incomplete kat met 28 ogen en 1 pootquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje zielig voor die ,6
Serieus? Damnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze was ineens dood, toen was ze nog geen twee.
Haar kennende, kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat ga je gamennnnnnnnnn dan?
Gamennnnnnze iig![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Je moet alleen wel even die film gaan zien. K?
quote:
Ik ookquote:
Wel even laten weten wat je ervan vond, dat vind ik leuk.quote:
Gezellig...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo is het, ik eindig toch met 72,6 katten
[..]
Dat ook nog eens idd :E
Ja is goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel even laten weten wat je ervan vond, dat vind ik leuk.
Kwaliteit is subjectief :$quote:
Ik ookquote:
Kom je dan nog wel op de koffie/wieckse? Inclusief kwarktaart en eauliebullen?quote:
Waarschijnlijk een aangeboren hartafwijking ofzo, toen ik smorgens K wakker ging maken, lag ze dood bij haar in bed...quote:
28 ogen is nogal overcompleet andersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom neem ik die er bij, omdat hij/zij het al zwaar genoeg heeft als incomplete kat met 28 ogen en 1 poot
Voor maisnon en mij is het anders volstrekt duidelijk wat kwaliteit is.quote:
Arm dingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een aangeboren hartafwijking ofzo, toen ik smorgens K wakker ging maken, lag ze dood bij haar in bed...
Iig geen gif, want ze kwam niet buiten de tuin.
Ja, maar doordat ze/hij dan 3 poten mist enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
28 ogen is nogal overcompleet anders [ afbeelding ]
Nou okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor maisnon en mij is het anders volstrekt duidelijk wat kwaliteit is.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:43 schreef Dqod het volgende:
Kom je dan nog wel op de koffie/wieckse? Inclusief kwarktaart en eauliebullen?
Hey hoiiiiquote:
Maak je geen zorgen hoorquote:
Dat doet mij deugdquote:
Ik was allang blij dat K nog sliep.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef Dqod het volgende:
Verdomme JB ik ging stuk door wat je zei
[..]
Arm ding![]()
En arme jij dat jij haar zo vond![]()
Dat is dan weer sneu ja , maar met die 28 ogen kan ze wel echt alles wat er om haar heen gebeurt bijhouden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar doordat ze/hij dan 3 poten mist enzo
ALS IK MAAR GEEN 31 KLAPPEN KRIJGquote:
Ik kreeg het mee iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben toffe muziek aan het spelen voor de hele buurt
Ja dat snap ik.. Pff ik zou echt mental worden als dat zou gebeuren met Bonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat K nog sliep.
Maar wel heel erg geschrokken dus, want t was totaal onverwacht.
quote:
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dan weer sneu ja , maar met die 28 ogen kan ze wel echt alles wat er om haar heen gebeurt bijhouden.
Ey, dat was Bobby ehquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALS IK MAAR GEEN 31 KLAPPEN KRIJG
Dan sla ik terug.
* Laat tanden zien
Jij draait kutmuziekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kreeg het mee idd
[..]
Ja dat snap ik.. Pff ik zou echt mental worden als dat zou gebeuren met Bon
Tuurlijk kan het altijd, maar ik wil er niet aan dat t ineens ZOMAAR kan terwijl ze nog maar 3 is..
Als ze erg ziek wordt ofzo, ja ok.. Maar zo ineens? Bohhh
Blame Me Blame Mequote:
quote:
quote:
Ja, ik deed het ook niet richting jouquote:
Wil wel met jou de tango dansen :$quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer op dansles, maar ik heb geen idee hoe ik aan een partner moet komen.
Ik schrok al en moest alweer bijna huilenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik deed het ook niet richting jou
In het leger van de prins en shit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Adolecens het volgende:
Jan Klaassen de Trompetterrrrrrrrrrrrrrrrr
Die ja!quote:
Dankquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind jouw muziek leuker dan die van Ado.
Ben jij dan de man of de vrouw?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil wel met jou de tango dansen :$
Zo van
[ afbeelding ]
:$
[..]
Ik schrok al en moest alweer bijna huilen
Ik moest vroeger altijd al Ken zijn van m'n buurmeisje als we met barbies gingen spelen dus ik ben wel weer de manquote:
De travoquote:
Alweerquote:
quote:
Jaquote:
Ik heb t ook alleen maar geleerd als vrouw, ik wilde laats mn dochtertje een paar pasjes leren als man, maar dat kon ik helemaal niet. Sowieso ben ik t meeste weer vergeten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest vroeger altijd al Ken zijn van m'n buurmeisje als we met barbies gingen spelen dus ik ben wel weer de man
Ja ok, maar ik ben geen held, ik heb ook goffedomme geen geld, en dat krijgsgeweld komt me ook echt letterlijk de strot uit. Wtf mensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is leuk![]()
Af en toe zit er iets tussen dat ik WEL leuk vind.
quote:
Ik kan volgens mij helemaal niet dansen op die manier, maar miss kan ik het wel lerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t ook alleen maar geleerd als vrouw, ik wilde laats mn dochtertje een paar pasjes leren als man, maar dat kon ik helemaal niet. Sowieso ben ik t meeste weer vergeten.
quote:
In caps lock nog wel, dit moet wel serieus zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:58 schreef Dqod het volgende:
SO PUSH YOUR FINGERS IN, COME ON AND TOUCH MY FRIGHTENED HEART. BRING YOUR QUIET MOUTH CLOSER, COME APART.
I WANT TO SMASH THROUGH, SMASH THROUGH THIS MOMENT 'TIL IT'S GONE. JUST WANNA HAVE YOU, THAT'S ALL, THAT'S ALL, THAT'S ALL
Dat liedje is gewoon leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik ben geen held, ik heb ook goffedomme geen geld, en dat krijgsgeweld komt me ook echt letterlijk de strot uit. Wtf mensen.
Ik dacht heel even..quote:
Tuurlijk, zo hard zong ik meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In caps lock nog wel, dit moet wel serieus zijn.
Gatsiedarrie sisquote:
Ik ga even kijken waar dit vandaan komt en daarna bepaal ik of dat terecht was.quote:
NEE, eaugenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:58 schreef Dqod het volgende:
SO PUSH YOUR FINGERS IN, COME ON AND TOUCH MY FRIGHTENED HEART. BRING YOUR QUIET MOUTH CLOSER, COME APART.
I WANT TO SMASH THROUGH, SMASH THROUGH THIS MOMENT 'TIL IT'S GONE. JUST WANNA HAVE YOU, THAT'S ALL, THAT'S ALL, THAT'S ALL
Ik heb best n tijdje op dansles gezeten, vond het heerlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij helemaal niet dansen op die manier, maar miss kan ik het wel leren![]()
Geen idee of ik kan leiden ook![]()
[..]![]()
![]()
Die had ik vanmiddag nog op. Weliswaar de versie met The Young Onesquote:
Zal wel veel te soft voor je zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ga even kijken waar dit vandaan komt en daarna bepaal ik of dat terecht was.
Pardon? Met je pingruinrotsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE, eaugen![]()
Wat je zegt ben je zelf.
quote:
Die stond hier ook op.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had ik vanmiddag nog op. Weliswaar de versie met The Young Ones
Kan gebeuren, maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ja, nee, dat had ik niet helemaal begrepen.
Ok, dit klinkt eigenlijk wel geil.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal wel veel te soft voor je zijn
Carina Round - Please Don't Stop
Lijkt me ergens wel leuk, maar ik weet niet hoe lang ik mij er op zou kunnen "concentreren"quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb best n tijdje op dansles gezeten, vond het heerlijk.
Toch wel? Post m maar ff dan voor JBquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maakt verder niet uit.
[..]
Ok, dit klinkt eigenlijk wel geil.
De clip is nog beter! En die had ik ook opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had ik vanmiddag nog op. Weliswaar de versie met The Young Ones
Look everyone, he's coming through the doorsquote:
+ 12 Dqodpunten voor jouquote:
Dat laatste is een probleem, maar t eerste... Als je een goede partner hebt, moet je je als vrouw alleen maar goed kunnen laten leiden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me ergens wel leuk, maar ik weet niet hoe lang ik mij er op zou kunnen "concentreren"
En geen idee met wie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |