Dan wordt t helemaal n herrie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zet heel hard jouw muziek aan dan
[..]
Ik las squatten![]()
![]()
[..]
Miss waren ze stiekem wel zusjes of nichtjes![]()
Huh? Hoe dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan wordt t helemaal n herrie.
Je kan zien wat ie draait zegt ie.
Kun je haar ook om een boodschap sturen, net als Hedwig?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het blijft mij bekoren
Mooi ook, die "love" er boven
Ik zal het eens proberenquote:
Ik ben haar nog aan het trainen, maar het wil niet vlottenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je haar ook om een boodschap sturen, net als Hedwig?
En gelijk heeft ze..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef Dqod het volgende:
Ik snap het nu.. Bonnie wil ons duidelijk maken dat liefde tussen onze oren zit
Ik heb m laatst gekeken.. Moest best lachen om bepaalde scenes, maar ik moet zeggen dat ik t nogal een anticlimax vond.. Wsl door alle lovende verhalen die ik er over had gehoord.. Dus wat dat betreft vond ik m niet zoquote:
Nee, das een herkenbaar probleemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben haar nog aan het trainen, maar het wil niet vlotten vliegen
Ja, ik ben een cultuurbarbaarquote:
Dat zeg ik niet. Je moet alleen wel even die film gaan zien. K?quote:
Zo is het, ik eindig toch met 72,6 kattenquote:
Dat ook nog eens idd :Equote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, das een herkenbaar probleem
And just.. Let us remember the boys at Khe Sahn.quote:
Wat ga je gamennnnnnnnnn dan?quote:
Bon zou haar knuffelenquote:
Ik vind dat een beetje zielig voor die ,6quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo is het, ik eindig toch met 72,6 katten
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |