ALS IK MAAR GEEN 31 KLAPPEN KRIJGquote:
Ik kreeg het mee iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben toffe muziek aan het spelen voor de hele buurt
Ja dat snap ik.. Pff ik zou echt mental worden als dat zou gebeuren met Bonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat K nog sliep.
Maar wel heel erg geschrokken dus, want t was totaal onverwacht.
quote:
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dan weer sneu ja , maar met die 28 ogen kan ze wel echt alles wat er om haar heen gebeurt bijhouden.
Ey, dat was Bobby ehquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALS IK MAAR GEEN 31 KLAPPEN KRIJG
Dan sla ik terug.
* Laat tanden zien
Jij draait kutmuziekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kreeg het mee idd
[..]
Ja dat snap ik.. Pff ik zou echt mental worden als dat zou gebeuren met Bon
Tuurlijk kan het altijd, maar ik wil er niet aan dat t ineens ZOMAAR kan terwijl ze nog maar 3 is..
Als ze erg ziek wordt ofzo, ja ok.. Maar zo ineens? Bohhh
Blame Me Blame Mequote:
quote:
quote:
Ja, ik deed het ook niet richting jouquote:
Wil wel met jou de tango dansen :$quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer op dansles, maar ik heb geen idee hoe ik aan een partner moet komen.
Ik schrok al en moest alweer bijna huilenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik deed het ook niet richting jou
In het leger van de prins en shit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Adolecens het volgende:
Jan Klaassen de Trompetterrrrrrrrrrrrrrrrr
Die ja!quote:
Dankquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind jouw muziek leuker dan die van Ado.
Ben jij dan de man of de vrouw?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil wel met jou de tango dansen :$
Zo van
[ afbeelding ]
:$
[..]
Ik schrok al en moest alweer bijna huilen
Ik moest vroeger altijd al Ken zijn van m'n buurmeisje als we met barbies gingen spelen dus ik ben wel weer de manquote:
De travoquote:
Alweerquote:
quote:
Jaquote:
Ik heb t ook alleen maar geleerd als vrouw, ik wilde laats mn dochtertje een paar pasjes leren als man, maar dat kon ik helemaal niet. Sowieso ben ik t meeste weer vergeten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest vroeger altijd al Ken zijn van m'n buurmeisje als we met barbies gingen spelen dus ik ben wel weer de man
Ja ok, maar ik ben geen held, ik heb ook goffedomme geen geld, en dat krijgsgeweld komt me ook echt letterlijk de strot uit. Wtf mensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is leuk![]()
Af en toe zit er iets tussen dat ik WEL leuk vind.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |