SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:
opluchting welquote:
you best be trollinquote:
PR gemachtquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je vriendinnetje heeft die kleur.nog niet gehad he?
antwoord is nee.quote:
Boek 6 is nog niet eens geschreven manquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Boek 6 is nog niet eens geschreven man.
ik dacht al, je heb er toch 4 , maarja, beach vertrouw ik compleetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Boek 6 is nog niet eens geschreven man.
5 heb je er. 6 wordt op dit moment geschreven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef leeell het volgende:
[..]
ik dacht al, je heb er toch 4 , maarja, beach vertrouw ik compleet
ik ben zwak
oke top, ik lees zo min mogelijk over GoT, zelfs het topic op FOK! durfde ik niet in (toentertijd nog die boekspoilers er kris kras door)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
5 heb je er. 6 wordt op dit moment geschreven.
pr gemacht wegens spoilerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef leeell het volgende:
tevens komt de Khaleesi op de iron throne, beste claim, draken , alles
hihahoquote:
niet boos, gewoon een grauw flapjequote:
Ja, dat is wel kutquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef leeell het volgende:
[..]
oke top, ik lees zo min mogelijk over GoT, zelfs het topic op FOK! durfde ik niet in (toentertijd nog die boekspoilers er kris kras door)
dus vandaar
Ik dus? Die docs zijn 100x herhaald en heb ik allang gezien. En 9 vd 10 keer belichten ze alleen iets van de geallieerden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die niet de WW2 special kijken op NGC
nee hoor, maar ze heeft al een half jaar eigen kleur allez vergane tijden allezquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap je niet lell wil je wel of niet ?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef leeell het volgende:
[..]
nee hoor, maar ze heeft al een half jaar eigen kleur allez vergane tijden allez
klopt, wel vaak herhalingenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dus? Die docs zijn 100x herhaald en heb ik allang gezien. En 9 vd 10 keer belichten ze alleen iets van de geallieerden.
Welke zender?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Net Beatles op de radioNu Cat Stevens, bohbohbohhhh.
Oké, laat maar zitten danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sky Radio gewoon, geen kapsones.Nu Birdy, beetje jammer.
Terechte klachtquote:
thanksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Damn D: slaap lekker en sterkte met die wekker
jij ook poesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Damn D: slaap lekker en sterkte met die wekker
X""''""Dquote:
Vervelend, zeg.quote:
wrm nieuwe standaard PI dan.quote:
ik zou gaan maar moet op zusje passentogtogquote:
Ik wilde om pics vragen totdat ik me herinnerde dat je zei dat ze 3 was ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zou gaan maar moet op zusje passentogtog
mag haar ook niet meenemen
ik zal aan je denken wanneer ik frituur
Je krijgt haar wel te zien wanneer je hier komt friturenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wilde om pics vragen totdat ik me herinnerde dat je zei dat ze 3 was ofzo
PtRquote:
Top!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
PtRja super man
![]()
alleen volgende week allemaal vaste medewerkers terug van vakantie dus minder uren voor mij helaas
zet ze op feestboek snellllllquote:
lekker hipsterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://instagr.am/p/KQFh3oOz5-/
Ff geinstagramd toch. :$
Lekker toch, hele dagen slapenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaa vet mooilag daar zo onder een lamp te slapen hihihi
Hipsterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://instagr.am/p/KQFh3oOz5-/
Ff geinstagramd toch. :$
Nu krijg ik een femdom-scene op mijn netvlies gebrandquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neen ik.ben de hofnar waar de koningin voor gevallen is![]()
Klinksels is dan ook erg kinkyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nu krijg ik een femdom-scene op mijn netvlies gebrand
Kinkybotsing tegen Janquote:
Dat weten we tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ben liev en onschuldig hoor
en stom van de telefoon peter
leugensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ben liev en onschuldig hoor
en stom van de telefoon peter
Impliceren buiten 4chanquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:11 schreef JanPiraat het volgende:
ontslag ingediend voor filmredactie toch![]()
ja hoezoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:11 schreef JanPiraat het volgende:
ontslag ingediend voor filmredactie toch![]()
Veel minder vrije tijd opeensquote:
of keihard pompen in de gym togquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Veel minder vrije tijd opeensen de vrije tijd die ik heb wil ik lekker chillings zetten met KB en mn boys van ARG
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Nee, Jan is perfect hoe hij nu is. [ afbeelding ]
Ik wil best weer een keer chillings zetten met jou.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Veel minder vrije tijd opeensen de vrije tijd die ik heb wil ik lekker chillings zetten met KB en mn boys van ARG
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij ziet er al zo uit? :$
Insgelijks broederquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil best weer een keer chillings zetten met jou.
Ja, kkpijnlijk als we liggen te batsen in bed ;squote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij ziet er al zo uit? :$
gadverdamme seks wat is dezequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, kkpijnlijk als we liggen te batsen in bed ;s
ik niet hoor :S (no homo)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n lichaam laat liggen :s
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n lichaam laat liggen :s
gelijk boosquote:
SPOILER: Which Disney Princess Are You!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
was ik maar een prinsesjeSPOILER: Which Disney Princess Are You!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik vind pocahontas wel een toepasselijke voor jeSPOILER: Which Disney Princess Are You!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ingevuldSPOILER: Which Disney Princess Are You!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even die van Klinky lezen
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben een kruising tussen Megara en PocahontasIk leer je steeds beter kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even die van Klinky lezen![]()
Beetje aftasten nog hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik leer je steeds beter kennen.
Ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje aftasten nog hoor
You've almost been killed?![]()
Oké, snap ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Niet geschikt voor FOK!, te prive.
Omdat. Weetniet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, snap ik
Verklaar dan eens waarom je nog nooit vrijwilligerswerk hebt gedaan terwijl je wel graag mensen helpt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zoiets.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
www.google.nl -> Vrijwilligerswerk + plaatsnaam?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat. Weetniet.![]()
Vind ik eng, zo vragen van heuheu hebben jullie nog vrijwilligers nodig?
Gelukkig.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Zeroku het volgende:
Even lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zoiets.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Zeroku het volgende:
haha vette uitschieterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zoiets.![]()
kusquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:35 schreef Flippiee het volgende:
hey klinker heeft weer een anti verveellijst gepost.
quote:
Flipsjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:35 schreef Flippiee het volgende:
hey klinker heeft weer een anti verveellijst gepost.
ik zag jou als last poster, dus vandaar dat ik ook even kwam kijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
FlipsjeEen naam die ik al te lang niet meer heb gezien.
nooit voor anderen komen kijken a tfoequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zag jou als last poster, dus vandaar dat ik ook even kwam kijken.
hoeist met flippa g?quote:
Zo liefquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zag jou als last poster, dus vandaar dat ik ook even kwam kijken.
Nee ik kijk ook voor anderen, maar dan post ik niet altijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooit voor anderen komen kijken a tfoe
[..]
hoeist met flippa g?
Nope. Ik weet niet eens of ik uberhaupt dit jaar nog op vakantie ga.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo liefBen je ondertussen al op vakantie geweest?
okokokokquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik kijk ook voor anderen, maar dan post ik niet altijd.![]()
Wel okee, met Klinker? Al een baan gevonden in een ziekenhuis?
Eén vakantie is nu geregeldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Ik weet niet eens of ik uberhaupt dit jaar nog op vakantie ga.
En jij?
Positiever dan op het moment van hvjjn, maar niet positief.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okokokok
Hmm, wel okee positief of negatief of meer neutraal? Ik zag een niet zo blije post in hoevoeljejenutopicmet mij ook wel goed.
Leuke dag gehad.
En nee ik keek op de site maar ze hadden niks nodig ofzo D: t zit me niet mee.
Ah nice.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eén vakantie is nu geregeldEn de tweede vakantie is de bestemming nog niet helemaal bekend.
Waarom misschien helemaal niet op vakantie dit jaar?
ewaaaa zeroquote:
Hoeveel ga je daarmee verdienen ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef Zeroku het volgende:
WOA. Messi 50 goals en Real ook nog gewonnen. Mooi voor mijn weddenschapjes..
Die 2e vakantie zal pas in september of oktober plaatsvinden denk ik, dus heeft verder geen haast.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah nice.En waarom is de 2e vakantie bestemming nog niet van bekend. Te veel keus?
Omdat gedoe in privé-kringen ennn ik weet nog niet hoe dat af gaat lopen.
Real was 1,35, dus 7 euro als het goed is, maar ze stonden echt lang met 1-0 achter, dus was bijna 20 euro down the drainquote:
Was droog in Amsterdam wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Positiever dan op het moment van hvjjn, maar niet positief.En dat is fijn, en dat nog wel met het regenachtige weer.
Oh dat is wel balen ja.
Ja, vet random.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:03 schreef Zeroku het volgende:
Heeft iedereen opeens zo'n vage volgorde van Facebook-berichten? Bij mij staan er echt opeens berichten tussen van 3/4 dagen geleden en sort op recent lost niet veel op.
Geen last vanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:03 schreef Zeroku het volgende:
Heeft iedereen opeens zo'n vage volgorde van Facebook-berichten? Bij mij staan er echt opeens berichten tussen van 3/4 dagen geleden en sort op recent lost niet veel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ohhh ja dan kan je er nog wel even lang over nadenken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die 2e vakantie zal pas in september of oktober plaatsvinden denk ik, dus heeft verder geen haast.
Zelfs met deze vage beschrijving klinkt het erg naarIk hoop dat het allemaal positief voor je uitpakt en je gewoon nog even van een welverdiende vakantie kunt genieten
Ohhquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was droog in Amsterdam wel.Beetje fris, maar niet te ernstig ofzo.
[..]
Ja, vet random.
Neee, was naar Artis met mn ouders en broertjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OhhWas je nog naar dat bevrijdingsfestival gedoe op de dam of?
Ik miste al pics van je zusje ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neee, was naar Artis met mn ouders en broertjes.![]()
Check die facebookfoto's oeoeoeoe.
Toen heb je hem hopelijk keihard uitgelachen een echte vader laat zijn zoon kennismaken met bier proeven op 12jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deed ik ook 1 x zij mijn vader zo van: je mag helemaal geen bier je bnet toch te jong haha
Neem dat bovenste plaatje, jij Jasmijn en Jan Aladdin.quote:
die eerste kater. @:quote:
Hahaha. Oef.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neem dat bovenste plaatje, jij Jasmijn en Jan Aladdin.Of andersom
ook wel kinky
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Edit:
[ afbeelding ]
Komt al in de buurt.
Edit2:
[ afbeelding ]
Maar hij blijft erg korrelig.
I take a couple uppersquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef JanPiraat het volgende:
Gaat wel lekker opzich maar ik heb gonorroe
Eerder verdrietig toch.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef JanPiraat het volgende:
Ik wilde eerst kanker zeggen maar dacht straks worden er mensen boos ditdat
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef JanPiraat het volgende:
Ik wilde eerst kanker zeggen maar dacht straks worden er mensen boos ditdat
Maar hoe komt hij er dan aan?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peter ij ben onschukdig in deze
[..]![]()
waarom ? Dit is zo niet jij
Ja is grappig toch schokeffectquote:Op zondag 6 mei 2012 01:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peter ij ben onschukdig in deze
[..]![]()
waarom ? Dit is zo niet jij
Arme Doerakquote:Op zondag 6 mei 2012 01:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij heeft Doerak keihard genomen..
Daarom.zei ik het dus nietquote:Op zondag 6 mei 2012 01:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij heeft Doerak keihard genomen..
[..]
Mehh
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
*beklimt eiffeltoren.en geeft high five*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 08:59 schreef HappyBob het volgende:
Gefeliciteerd, Furdi!!AahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankjewel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |