Komt door het extra gewicht van het water.quote:
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Komt door het extra gewicht van het water.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef Merlijn het volgende:
JK komt toch pas weer over een kwartier terug...
Ik ken mijn plek.. Ga jullie gang..quote:
* Merlijn JK in luie stoel smijt en stevig gerstenat geeft *quote:
Ik kijk wel even de andere kant opquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn JK in luie stoel smijt en stevig gerstenat geeft *
Hallo jij bent niet de enige die aandacht in het FHF nodig heeft.quote:
Makt toch neuks oetquote:
Nee, maar hou de club graag compleet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hallo jij bent niet de enige die aandacht in het FHF nodig heeft.
Jij hebt geen hond.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kijk wel even de andere kant op
Ga wel even de hond uitlaten ofzo
*Geeft Sjefke mee aan JK* Rennen zal jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kijk wel even de andere kant op
Ga wel even de hond uitlaten ofzo
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Geeft Sjefke mee aan JK* Rennen zal je![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, maar hou de club graag compleet.
[..]
Jij hebt geen hond.![]()
Kom er nu maar gezellig bij
De meningen zijn verdeeldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Geeft Sjefke mee aan JK* Rennen zal je![]()
belle is lieffquote:
mag ik d'r een keer lenen?quote:
* Merlijn ziet DJMO al stuiterend achterom over de dijk achter hond aan rennen...quote:
Ze is wel heel erg sterk trekt mij ook zo mee als ze zin heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn ziet DJMO al stuiterend achterom over de dijk achter hond aan rennen...
wrong mental image. Jij gaat ook meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn ziet DJMO al stuiterend achterom over de dijk achter hond aan rennen...
Een echte trekhondquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ze is wel heel erg sterk trekt mij ook zo mee als ze zin heeft
*zal dan ook maar mee gaan*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
wrong mental image. Jij gaat ook mee![]()
strandtraining
Crap....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
wrong mental image. Jij gaat ook mee![]()
strandtraining
4 mins gerend, 2 mins gewnadeld, en dat drie keer. Vervolgens de eigenlijke cooldown nog hardgelopen, en toen rustig uitgewandeld naar huis toe.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*zal dan ook maar mee gaan*
Heb je nu 5 km achter elkaar hardgelopen? of nog gewandeld tussendoor?
Lekker!! *zou ook wel weer 5 km achter elkaar hard willen lopen*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
4 mins gerend, 2 mins gewnadeld, en dat drie keer. Vervolgens de eigenlijke cooldown nog hardgelopen, en toen rustig uitgewandeld naar huis toe.
Dat was ik nog niet.....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wil je van de week vast oefenen *zonder strand*?
Je krijgt het nog druk Merlijntje
*pleurt renate wennemars voor je op cdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Lekker!! *zou ook wel weer 5 km achter elkaar hard willen lopen*
ga lekker mee trainen dan!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef belle1608 het volgende:
1.5 jaar terug, 5km : 56e Maaike vd E. Voorschoten 29:22
Damn.... Top bij mij was 32:58quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef belle1608 het volgende:
1.5 jaar terug, 5km : 56e Maaike vd E. Voorschoten 29:22
ik kreeg de slappe lach van evyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*heeft start to run met de vlaamse Evy*
Ik kan me voorstellen dat zo'n geile stem van een vlaamse schone jou niks doet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kreeg de slappe lach van evyecht .. ik kon niet eens meer staan van het lachen, laat staan hardlopen.
Overigens volg ik een prive samengesteld schema, aangepast op wat ik laat zien tijdens m'n rondes. Kan dus elk moment aangepast worden naar m'n splits en hoe ik me voel.
hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kreeg de slappe lach van evyecht .. ik kon niet eens meer staan van het lachen, laat staan hardlopen.
Overigens volg ik een prive samengesteld schema, aangepast op wat ik laat zien tijdens m'n rondes. Kan dus elk moment aangepast worden naar m'n splits en hoe ik me voel.
Dat was een te grote stap ff op dat moment voor mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vriendin is nu een klein rondje aan het hardlopen, 10kmik word al moe bij 1 km
witte?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 de daad maar bij het woord heeft gevoegd..
[ afbeelding ]
Cheers!
proostquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Cheers!
PROOST!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Cheers!
Bewijsmateriaal verplaatsen? Foei!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef Ireth het volgende:
Ben er weer. Moest even DNA een verdieping hoger werken
* duvel voor JK klaarzet in bijpassend glas *quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yup..
Glazen zijn veel te groot voor zo'n flesje..
kan jij een beetje muziek _maken_ ?quote:
* JK1982 Wieckse door de gootsteen spoelt..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* duvel voor JK klaarzet in bijpassend glas *
Geef die Wieckse dan maar aan mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 Wieckse door de gootsteen spoelt..
Nee. Ik kan ofwel noten lezen, ofwel een keyboard bespelen (en dan ook nog very basic), maar niet tegelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan jij een beetje muziek _maken_ ?
(en dan heb ik het dus niet over het in elkaar mixen van bestaande muziek)
Wat is de bedoeling DJMO?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee. Ik kan ofwel noten lezen, ofwel een keyboard bespelen (en dan ook nog very basic), maar niet tegelijk.
Nog iets dat je aan me mag lerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee. Ik kan ofwel noten lezen, ofwel een keyboard bespelen (en dan ook nog very basic), maar niet tegelijk.
* aan lijst toevoegt. Prioriteiten!quote:
* Rucky nog steeds een fhf secretaresse zoekt.quote:
wat schuift het ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky nog steeds een fhf secretaresse zoekt.
*Goedenavond klantenservice, u bent op zoek naar een secretaresse, kunt u een taakomschrijving geven?*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky nog steeds een fhf secretaresse zoekt.
"Goedenavond, u spreekt met de klantenservice, ik begrijp dat u op zoek bent naar een secretaresse? Kunt u misschien een iets preciezere omschrijving geven van de taken die moeten worden vervuld, zodat wij het best passende aanbod kunnen zoeken bij uw vraag?"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Goedenavond klantenservice, u bent op zoek naar een secretaresse, kunt u een taakomschrijving geven?*
*Laat dit soort dingen aan DJMO over*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
"Goedenavond, u spreekt met de klantenservice, ik begrijp dat u op zoek bent naar een secretaresse? Kunt u misschien een iets preciezere omschrijving geven van de taken die moeten worden vervuld, zodat wij het best passende aanbod kunnen zoeken bij uw vraag?"
lol niet nodig hoor, ik ben momenteel niet werkzaamquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Laat dit soort dingen aan DJMO over*
Euh........quote:
zodra ik de songtekst klaar hebquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
wow wanneer zijn we uitgenodig om te komen kijken??
Gratis oordopjes aan de voordeurquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
wow wanneer zijn we uitgenodig om te komen kijkenluisteren??
tekst is nog niet af... moeten op DJMO wachten, dan moeten we oefenen enzo, ik zeg 5 mei 2013?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
wel iets eerder natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
tekst is nog niet af... moeten op DJMO wachten, dan moeten we oefenen enzo, ik zeg 5 mei 2013?
*14 april in agenda op schrijft*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
wel iets eerder natuurlijkals ik over de finish kom op 14 april moet hij natuurlijk live ten gehore gebracht worden
Ik doe het toch maar zelf heb ik besloten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Laat dit soort dingen aan DJMO over*
Ik weet dat jij mooi kunt zingen... het is voor mijn solo!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Vindt dat Merlijn niet zo negatief moet doen*
Psies, binnen uitdelen kan ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Vindt dat Merlijn niet zo negatief moet doen*
*nummer opzoekt*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef DJMO het volgende:
oefenen jullie anders vast samen op het nummer vaarwel verleden van nick en imon!
Wattes? Nee. Just.... NEE....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef DJMO het volgende:
oefenen jullie anders vast samen op het nummer vaarwel verleden van nick en imon!
en zó van toepassing op mij ...quote:
Ik wist wel dat we op één lijn zitten.quote:
* DJMO begint te scanderenquote:
Jep, 2 vrienden van mij van koor hebben keyboard & gitaar gedaan. Het is het nummer wanneer zie ik jou terug van K3 voor mijn oma. Dat nummer hoorde ik voor het eerst en kreeg zoveel kippenvel, het nummer past bij het leven van mijn oma de afgelopen 10 jaar, dus als ze er niet meer is, wil ik het laten draaien op de uitvaart (niemand in mijn fam. weet ervan, zelfs vriendlief niet). In november lag ze heel erg slecht en toen heb ik het nummer opgenomenquote:
Ik heb hem nog niet, hij is nog niet afgemixt en we zijn er nog niet over uit of dit HET is zeg maarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO begint te scanderen
we want to hear, we want wo hear!
Ah wat Liefffffffquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jep, 2 vrienden van mij van koor hebben keyboard & gitaar gedaan. Het is het nummer wanneer zie ik jou terug van K3 voor mijn oma. Dat nummer hoorde ik voor het eerst en kreeg zoveel kippenvel, het nummer past bij het leven van mijn oma de afgelopen 10 jaar, dus als ze er niet meer is, wil ik het laten draaien op de uitvaart (niemand in mijn fam. weet ervan, zelfs vriendlief niet). In november lag ze heel erg slecht en toen heb ik het nummer opgenomen
Ohh dat zou heel knap zijn als je dat zou kunnen, maar heel mooi welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jep, 2 vrienden van mij van koor hebben keyboard & gitaar gedaan. Het is het nummer wanneer zie ik jou terug van K3 voor mijn oma. Dat nummer hoorde ik voor het eerst en kreeg zoveel kippenvel, het nummer past bij het leven van mijn oma de afgelopen 10 jaar, dus als ze er niet meer is, wil ik het laten draaien op de uitvaart (niemand in mijn fam. weet ervan, zelfs vriendlief niet). In november lag ze heel erg slecht en toen heb ik het nummer opgenomen
Ja die ken ik natuurlijk!quote:
Hallo... Dochter....remember?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ken jij die, heel veel mensen kennen hem niet
^^quote:
Heb zelfs liedjes over Jezus in mijn hoofd nu....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ja I know, maar dan nog kennen veel mensen hem niet
oo welke dan? misschien ken ik ze ook welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb zelfs liedjes over Jezus in mijn hoofd nu....
Ik vind dat gaaf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik vind dat gaaf.
En mocht het eenmaal zo ver zijn dat de uitvaart van je oma aan de orde is mag/moet je gewoon je eigen ding doen.
En het allerbelangrijkste, doe het voor jezelf!
Ze heeft haar camera (+mp3) niet mee, anders had ik hem even opgezocht. Gelukkig krijgt ze nog iets van christelijke opvoeding mee op school..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
oo welke dan? misschien ken ik ze ook wel
*God kent jou vanaf het begin, helemaal van buiten en van binnen in*
* Lees je bijbel bid elke dag, dat je groeien mag*
*zingt op school ook veel christelijke liedjes*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ze heeft haar camera (+mp3) niet mee, anders had ik hem even opgezocht. Gelukkig krijgt ze nog iets van christelijke opvoeding mee op school..
Ach, weet je wat het is?quote:
mooi gesproken phoequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ach, weet je wat het is?
Iedereen gaat om met verdriet op de manier zoals ie zelf wil.
En als anderen zien dat het oprecht is is het al goed.
En ook al zien ze het niet, als JIJ weet dat het oprecht is dan is het al goed.
Al is het maar voor jezelf.
Maar gelukkig is het nog niet zo verquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ervaring.
Hoop dat je er iets aan hebt.
Hoe dan ook sterkte, gaat lastig worden voor je.
Heb je Aled Jones walking in the air ook wel eens moeten zingen?quote:
* Merlijn heeft volgende week verjaardag van opa EN oma... worden allebei 80....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het nog niet zo ver![]()
Vorige week is ze 85 geworden
Nee zegt me nietsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb je Aled Jones walking in the air ook wel eens moeten zingen?
heeft alleen nog oma van 85..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn heeft volgende week verjaardag van opa EN oma... worden allebei 80....
blij dat ik ze alle 4 nog heb...
Ik meen dat ik 11 was, toen de 'laatste' van de 4 overleed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn heeft volgende week verjaardag van opa EN oma... worden allebei 80....
Geniet er van!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het nog niet zo ver![]()
Vorige week is ze 85 geworden
Hmmm. dan moet je echt nog van oma's kunnen genieten.....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik meen dat ik 11 was, toen de 'laatste' van de 4 overleed.
Pff 3 weken is inderdaad erg kort!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geniet er van!
Toen mijn vader op sterven lag had ik maar 3 weken om afscheid te nemen en dat was kort.
Jij hebt langer, hopelijk nog 10 jaar.
Daarom: Geniet er van! Gebruik die tijd!
Wow, mijn ouders zijn wel allebei in de 50, maar wij schelen 7 jaar!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm. dan moet je echt nog van oma's kunnen genieten.....![]()
Mijn ouders zijn ook allebei <55
Ik had 3 minuten bij mijn moeder.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geniet er van!
Toen mijn vader op sterven lag had ik maar 3 weken om afscheid te nemen en dat was kort.
Jij hebt langer, hopelijk nog 10 jaar.
Daarom: Geniet er van! Gebruik die tijd!
Wij schelen heul geen 7 jaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wow, mijn ouders zijn wel allebei in de 50, maar wij schelen 7 jaar!
Jakkes Rucky.... Da's veel te kort....quote:
*slightly jelaous ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kee, 30 dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Pff 3 weken is inderdaad erg kort!
Hoop dat mijn ouders nog wel een jaar of 30 leven
pff das ook niets!quote:
Sorry! *knuf*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kee, 30 dan.
Maar geniet!!!
Brengt wel herinneringen terug trouwens, beetje verdrietig nu........
kutzooi
je kunt het ook om proberen te draaien en hoop putten uit mooie herinneringen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kee, 30 dan.
Maar geniet!!!
Brengt wel herinneringen terug trouwens, beetje verdrietig nu........
kutzooi
Ik word hier een beetje verdrietig van... Zou niet weten wat ik zonder mijn ouders zou moeten....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
*slightly jelaous ..
ik heb geen grootouders meer, en ook geen ouders
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje verdrietig van... Zou niet weten wat ik zonder mijn ouders zou moeten....
sorryquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje verdrietig van... Zou niet weten wat ik zonder mijn ouders zou moeten....
Ja! Maar vind je het erg dat ik er helemaal even niet over wil nadenken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
sorry![]()
mag ik zeggen dat ik gezegend ben met de liefste vrienden die een mens zich wensen kan?
geniet daar ook nog maar van zolang het kanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
*groepsknuffel*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
geniet daar ook nog maar van zolang het kan![]()
ik heb geen groot ouders meer
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*groepsknuffel*
't lijkt wel fhf therapie
We hebben net de 4 generaties pappa's niet meer gered om op de foto te zetten...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik ook niet. En mijn pa wordt dit jaar 78 en kwakkelt ook behoorlijk met zijn gezondheid..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Doh das niet leukquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We hebben net de 4 generaties pappa's niet meer gered om op de foto te zetten...
Wat een verschil, want jij bent ongeveer even oud als Merlijn terwijl zijn ouders nog 'jong' zijn!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ook niet. En mijn pa wordt dit jaar 78 en kwakkelt ook behoorlijk met zijn gezondheid.. Vraag me af hoe lang hij het gaat maken..![]()
Maargoed, er zijn leukere dingen om over na te denken zeg, bah..
Mooie herinneringen heb ik zat gelukkig, maar het moment dat de doktoren OEI zeiden zal ik nooit meer vergeten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
je kunt het ook om proberen te draaien en hoop putten uit mooie herinneringen!
Mijn broertje en ik (hij anderhalf jaar jonger dan ik) zijn nakomertjes..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat een verschil, want jij bent ongeveer even oud als Merlijn terwijl zijn ouders nog 'jong' zijn!
*wordt nu ook verdrietig*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooie herinneringen heb ik zat gelukkig, maar het moment dat de doktoren OEI zeiden zal ik nooit meer vergeten.
Ik zal ook nooit vergeten dat ik hem voor het eerst en voor het laatst in mijn leven heb geknuffeld.
Ik wist dat het de laatste keer was en dan is het verdomd lastig om los te laten.
ah okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik (hij anderhalf jaar jonger dan ik) zijn nakomertjes..
mijn oma vorig jaar overleden. maar een jaartje daarvoor nog een foto met 5 generaties dochters op de foto.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We hebben net de 4 generaties pappa's niet meer gered om op de foto te zetten...
* Merlijn serieus volschiet...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooie herinneringen heb ik zat gelukkig, maar het moment dat de doktoren OEI zeiden zal ik nooit meer vergeten.
Ik zal ook nooit vergeten dat ik hem voor het eerst en voor het laatst in mijn leven heb geknuffeld.
Ik wist dat het de laatste keer was en dan is het verdomd lastig om los te laten.
Das ook wel een groot verschil tussen je paps en mamsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik (hij anderhalf jaar jonger dan ik) zijn nakomertjes..
En mijn moeder is trouwens 63..
wow 5 wat mooi!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn oma vorig jaar overleden. maar een jaartje daarvoor nog een foto met 5 generaties dochters op de foto.
yeah waren een paar erg jong begonnen
Mooie momenten, veel belangrijker.quote:
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik ga effe tv kijken.. heb geen zin in deze verhalen op de vrijdagavond idd..
Tschüss!
Kee, wat anders dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik ga effe tv kijken.. heb geen zin in deze verhalen op de vrijdagavond idd..
Tschüss!
* Papabear pokerface opzetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef belle1608 het volgende:
*is blij dat FHF een topic heeft vol met mensen die emoties hebben*
wat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kee, wat anders dan.
Spoorstang? Hebbie die al?
dat vind ik mooi gezegdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef Merlijn het volgende:
Goed.... nuff said.
Ik denk dat het ons weer even met de benen op de grond zet en we ons moeten realiseren dat onze familie er niet altijd zal zijn, en we de tijd die we hebben moeten koesteren en ervan moeten genieten!
-- conclusion: Life life to the fullest....
*amen*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef Merlijn het volgende:
Goed.... nuff said.
Ik denk dat het ons weer even met de benen op de grond zet en we ons moeten realiseren dat onze familie er niet altijd zal zijn, en we de tijd die we hebben moeten koesteren en ervan moeten genieten!
*in zij priktquote:
Toch niet met een vleesmes hoop ik.quote:
het is na tienen....quote:
waar het hart van vol is....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
het is na tienen....
* vunzig beeld wegwerkt *
Goed verwoord er gaan mensen doodquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef Merlijn het volgende:
Goed.... nuff said.
Ja, mijn collega zette dat bericht ook al op FB neer. Speciaal voor mij, omdat ik eind jullie m'n eerste vliegles krijgquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef belle1608 het volgende:
oo dat
OMGhebben jullie gehoord van het vliegtuigje dat is neergestort op Eindhoven vanmiddag? (of misschien wel gelezen op de frontpage..)
Zat een kindje in die een dagje uit had van Stichting Hoogvliegers...
huh nee??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef belle1608 het volgende:
oo dat
OMGhebben jullie gehoord van het vliegtuigje dat is neergestort op Eindhoven vanmiddag? (of misschien wel gelezen op de frontpage..)
Zat een kindje in die een dagje uit had van Stichting Hoogvliegers...
* Merlijn vuns isquote:
STOER!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, mijn collega zette dat bericht ook al op FB neer. Speciaal voor mij, omdat ik eind jullie m'n eerste vliegles krijg
Gaaf, ik heb op Rotterdam mee mogen vliegen om zo'n kindje te begeleiden onderweg, het is zoo gaaf!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, mijn collega zette dat bericht ook al op FB neer. Speciaal voor mij, omdat ik eind jullie m'n eerste vliegles krijg
Ik ga vrijwillig meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal m'n knikkende knieën op dat moment maar niet laten filmen
Ahh welnee joh is toch gaaf!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal m'n knikkende knieën op dat moment maar niet laten filmen
STOPPEN MET VUNZIG ZIJN IEDEREEN!quote:
heb k ook in gevlogen in een Cessnaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik les in een Cessna 172 http://nl.wikipedia.org/wiki/Cessna_172
* droom *quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik les in een Cessna 172 http://nl.wikipedia.org/wiki/Cessna_172
Coolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
heb k ook in gevlogen in een Cessnaniet zelf, dat mocht het kindje doen
jammerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
STOPPEN MET VUNZIG ZIJN IEDEREEN!
rucky kan het niet aan.....
Sorry..... Maar het moet toch een beetje netjes blijven...quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tegen die tijd geef ik wel een gil. Vlieg je gewoon mee
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je maar niet gaat kotsen tijdens de looping
Surequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:22 schreef vannelle het volgende:
Zou ik ook zo graag eens doen, mag ik ook eens mee papabear?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Yeah!!!!
* vannelle begeeft zich nu al in hogere sferen
quote:
Heb je net ook dat andere programma gezien wat er voor zat??quote:
Van dat reizen, jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Heb je net ook dat andere programma gezien??
dit.....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zo graag, zo graag.............meer kan ik niet zeggen
Truzzuh Muts! Droom wat mooisquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef maffemuts het volgende:
Nou ik ga maar naar bed ofzo... k loop nu te ver achter om terug te lezen, en morgenochtend is er toch weer een nieuw topic(post #242 :s )
zal eens kijken of ik jou tegen kom in mijn droomquote:
Staat eerst op de planning:quote:
truste!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef maffemuts het volgende:
Nou ik ga maar naar bed ofzo... k loop nu te ver achter om terug te lezen, en morgenochtend is er toch weer een nieuw topic(post #242
)
dan durf ik wel achteropquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Staat eerst op de planning:
[ afbeelding ]
Die ziet er gaaf uit!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laagvliegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had er zo een....quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Had er zo een....
[ afbeelding ]
Mag het niet meer
durft daar ook niet bij achteropquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Had er zo een....
[ afbeelding ]
Mag het niet meer
Paar jaar geleden door behoorlijk serieus door pols gegaan. Zithouding verkeerd.quote:
Is stoere beste vriend nog steeds nieuw ondergoed schuldig.... Ging hem wat hard door de botlektunnel opeens....quote:
Verboden te rijden door de peut of iemand anders?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Paar jaar geleden door behoorlijk serieus door pols gegaan. Zithouding verkeerd.
hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is stoere beste vriend nog steeds nieuw ondergoed schuldig.... Ging hem wat hard door de botlektunnel opeens....
Nee, mezelf. Hou voorover hangen geen 10 km meer vol.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Verboden te rijden door de peut of iemand anders?
Armen om me heen en gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahaha
nee vind dat niet fijn om 8erop te zitten *wil graag een steuntje*
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is stoere beste vriend nog steeds nieuw ondergoed schuldig.... Ging hem wat hard door de botlektunnel opeens....
das dan weer een voordeelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, mezelf. Hou voorover hangen geen 10 km meer vol.
[..]
Armen om me heen en gaan.
Probeer mijn motor eens, minder hangen op de polsen en toch power.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, mezelf. Hou voorover hangen geen 10 km meer vol.
Wat rij jij dan ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Probeer mijn motor eens, minder hangen op de polsen en toch power.
Dat hangen is but idd....
Blijft die van Merlijn mooier vinden (die tour)quote:
Ook niet verkeerdquote:
Snap ik, je hebt de foto's van mijn motor al gezien natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Blijft die van Merlijn mooier vinden (die tour)
als je die code invoert op google heb je al vrij snel foto'squote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Snap ik, je hebt de foto's van mijn motor al gezien natuurlijk
Dan kom ik op een Honda CBR1000F uit....quote:
Er zijn wat verschillende types.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
als je die code invoert op google heb je al vrij snel foto's
Was het maar waar, dit is toch echt een vfr750 sc24quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan kom ik op een Honda CBR1000F uit....
Ik wil ook weer gaan rijdenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Was het maar waar, dit is toch echt een vfr750 sc24
Da's een CBR.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ah oksorry
als ik op die onderste typenr zoek kom ik dan bij de goede uit?
[ afbeelding ]
zo een?
Erg aantrekkelijkquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ah oksorry
als ik op die onderste typenr zoek kom ik dan bij de goede uit?
[ afbeelding ]
zo een?
Ik meen het.quote:
Vooruit! Ik kom wel een keer langsquote:
Niets voor mijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef vannelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus, alleen andere kleuren.
Speciaalbier opentrekken doe ik niet meerquote:
Doe maar niet nee!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Speciaalbier opentrekken doe ik niet meer
Heeft ie met JK op zitten zuipen van de weekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij niet standaard 2 kratten bier gekoeld hebt staan he?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij niet standaard 2 kratten bier gekoeld hebt staan he?
dies ook van mijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]alleen morgen pas boodschappen....
* Merlijn lentebokje openmaakt
Eg wel.quote:
Nu is hij van mij... en dadelijk is hij opquote:
Zo waarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eg wel.
Vreemd genoeg kan je er ook rustig op rijden........
* vannelle baalt er van dat blijkbaar iedereen denkt dat iedere motorrrijder onverantwoord hard gaat
zeg doe je er wel een beetje zuinig mee, wel genieten hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nu is hij van mij... en dadelijk is hij op
[..]
Zo waar![]()
Fles aan de lippen en laat maar zakken dat vochtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nu is hij van mij... en dadelijk is hij op
[..]
Zo waar![]()
Nee, ik bedoel meer voor mijzelf om achterop te zitten, mijn pa heeft zo'n touringmotor, met topkoffer en 2 zijkoffers en dat is voor mij en mijn rug erg fijn --> steuntje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eg wel.
Vreemd genoeg kan je er ook rustig op rijden........
* vannelle baalt er van dat blijkbaar iedereen denkt dat iedere motorrrijder onverantwoord hard gaat
'sup?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:
Godverdomme, en dat moest ik even kwijt, sorrie.
Wat is er Rucky?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:
Godverdomme, en dat moest ik even kwijt, sorrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |