SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohhh dat speelde ik vroeger als kind bij me oom altijd, wel leuk hoor. Jammer dat ik niet tegen mijn verlies kan, vraag che maar... dan word ik gewelddadig.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Werd net gebeld, moet even iemand ophalen.
Sorry..
Ik maak later wel een pic van mijn cake, maar het ziet er een beetje uit als op de foto hierboven.quote:
Maar dan lelijker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak later wel een pic van mijn cake, maar het ziet er een beetje uit als op de foto hierboven.
Okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Oh ja sorry je bent een turk. Neem mij niet kwalijk trol.
Ojooo dit moet iemand mij leren om te makenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:26 schreef Landysh het volgende:
Ik heb net yas kek gemaakt. Dat wordt mijn avondeten voor vandaag.
[ afbeelding ]
Zoiets dus.![]()
quote:
Het is echt heeel makkelijk. Ik kan het recept later wel een keer vertalen voor jou.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ojooo dit moet iemand mij leren om te maken
hmm okeyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef Landysh het volgende:
In het topic het vorige 'Turken koken' topic waren we de hele tijd over okey aan het praten en in het okey topic praten we over eten.
Lol, dat is echt heel makkelijk ja. Heb alleen geen cacao thuis, anders had ik het wel gemaakt.. hm kijken wat ik dan kan maken, canim cektiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alleen heb ik voor de saus niks uit het beslag gebruikt maar later een mixje van 3/4 melk, 1/4 olie, cacao poeder (twee eetlepels), paar theelepels suiker en een heeeeeeel klein beetje rauwe ei gebruikt. Oh en ik heb het gemaakt in een platte bakpan.
[..]
Het is echt heeel makkelijk. Ik kan het recept later wel een keer vertalen voor jou.
Schaken is makkelijk. Ben er ook niet zo goed in. Hij kan het wel. Hij is het alleen een beetje verleerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar ben ik een beginner in..
Weet msnk hoe okey gespeeld wordt?
De schaakregels en dergelijke zijn op zich makkelijk. Alleen moet je bij schaken vooruit kunnen denken en zien, en dat lukt me niet altijd even goed.quote:
Laat hem het je uitleggen, kun je met de rest hier okeyen.quote:Hij is het alleen een beetje verleerd.
Ik ook niet. Maar dat komt omdat ik vaak impulsief ben. Maar het is wel mijn favoriete spel. Okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
De schaakregels en dergelijke zijn op zich makkelijk. Alleen moet je bij schaken vooruit kunnen denken en zien, en dat lukt me niet altijd even goed.
[..]
Laat hem het je uitleggen, kun je met de rest hier okeyen..
Deal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef zarGon het volgende:
Dan wil ik wel een potje schaken met je..
Straks!
Ben jij dat Trigger?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef zarGon het volgende:
Ik heb al wel verloren zonder te spelen, msnk heeft je al geschaakt..
.
Welterusten, slaap lekker.quote:
Bedankt! Ik lees ze nu even door.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:30 schreef zarGon het volgende:
[..].
Zou nog kloppen ook, er mist alleen een-smiley.
[..]
Lees deze, deze en deze post eens.
Ik bedoelde die zin overigens niet zo hè. Geen enkele bijbedoeling mee. Even voor de duidelijkheid.quote:
Welke browser gebruik je?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik heb gisteren mijn Java geupdate maar die site zegt nog steeds dat mijn Java is verouderd? Ik kan ook niet meer op eenmalig klikken (op laptop lukt het wel, pc niet)... Weet iemand hoe het komt?
Die grap bedoel je? Ik weet heus wel dat je een grapje maakt hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bedoelde die zin overigens niet zo hè. Geen enkele bijbedoeling mee. Even voor de duidelijkheid.
Mooi.quote:
Okay dan!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Die grap bedoel je? Ik weet heus wel dat je een grapje maakt hoor.
msnk zit achter me en zei dat ik je abi moest noemen.
Gewoon door te spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe moet je karizma verzamelen? Door te winnen?
Was het IRL ook maar zo makkelijk, hm...quote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij wil 24 uur dicht op de huid van je vriend zitten?
Dimi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was het IRL ook maar zo makkelijk, hm...
Als ik samen met mijn ex ben zit ik niet op Fok! of internet eigenlijk. Heel soms maar meestal wel 24/7 bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij wil 24 uur dicht op de huid van je vriend zitten?
Maar zo raar is het toch niet, zo af en toe op FOK! posten wanneer je samen bent, vooral als je elkaar op FOK! hebt leren kennen.quote:
Nooit last van gehad? Dé reden waarom hij je ex is, hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Als ik samen met mijn ex ben zit ik niet op Fok! of internet eigenlijk. Heel soms maar meestal wel 24/7 bij elkaar.Ongezond misschien.. Of niet? Nooit last van gehad in ieder geval.
Ja!quote:
Als ik met FOK!kers wil spelen, neem ik de laatste/leegste room in de lijst. Als ik met random mensen wil spelen, kies ik een willekeurige room uit die vol zit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
In welke salon zitten jullie normaal gesproken? Ik zit nu in Besiktas.
Alleen in BJK willen ze met mij spelen. Die andere doen stoer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik met FOK!kers wil spelen, neem ik de laatste/leegste room in de lijst. Als ik met random mensen wil spelen, kies ik een willekeurige room uit die vol zit.
http://www.playok.com/nl/schaken/. Even een account aanmaken en mij DM'en wanneer je zo ver bent.quote:
Ze lachen je uit. Trekken ze een emo.gif-kop en Borte met haar verouderde Java denken ze dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen in BJK willen ze met mij spelen. Die andere doen stoer.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze lachen je uit. Trekken ze een emo.gif-kop en Borte met haar verouderde Java denken ze dan.
Af en toe op FOK! posten, Twitter en Facebook doorlezen, up-to-date blijven wat betreft het nieuws etc. Gewoon internetten in zijn geheel dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar zo raar is het toch niet, zo af en toe op FOK! posten wanneer je samen bent, vooral als je elkaar op FOK! hebt leren kennen.
Ik had een account met een vrouwelijk tintje... Constant berichten tijdens het spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
Sommige zitten echt met elkaar te flirten.
Hi!quote:
Echte Turken jonge.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had een account met een vrouwelijk tintje... Constant berichten tijdens het spelen..
Hehehe neequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit last van gehad? Dé reden waarom hij je ex is, hoor.
Ik snap overigens niet waarom je ervan uitgaat dat ik zoveel over je weet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hehehe neezit in de trein en verveel me joh
Echte Turken verwachten geen vrouwen rondom een okeytafel. Alleen wanneer ze de drank en het eten komen bijvullen dan.quote:
Dat zit zo. In dit topic kwam aan het licht over hoe makkelijk ik als persoon te vinden ben op google/Facebook. Ik neem aan dat de meeste mensen hier dat hebben gelezen en dat heeft logischerwijs te maken met de naam Ziba. Dan vraag jij ineens zoiets terwijl het eigenlijk vanzelfsprekend is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap overigens niet waarom je ervan uitgaat dat ik zoveel over je weet.
Wat denk je nou zelf?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef Ayca het volgende:
Hoe dan?
Ik wist niet eens dat ziba een naam was
Is dat zo? Dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
In dit topic kwam aan het licht over hoe makkelijk ik als persoon te vinden ben op google/Facebook.
twitter:zarGon twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 16:51:16"Arabanın kapısı gacır gucur ediyor, Bulgar karısı gibi bağırıyor adama." reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:55 schreef Levolution het volgende:
Alleen een Turk had kunnen bedenken om een ventilator zo strategisch te positioneren.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:48 schreef anisoptera het volgende:
twitter:zarGon twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 16:51:16"Arabanın kapısı gacır gucur ediyor, Bulgar karısı gibi bağırıyor adama." reageer retweet
.
Doet hij wel goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:55 schreef Levolution het volgende:
Alleen een Turk had kunnen bedenken om een ventilator zo strategisch te positioneren.
Merhaba Turq! Met mij gaat het goed. Ik ben op dit moment een MMORPG aan het spelen dat ik begon te spelen in 2006quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Precies.
Stel meer van dit soort vragen
Als je een superheld kon zijn, wie zou je kiezen? (AT&T)
Hoeveel basketballen gaan er in deze kamer? (Google)
Hoe bizar vind je jezelf, op een schaal van één tot 10? (Creditcardmaatschapij Capital One)
Als je zou krimpen tot het formaat van een potlood en in een blender zou worden gestopt, hoe kom je daar dan uit? (Goldman Sachs)
Een appel kost 20 cent, een sinaasappel 40 cent en een grapefruit 60 cent. Wat kost een peer? (Epic Systems)
Wat zou je doen als je een pizzeria van je oom erft? (Volkswagen)
Hoe worden M&M's gemaakt? (US Bank)
We zoeken een getal tussen 1 en 1000. Hoeveel gokken heb je minimaal nodig om een specifiek getal te vinden, wanneer je bij elke gok de hint ‘hoger’ of ‘lager’ meekrijgt? (Facebook)
Hoe weeg je een olifant wanneer je geen weegschaal hebt? (IBM)
Leg eens uit wat er de afgelopen tien jaar in dit land is gebeurd? (Boston Consulting Group)
Wat hebben hout en alcohol met elkaar gemeen? (Guardsmark)
Er zijn 25 paarden. In elke wedstrijd mogen maar 5 paarden tegelijkertijd racen. Hoeveel wedstrijden zijn nodig om er de drie snelste paarden uit te halen? (Bloomberg LP)
Je bevindt jezelf in een donkere kamer zonder licht. Je wil eenzelfde paar sokken aantrekken voor een interview. Je hebt 19 paar grijze en 25 paar zwarte sokken. Wat zijn de kansen dat je een paar met dezelfde kleur aantrekt? (Eze Castle)
Je hebt 20 mensen in dienst. Hoe organiseer je die om te weten te komen hoeveel fietsen afgelopen jaar in jouw regio zijn verkocht. (Schlumberger)
Waarom denk je dat slechts een klein deel van de bevolking 150.000 dollar per jaar verdient? (New York Life)
Een verjaardagstaart bestaat uit drie stukken. Hoe verdeel je die in exact 8 gelijke delen? (Blackrock)
5.623 mensen nemen deel aan een toernooi. Hoeveel wedstrijden moeten worden gespeeld om de winnaar te vinden? (Amazon.com)
Leuk!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:40 schreef Ziba het volgende:
Hahah ga slapen dan! Voor mij niet trouwens. Morgen hele dag door feesten en dan morgennacht lekker in slaap vallen, kijk er nu al naar uit
Dit is echt jammerquote:
Ik merk dat ik niet echt meer een bijdrage hier kan leveren. Helaasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dit is echt jammerhopelijk verander je nog van gedachten.
![]()
In ieder geval wens ik jou en je zoontje veel blijdschap en alle gezondheid toe, en bied ik voor al mijn achterlijke opmerkingen excuses aan.
Merhaba Juliss,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Merhaba Turq! Met mij gaat het goed. Ik ben op dit moment een MMORPG aan het spelen dat ik begon te spelen in 2006. OMG
. Level 95 water taoist (Conquer online). Ik ga stuk
![]()
![]()
. Alle noobs die aan mij vragen om ze te enlighten. Ik weet niet meer eens welke skill dat was
. Ik voel me zo'n noob.
Hoe gaat het met jou?
Trek het je niet aan, kijk mij.. Ik was vrijwel dagelijks veel actief hier, uiteindelijk post ik een dagje niet en zijn ze weer 13 reeksen voorbij..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik merk dat ik niet echt meer een bijdrage hier kan leveren. Helaas
Mijn gevoel, mijn keus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, kijk mij.. Ik was vrijwel dagelijks veel actief hier, uiteindelijk post ik een dagje niet en zijn ze weer 13 reeksen voorbij..
So what..? Gewoon je ding blijven doen en je niet wegjagen door je instelling dat er geen bijdrage geleverd kan worden.. Want dat kan altijd
Weggejaagd door je gevoel/keus dan..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mijn gevoel, mijn keus.
Wegjagen kan ik het niet noemen.
Haha, hoezo kut?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Weggejaagd door je gevoel/keus dan..
Kvind het kut.
Als zoiets in mn gezicht wordt gezegd word ik ook woedend, maar dit is een forum, ik ga me niet druk maken om opmerkingen van beeldschermheldenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:27 schreef Bilge het volgende:
Ik heb het blijkbaar verkeerd ingeschat.![]()
Als er misselijke opmerkingen worden geplaatst over mijn zieke kind/ gewonde tante zou ik echt koken van de woede. Dat is het laagste van het laagste van het laagste.![]()
Maar mooi dat je niet helemaal weggaat.Nu nog een tactiek verzinnen om al die overduidelijke onderkoffers te verjagen.
![]()
Het wordt eens tijd dat ik mijn bed ga opzoeken.Hele nacht keihard gewerkt en moet 's avonds weer aan de bak.
Die opmerking kwam van zaibatsu en dat is gewoon een Hollander.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:57 schreef Bilge het volgende:
Volgens de Islam worden mensen na de dood bestraft voor wandaden jegens andere mensen ('kul hakki'), tenzij die ander hem/ haar vergeeft. Bij een overledene is het bijvoorbeeld gebruikelijk dat kennissen bijeen komen, en dan betuigen dat zij de mogelijke zonden van de overledene jegens hen vergeven ('hakkini helal etmek'). Ook mensen die op een lange reis gaan vragen wederzijds vergiffenis van hun familie en vrienden, voor het geval ze elkaar niet meer terug zien ('hellallik istemek').
Ik herinner mij een aantal seksistische opmerkingen naar jou toe.Deze waren grappig bedoeld, maar zaten vol vooroordelen die he-le-maal nergens op sloegen.
Voor de opmerkingen van anderen (over jouw zieke tante/ kind en jouw geloofsbeleving) schaamde ik mij al helemaal te pletter. Het is ook geen wonder dat de volken waartoe die mongolen behoren in zoveel ellende zitten.
Ik vermoed dat die lage opmerkingen de echte reden zijn dat je hier weggaat...
Toch hoop ik dat je op die beslissing terugkomt, omdat deze draad steeds meer op een slangenkuil begint te lijken door alle berekenende, listige ratten. We hebben behoefte aan meer spontane en eerlijke users die geen minderwaardigheidscomplexen hoeven te compenseren.
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die opmerking kwam van zaibatsu en dat is gewoon een Hollander.
Wat is deze? Moet ik me aangesproken voelen? Ik ben hier volgens mij als enige 'nieuw' namelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik merk dat mijn interesse in de gespreksonderwerpen zijn gedaald tot een behoorlijk laag niveau.
Dat komt dus mede dankzij die zogenaamde 'nieuwe' users, waardoor ik het gevoel krijg dat we elkaar allemaal in de maling lopen te nemen
Waar gaat dit over? Tip: wil je mensen weghebben, kan je dat het beste zeggen wat je precies stoort i.p.v. tactieken (quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:27 schreef Bilge het volgende:
Maar mooi dat je niet helemaal weggaat.Nu nog een tactiek verzinnen om al die overduidelijke onderkoffers te verjagen.
![]()
Hij zei tegen mij dat die niet terug zou komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:23 schreef Landysh het volgende:
Eens met Bilge.
En ik wil dat Arcadia terugkomt.
Het zit blijkbaar in je DNA.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:26 schreef Landysh het volgende:
Jammer. Maar ik begrijp het wel. Ik ben een jaar geleden ook zo weggegaan. Maar dit keer laat ik mij niet wegjagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waar. Ik groet Jaleesa altijd wanneer ik haar zie. Misschien de laatste twee dagen niet maar dat kwam meer door mijn okey enthousiasme.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:42 schreef Ziba het volgende:
Overigens zie ik dat die Jaleesa constant werd genegeerd als ze hier binnenkwam als ze iets zei. Ik merkte het gewoon. Zelfs toen ze aankondigde dat ze wegging. Met andere woorden: ze krijgt geen aandacht meer en kan niet echt meekomen. Maar om dan maar de 'nieuwe' users erbij te gaan halen dat dat de reden is dat je weggaat? En ja, ik voel me aangesproken aangezien ik hier de nieuwste ben. Maar ja, ligt toch aan jezelf lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het niet groter maken dan het al is ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:44 schreef zarGon het volgende:
Het is echt een uitdaging om nu wijselijk het mondje dicht te houden.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet waar. Ik groet Jaleesa altijd wanneer ik haar zie. Misschien de laatste twee dagen niet maar dat kwam meer door mijn okey enthousiasme.Ik heb haar iig nooit met opzet genegeerd. Ik negeer sowieso niemand met opzet.
Ik post hier net maar het is iets wat mij serieus opviel. Ik denk ook niet dat het met opzet is maar het gebeurde wel. Maar dat ligt aan haarzelf, moet ze maar iets interessants inbrengen. Iedere keer hooooooi of iets over haarzelf - dat is wat ik heb gezien - getuigt (voor mij dan) niet echt van niveau. En ik vind de posts hier wel op een redelijk 'niveau' hier en er komen ook een aantal interessante discussies voorbij. Ik vraag me dan af wat haar 'niveau' is. Constant aandacht ontvangen van iedereen hier, ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet waar. Ik groet Jaleesa altijd wanneer ik haar zie. Misschien de laatste twee dagen niet maar dat kwam meer door mijn okey enthousiasme.Ik heb haar iig nooit met opzet genegeerd. Ik negeer sowieso niemand met opzet.
Dat klopt, ik las altijd dat ze Halloo/merhaba/selam etc. zei, maar nooit/vrij weinig terug werd begroet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, ik ga er niet over, als ze weg wilt staat de deur altijd open voor haar. En ook even wijd weer open om terug te keren, want welkom is ze zeer zeker hier..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Ayca, ik heb het recept wel door tweeën gedeeld want ik heb mijn cake in een middelgrote ovenschaal gebakken. Zoiets dus:
http://www.lobbes.nl/images/items/1320153b.jpg
Dus als je een platte cake gaat bakken, en je gebruikt zo'n middelgrote ovenschaal, dan is het hele recept te veel.
Dit is het precieze recept:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Landysh op 05-05-2012 12:23:27 ]
Ik ken je niet, maar ik zie twee posts van je in dit topic en de ene gaat erover dat men je opzoekt op Google en de andere over dat men het over jou heeft als het om 'nieuwe users' gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:42 schreef Ziba het volgende:
Overigens zie ik dat die Jaleesa constant werd genegeerd als ze hier binnenkwam als ze iets zei. Ik merkte het gewoon. Zelfs toen ze aankondigde dat ze wegging. Met andere woorden: ze krijgt geen aandacht meer en kan niet echt meekomen. Maar om dan maar de 'nieuwe' users erbij te gaan halen dat dat de reden is dat je weggaat? En ja, ik voel me aangesproken aangezien ik hier de nieuwste ben. Maar ja, ligt toch aan jezelf lijkt me.
En op twee posts baseer je dit? Ontzettend knap.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik zie twee posts van je in dit topic en de ene gaat erover dat men je opzoekt op Google en de andere over dat men het over jou heeft als het om 'nieuwe users' gaat.
Dames en heren, we hebben iemand die graag centraal staat.
Ik baseer dit op het feit dat je de aandacht naar jezelf (als persoon) toetrekt terwijl iemand hier gewoon uitlegt waarom ze het niet meer leuk vindt op FOK!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
En op twee posts baseer je dit? Ontzettend knap.Iemand vraagt waarom ik iets zei en dat moet ik volgens jou maar negeren omdat het anders over mij gaat.
Dames en heren, we hebben iemand die zomaar iets concludeert op basis van niks.
Dat heb ik ook hoor. Geen reden voor mij om afscheid te nemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mensen voelen zich aangesproken, terwijl er wel meer 'nieuwe' users (ja) bij zijn gekomen.. Opvallend veel zelfs binnen een paar dagen.
En nee, ik beweer niet dat ik posts van niveau plaats, en ja ik zeg soms alleen hoi
En ja ik praat wel eens over mezelf..
Dus? Wie niet
Ik lees wel eens mee en merk dat ik óf niet genoeg interesse heb om te reageren óf dat ik geen/weinig verstand heb van het onderwerp en dus ook niet reageer
Mjah..
Ik heb alleen gezegd dat ik significant minder ga posten, niet dat ik mn account ga verwijderen
Ratel, als je nou nee zegt, krijg je echt zo een pets he!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Geen reden voor mij om afscheid te nemen.
Goedemiddag allen
Ieder zo zn eigen mening hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Geen reden voor mij om afscheid te nemen.
Goedemiddag allen
Aleykum Selam.quote:
Ik wilde je diepzware basstem door mijn trommelvlies horen trillen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:53 schreef Weissman het volgende:
Ik ben en op mobiel en op de huistelefoon gebeld door 't zelfde nummer maar nu neemt diegene niet op, en ik weet niet wie het is.
Meraktan catliyorum
Man of vrouw? Vrouwen kunnen bitches zijn. Ik ben toch een Turk dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alice, mijn baas gisteren was een Roemeen, slavendrijver, kutvolk
Man, vrouwen kunnen niet zo hoog komen, jwz.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Man of vrouw? Vrouwen kunnen bitches zijn. Ik ben toch een Turk dus ik voel me niet aangesproken.
Jij ook niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Man, vrouwen kunnen niet zo hoog komen, jwz.
Vlad draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Man of vrouw? Vrouwen kunnen bitches zijn. Ik ben toch een Turk dus ik voel me niet aangesproken.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wilde je diepzware basstem door mijn trommelvlies horen trillen.
Waarom vergelijken mensen mij met Vlad? Ik kom niet eens uit die provincie. Ik ben een beetje van alles. Ik ben Nederlands,Turks,Arabisch,Japans,Chinees en Roemeens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vlad draait zich om in zijn graf.
Turken hebben Ataturk, jullie hebben Vlad, jwz.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Waarom vergelijken mensen mij met Vlad? Ik kom niet eens uit die provincie. Ik ben een beetje van alles. Ik ben Nederlands,Turks,Arabisch,Japans,Chinees en Roemeens.
Wat? Dit moet je uitleggen hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Waarom vergelijken mensen mij met Vlad? Ik kom niet eens uit die provincie. Ik ben een beetje van alles. Ik ben Nederlands,Turks,Arabisch,Japans,Chinees en Roemeens.
Sorry broer. Hvjquote:
dafuq did i just readquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb geen sterke band met mijn geboorteland. En ik heb interesse in andere culturen. Daardoor voel ik me niet verbonden met een land. En ben ik een beetje van alles. Niet te letterlijk nemenquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef Landysh het volgende:
Tatli yiyelim, tatli konusalim millet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Ayca, ik heb het recept wel door tweeën gedeeld want ik heb mijn cake in een middelgrote ovenschaal gebakken. Zoiets dus:
http://www.lobbes.nl/images/items/1320153b.jpg
Dus als je een platte cake gaat bakken, en je gebruikt zo'n middelgrote ovenschaal, dan is het hele recept te veel.
Dit is het precieze recept:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er lekker uit ja. Zo maar cacaopoeder halen.
Oh op hoeveel graden en voor hoelang moet hij in de oven eigenlijk?
Trouwens, weet jij vast wel, waar kan ik eetbare kleurstoffen halen![]()
Love you to death. Kom me maar halen danquote:
Ssst, msnk leest meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Love you to death. Kom me maar halen dan.
Toko.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Thanksziet er lekker uit ja. Zo maar cacaopoeder halen.
Trouwens, weet jij vast wel, waar kan ik eetbare kleurstoffen halen
Jij bent toch mijn broer dan mag het.quote:
Dat is wat we tegen hem zeggen ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij bent toch mijn broer dan mag het.
Sssst msnk leest meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is wat we tegen hem zeggen ja.
Hij is niet mijn echte broerquote:
Ja. Ik ben de grotere FOK!nerd .quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar via FOK! leren kennen?
En terecht. Ik zag dit topic weer voorbij komen in de AT - heb hem al uit mijn MyAt gegooid - en voelde me genoodzaakt om weer een reactie te plaatsen, mijn laatste overigens. Ik heb Jaleesa - ongetwijfeld een aardig meisje - nooit hier op een zinnige bijdrage kunnen betrappen. Nooit spontaan mee gedaan in een discussie of een ander soort van interesse zien tonen wanneer we gezellig bezig zijn. Altijd binnenvallen met 'hoi' of 'doei ik ga slapen' en ander van dat soort aandacht-trekkende-reacties. Altijd van die korte statements plaatsen als 'godverdomme ik word helemaal gek hier' en dan niet uitleggen in die post waarom, maar alleen plaatsen om aandacht te trekken met dat soort quasi-interessante en mysterieuze posts. Dat soort mensen worden op den duur gewoon genegeerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:42 schreef Ziba het volgende:
Op 180 graden ongeveer 30 minuten. Het kan zijn dat hij iets langer moet maar dan moet je dat maar controleren met een sateprikker/tandenstoker.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Thanksziet er lekker uit ja. Zo maar cacaopoeder halen.
Trouwens, weet jij vast wel, waar kan ik eetbare kleurstoffen halen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bro heb die cocomilktip uitgeprobeerd![]()
![]()
Gewoon simpel beslag hoor, die kleurtjes gaan alleen helemaal door elkaar, waardoor hij grijs uit de oven komtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:52 schreef Landysh het volgende:
Hoezo dat? Wat voor cakebeslag gebruik je?
Je hoeft ook geen keukenprinses te zijn om een rainbow cake te kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:00 schreef coban het volgende:
Ik heb gewoon gele blauwe en rode kleurstof bij een toko gehaald, ik meng het eerst in verschillende bakjes met het beslag en schep het op elkaar of naast elkaar in vormpjes. Maarja, zo'n keukenprinses ben ik ook weer nietdaar zal het wel aan liggen.
Ik had laatst van een vriendin nog een rainbowcake gekregenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:43 schreef Landysh het volgende:
Of Ayca, als je alleen kleurstof nodig hebt voor die rainbowcake, dan kun je misschien beter alleen de kleuren rood, geel, blauw en paars kopen.
Ik was even overenthousiast in de nacht om een gaar spelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Merhaba Juliss,
Dafuq did i just read..??__!!
![]()
Het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef Che_ het volgende:
Wat is het nut van die kleuren als de smaak hetzelfde is?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:07 schreef Bortecinem het volgende:
Wow die van haar ziet er echt tof uit! Heeft ze 'm in een tulband gebakken?
Dit is de mijne.
[ afbeelding ]
Eyecandy.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef Che_ het volgende:
Wat is het nut van die kleuren als de smaak hetzelfde is?
Hoe gaat dat preciesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
In een tulband krijg je altijd van die gave vormen. Moet ik ook eens proberen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:15 schreef Weissman het volgende:
Cake bakken in een hoofddoek; als je denkt dat je alles al hebt gezien
Oh dat! Ik zie het nu ja. Mijn eerste cake heb ik met een tulband gebakken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:18 schreef zarGon het volgende:
[..].
Zo heet de vorm, je hebt er verschillende blikjes/bakjes voor..
Het gaat gewoon op dezelfde manier maar door de vorm van de tulband krijg je automatisch van die rare vormen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe gaat dat precies? Heb je er een voorbeeld van?
Ik wist niet dat het tulband heette. Bedanktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het gaat gewoon op dezelfde manier maar door de vorm van de tulband krijg je automatisch van die rare vormen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Cem Yilmaz was gisteren echt gruwelijk. In tijden niet zo gelachen. Ik kreeg er haast buikpijn van.
Er was toch nog een user die er naar toe ging? Ik kan me voorstellen dat het in het echt veel leuker is dan dat je het bekijkt op de tv oid.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Cem Yilmaz was gisteren echt gruwelijk. In tijden niet zo gelachen. Ik kreeg er haast buikpijn van.
Dat ook. Wanneer iedereen om je heen aan het lachen is (toch wel zo'n 4000 man in Heineken Music Hall), lach je zelf ook eerder mee, maar deze show was ook echt beter dan zijn vorige shows, vond ik. En daar had ik ook al erg van genoten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Er was toch nog een user die er naar toe ging? Ik kan me voorstellen dat het in het echt veel leuker is dan dat je het bekijkt op de tv oid.
Nee. Wel in België, Duitsland, Engeland, Oostenrijk en Zwitserland. 23 mei treedt hij op in Hasselt (België), maar ik weet niet of er nog kaartjes zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:30 schreef Bortecinem het volgende:
Geeft hij nog andere voorstellingen in Nederland, TM?
Met wat?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Wel in België, Duitsland, Engeland, Oostenrijk en Zwitserland. 23 mei treedt hij op in Hasselt (België), maar ik weet niet of er nog kaartjes zijn.
http://www.cmylmz2012.com/be.html
Ik had vorig jaar in november besteld en alles was al bijna uitverkocht.
quote:geen plaatsen meer beschikbaar
Mag jij vinden/denken. I dont carequote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En terecht. Ik zag dit topic weer voorbij komen in de AT - heb hem al uit mijn MyAt gegooid - en voelde me genoodzaakt om weer een reactie te plaatsen, mijn laatste overigens. Ik heb Jaleesa - ongetwijfeld een aardig meisje - nooit hier op een zinnige bijdrage kunnen betrappen. Nooit spontaan mee gedaan in een discussie of een ander soort van interesse zien tonen wanneer we gezellig bezig zijn. Altijd binnenvallen met 'hoi' of 'doei ik ga slapen' en ander van dat soort aandacht-trekkende-reacties. Altijd van die korte statements plaatsen als 'godverdomme ik word helemaal gek hier' en dan niet uitleggen in die post waarom, maar alleen plaatsen om aandacht te trekken met dat soort quasi-interessante en mysterieuze posts. Dat soort mensen worden op den duur gewoon genegeerd.
Met Duitsland Turken opgesloten zitten in een zaal?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien Duitsland proberen? Je woont toch praktisch over de grens.
Ah, trek het je niet zo aan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is 'hoi' zeggen aandacht trekken btw?groeten mag ook niet meer dus
Actuele onderwerpen, maar ook een sociologische blik wat betreft eigenaardigheden van voornamelijk het Turkse volk. Het zijn natuurlijk zijn eigen grappen. Maar gisteren maakte hij bijvoorbeeld ook grappen over Nederlanders.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:47 schreef Triggershot het volgende:
Waar staat Cem bekend om, immitaties, actuele onderwerpen, eigen grappen?
je kunt ook kleuren mengen he hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen keukenprinses te zijn om een rainbow cake te kunnen maken.Je hebt gewoon een goed cakebeslag en goede kleurstof nodig. Die vloeibare van de toko werken niet goed. Je hebt een gelkleurstof nodig. Die van wilton bijvoorbeeld.
Je moet de kleuren verder ook op elkaar scheppen. En ehm, een regenboog heeft meerdere kleuren dan blauw en groen he.
Ach, ik weet van wie het komt.. Islam hatende arrogante ***quote:
Sorry, had je post verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:53 schreef coban het volgende:
[..]
je kunt ook kleuren mengen he haha![]()
ja thanks ik zal eens kijken
Intellectueel humor dus, i likequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Actuele onderwerpen, maar ook een sociologische blik wat betreft eigenaardigheden van voornamelijk het Turkse volk. Het zijn natuurlijk zijn eigen grappen. Maar gisteren maakte hij bijvoorbeeld ook grappen over Nederlanders.
tis idd een geil toestel, s3 nog niet in handen gehad, doet het minder dus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef Julis het volgende:
Triggershot, Yavuz zit trouwens op dit moment te kwijlen op de One X. De specificaties
. Quad core
. Samsung Galaxy S3 stelt niet zoveel voor vergeleken met de One X
.
Geen idee of de s3 het minder doet. Hij was telkens aan het geilen op Hatice. Wellicht een beetje te overdreven wat hij net zei.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tis idd een geil toestel, s3 nog niet in handen gehad, doet het minder dus?
Hatice is wel lekker idd, design en touch vind ik ook wel fijnerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Geen idee of de s3 het minder doet. Hij was telkens aan het geilen op Hatice. Wellicht een beetje te overdreven wat hij net zei.
huh haha ben jij ook landysh?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry, had je post verkeerd gelezen.
Trouwens, check youtube. Daar staan tig video's over deze cake.
Jep, it's me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef coban het volgende:
[..]
huh haha ben jij ook landysh?
ja klopt, soms kijk ik echt uren naar die creaties
Ik hoop niet dat zei Landysh is, dan heb ik dezelfde persoon vergelijkbare love DM's gestuurdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef coban het volgende:
[..]
huh haha ben jij ook landysh?
ja klopt, soms kijk ik echt uren naar die creaties
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hatice is wel lekker idd, design en touch vind ik ook wel fijner
Ongever 220 euro (incl. verzendkosten etc.).quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoeveel moet je nu betalen voor die test van 23andme?
Brr. Minder fijn om dat te wetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:02 schreef Bortecinem het volgende:
Dus ik check zo mijn nieuwe health resultaten van 23andme, zie ik dit.
[ afbeelding ]
Myeloproliferative Neoplasms = leukemie
Adana Kozan is mijn vader. Hij heeft geen verhoogde risico op leukemie, ik wel. En raad eens? Mijn oma aan mijn moederkant heeft leukemie. Dus dat betekent dat ik het van haar heb. Best eng dit.
[..]
Jep, it's me.
Ga eens langs een specialist?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:02 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Adana Kozan is mijn vader. Hij heeft geen verhoogde risico op leukemie, ik wel. En raad eens? Mijn oma aan mijn moederkant heeft leukemie. Dus dat betekent dat ik het van haar heb. Best eng dit.
[..]
Jep, it's me.
quote:
Ja, best wel. Ik heb heel veel van die dingen niet gecheckt of neem ze niet zo serieus, maar deze viel mij opeens op. Vooral omdat mijn oma leukemie heeft en ik dit gen dus van haar heb.quote:
Er staat niet dat ik kanker heb, alleen dat ik een verhoogde risico heb.quote:
Ik wilde gewoon even laten blijken dat ik wist van de sensation, stalken, jwzquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:06 schreef Julis het volgende:
[..]. Nou en. Ik heb hiervoor de Nokia N96 gehad (die ik van mijn opa had gekregen). Ik ben wel tevreden met mijn Sensation
.
Yok, aman, Allah korusunda, er zijn allemaal van die preventieve dingen toch tegenwoordig?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Er staat niet dat ik kanker heb, alleen dat ik een verhoogde risico heb.
Ja, klopt. Moet eigenlijk een keer een check-up laten doen. Ben echt al jareeen niet naar de dokter geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yok, aman, Allah korusunda, er zijn allemaal van die preventieve dingen toch tegenwoordig?
Ben ook best wel benieuwd naar mijn gezondheidsgerelateerde resultaten (afkomst zal bij mij niet spannend zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ongever 220 euro (incl. verzendkosten etc.).
Hmm. Daarom mogen zorgverzekeraars geen DNA-gegeven hebben. Wel eng. Maar je kunt er niet veel aan doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik heb heel veel van die dingen niet gecheckt of neem ze niet zo serieus, maar deze viel mij opeens op. Vooral omdat mijn oma leukemie heeft en ik dit gen dus van haar heb.
[..]
Er staat niet dat ik kanker heb, alleen dat ik een verhoogde risico heb.
Ja, dat had ik al doorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even laten blijken dat ik wist van de sensation, stalken, jwz
Die health check moet wel van 2 kanten komen hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, klopt. Moet eigenlijk een keer een check-up laten doen. Ben echt al jareeen niet naar de dokter geweest.
Hehe. Stomme 23andme. Ik wilde dit niet eens weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die health check moet wel van 2 kanten komen he
InshaAllah hayirlara vesile olurquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe. Stomme 23andme. Ik wilde dit niet eens weten.
Haha weet je er lopen echt veel paranoïde mensen rond op 23andme en er zijn volgens mij wel tig topics over dit onderwerp daar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm. Daarom mogen zorgverzekeraars geen DNA-gegeven hebben. Wel eng. Maar je kunt er niet veel aan doen. Iedereen heeft wel een verhoogde kans op iets, dus naja...
Mensen die gevoelig zijn voor dit soort gegevens mogen geen 23andme nemen, eigenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol, dat had ik dus net na jou getyptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha weet je er lopen echt veel paranoïde mensen rond op 23andme en er zijn volgens mij wel tig topics over dit onderwerp daar.
@Trigger,
Amin.![]()
Sommige dingen staan zelfs onder een 'slotje'. Zoals parkinson en het borstkankergen. Dan moet je eerst op een paar dingen klikken voordat je bij de resultaten komt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Mensen die gevoelig zijn voor dit soort gegevens mogen geen 23andme nemen, eigenlijk. Daar kun je paranoïde van worden. Maar gelukkig kun jij dit wel nuchter handelen
zo te zien.
Okay dan. Dat hebben ze wel slim gedaan dan. Maar toch, iemand die zulke gegevens opzoekt zal er uiteindelijk wel achter komen. Ik heb de account van Yavuz wel een aantal keer bekeken. Nogmaals bekijken danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sommige dingen staan zelfs onder een 'slotje'. Zoals parkinson en het borstkankergen. Dan moet je eerst op een paar dingen klikken voordat je bij de resultaten komt.Moet je maar eens kijken via Yavuz zijn account.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:02 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Hmpf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hmpf..
Sommige dingen wil je eigenlijk niet echt weten inderdaad. Ik keek net ook, en heb naast decreased risk ook een aantal met increased risk.
[ afbeelding ]
Male infertility. Typical odds of low sperm count..
quote:Male infertility. Typical odds of low sperm count.
Ik ga ze ook delen met Borte, dus, ach.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef Julis het volgende:
Is het wel handig om al deze gegevens hier te plaatsen, Yavuz.
Wat lach je?!quote:
Ik heb ook increased risk bij veel dingen. Maar geen een springt er echt uit zeg maar. Het is meestal maar 1 of 2%. En als ik dan kijk naar de andere mensen in mijn lijst die bij mij staan in het hokje, dan ben ik gerustgesteld. Maar bij Myeloproliferative Neoplasms staan er van de 30/40 mensen waarmee ik extended deel, maar 2 namen met mij in hetzelfde hokje. En tel het feit dat mijn oma leukemie heeft daarbij op.....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:17 schreef zarGon het volgende:
Hmpf..
Sommige dingen wil je eigenlijk niet echt weten inderdaad. Ik keek net ook, en heb naast decreased risk ook een aantal met increased risk.
Hahaha kijk dit is dus een van die dingen waar je je geen zorgen om hoeft te maken. Dat staat bij heel veel mannen en ook bij mijn vader. Maar ik en mijn zusje zijn het bewijs dat het niks hoeft te betekenen.quote:
Amaan, suracıkta biz bizeyiz.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef Julis het volgende:
Is het wel handig om al deze gegevens hier te plaatsen, Yavuz.
quote:
+quote:Fenylketonurie, ook hyperfenylalaninemie, is een verhoogde concentratie van fenylalanine in het bloed. De naam is afgeleid van de metaboliet van fenylalanine, 3-fenylpyruvaat (3-fenyl-2-oxopropaanzuur), die via de urine wordt uitgescheiden (ICD-10 E70.0). De naam wordt afgekort tot PKU; de P komt van de Engelse spelling Phenyl-.
PKU is een recessief-erfelijke stoornis in de stofwisseling, die voorkomt bij 1 op de 18.000 kinderen. Alleen als beide ouders drager zijn van het PKU-gen, kunnen zij een kind krijgen dat aan PKU lijdt. Als geen van beide ouders zelf lijdt aan PKU, is de kans op PKU voor ieder kind 25%.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fenylketonuriequote:PKU is goed te behandelen met een levenslang dieet dat weinig eiwitten bevat. Dat houdt in dat er zeer beperkt eiwit kan worden ingenomen per dag. Onbehandeld leidt de ziekte tot ernstige geestelijke achterstand. Bij de meeste voedingsmiddelen staat op het etiket de hoeveelheid eiwit aangegeven. Hieruit kan de hoeveelheid fenylalanine worden berekend. Daarnaast is de zoetstof aspartaam een bekende (light producten) bron van fenylalanine die vermeden moet worden.
De geestelijke achterstand treedt (voor zover nu bekend) dan niet op. De gevolgen van het langdurig eiwitbeperkt dieet zijn (nog) niet bekend. PKU-patiënten krijgen wel aanvullende aminozuurpreparaten en staan levenslang onder controle van een diëtist(e).
Sinds 1974 wordt in Nederland de hielprik uitgevoerd. Alle pasgeboren baby's dienen op hun 5e levensdag op deze aandoening te worden gescreend door middel van deze hielprik.
Trigger heeft ook een test besteld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga ze ook delen met Borte, dus, ach.
Ah, dus daar dient de hielpriek onder andere voor. Ik zag hoe ze de hielpriek bij mijn zusje deden. Zag er niet leuk uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
+
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fenylketonurie
Ik weet het eigenlijk niet maar ik denk het wel. Zal het dalijk eens even navragen aan mijn moeder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, dus daar dient de hielpriek onder andere voor. Ik zag hoe ze de hielpriek bij mijn zusje deden. Zag er niet leuk uit. Maar goed, ik vind prikjes in het algemeen eng. Maar hadden ze het bij je zusje vanaf door dat ze PKU had door de hielprik?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Trigger heeft ook een test besteld.
Ahhquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga ze ook delen met Borte, dus, ach.
Serieus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Trigger heeft ook een test besteld.
23andme zou mij een beloning moeten geven voor het aantal klanten die ik voor ze heb gehosseld.quote:
SpykedPic..quote:
Mail ze!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
23andme zou mij een beloning moeten geven voor het aantal klanten die ik voor ze heb gehosseld.![]()
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
23andme zou mij een beloning moeten geven voor het aantal klanten die ik voor ze heb gehosseld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |