SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohhh dat speelde ik vroeger als kind bij me oom altijd, wel leuk hoor. Jammer dat ik niet tegen mijn verlies kan, vraag che maar... dan word ik gewelddadig.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Werd net gebeld, moet even iemand ophalen.
Sorry..
Ik maak later wel een pic van mijn cake, maar het ziet er een beetje uit als op de foto hierboven.quote:
Maar dan lelijker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak later wel een pic van mijn cake, maar het ziet er een beetje uit als op de foto hierboven.
Okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Oh ja sorry je bent een turk. Neem mij niet kwalijk trol.
Ojooo dit moet iemand mij leren om te makenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:26 schreef Landysh het volgende:
Ik heb net yas kek gemaakt. Dat wordt mijn avondeten voor vandaag.
[ afbeelding ]
Zoiets dus.![]()
quote:
Het is echt heeel makkelijk. Ik kan het recept later wel een keer vertalen voor jou.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ojooo dit moet iemand mij leren om te maken
hmm okeyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef Landysh het volgende:
In het topic het vorige 'Turken koken' topic waren we de hele tijd over okey aan het praten en in het okey topic praten we over eten.
Lol, dat is echt heel makkelijk ja. Heb alleen geen cacao thuis, anders had ik het wel gemaakt.. hm kijken wat ik dan kan maken, canim cektiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alleen heb ik voor de saus niks uit het beslag gebruikt maar later een mixje van 3/4 melk, 1/4 olie, cacao poeder (twee eetlepels), paar theelepels suiker en een heeeeeeel klein beetje rauwe ei gebruikt. Oh en ik heb het gemaakt in een platte bakpan.
[..]
Het is echt heeel makkelijk. Ik kan het recept later wel een keer vertalen voor jou.
Schaken is makkelijk. Ben er ook niet zo goed in. Hij kan het wel. Hij is het alleen een beetje verleerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar ben ik een beginner in..
Weet msnk hoe okey gespeeld wordt?
De schaakregels en dergelijke zijn op zich makkelijk. Alleen moet je bij schaken vooruit kunnen denken en zien, en dat lukt me niet altijd even goed.quote:
Laat hem het je uitleggen, kun je met de rest hier okeyen.quote:Hij is het alleen een beetje verleerd.
Ik ook niet. Maar dat komt omdat ik vaak impulsief ben. Maar het is wel mijn favoriete spel. Okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
De schaakregels en dergelijke zijn op zich makkelijk. Alleen moet je bij schaken vooruit kunnen denken en zien, en dat lukt me niet altijd even goed.
[..]
Laat hem het je uitleggen, kun je met de rest hier okeyen..
Deal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef zarGon het volgende:
Dan wil ik wel een potje schaken met je..
Straks!
Ben jij dat Trigger?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef zarGon het volgende:
Ik heb al wel verloren zonder te spelen, msnk heeft je al geschaakt..
.
Welterusten, slaap lekker.quote:
Bedankt! Ik lees ze nu even door.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:30 schreef zarGon het volgende:
[..].
Zou nog kloppen ook, er mist alleen een-smiley.
[..]
Lees deze, deze en deze post eens.
Ik bedoelde die zin overigens niet zo hè. Geen enkele bijbedoeling mee. Even voor de duidelijkheid.quote:
Welke browser gebruik je?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik heb gisteren mijn Java geupdate maar die site zegt nog steeds dat mijn Java is verouderd? Ik kan ook niet meer op eenmalig klikken (op laptop lukt het wel, pc niet)... Weet iemand hoe het komt?
Die grap bedoel je? Ik weet heus wel dat je een grapje maakt hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bedoelde die zin overigens niet zo hè. Geen enkele bijbedoeling mee. Even voor de duidelijkheid.
Mooi.quote:
Okay dan!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Die grap bedoel je? Ik weet heus wel dat je een grapje maakt hoor.
msnk zit achter me en zei dat ik je abi moest noemen.
Gewoon door te spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe moet je karizma verzamelen? Door te winnen?
Was het IRL ook maar zo makkelijk, hm...quote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij wil 24 uur dicht op de huid van je vriend zitten?
Dimi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was het IRL ook maar zo makkelijk, hm...
Als ik samen met mijn ex ben zit ik niet op Fok! of internet eigenlijk. Heel soms maar meestal wel 24/7 bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij wil 24 uur dicht op de huid van je vriend zitten?
Maar zo raar is het toch niet, zo af en toe op FOK! posten wanneer je samen bent, vooral als je elkaar op FOK! hebt leren kennen.quote:
Nooit last van gehad? Dé reden waarom hij je ex is, hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Als ik samen met mijn ex ben zit ik niet op Fok! of internet eigenlijk. Heel soms maar meestal wel 24/7 bij elkaar.Ongezond misschien.. Of niet? Nooit last van gehad in ieder geval.
Ja!quote:
Als ik met FOK!kers wil spelen, neem ik de laatste/leegste room in de lijst. Als ik met random mensen wil spelen, kies ik een willekeurige room uit die vol zit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
In welke salon zitten jullie normaal gesproken? Ik zit nu in Besiktas.
Alleen in BJK willen ze met mij spelen. Die andere doen stoer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik met FOK!kers wil spelen, neem ik de laatste/leegste room in de lijst. Als ik met random mensen wil spelen, kies ik een willekeurige room uit die vol zit.
http://www.playok.com/nl/schaken/. Even een account aanmaken en mij DM'en wanneer je zo ver bent.quote:
Ze lachen je uit. Trekken ze een emo.gif-kop en Borte met haar verouderde Java denken ze dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen in BJK willen ze met mij spelen. Die andere doen stoer.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze lachen je uit. Trekken ze een emo.gif-kop en Borte met haar verouderde Java denken ze dan.
Af en toe op FOK! posten, Twitter en Facebook doorlezen, up-to-date blijven wat betreft het nieuws etc. Gewoon internetten in zijn geheel dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar zo raar is het toch niet, zo af en toe op FOK! posten wanneer je samen bent, vooral als je elkaar op FOK! hebt leren kennen.
Ik had een account met een vrouwelijk tintje... Constant berichten tijdens het spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
Sommige zitten echt met elkaar te flirten.
Hi!quote:
Echte Turken jonge.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had een account met een vrouwelijk tintje... Constant berichten tijdens het spelen..
Hehehe neequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit last van gehad? Dé reden waarom hij je ex is, hoor.
Ik snap overigens niet waarom je ervan uitgaat dat ik zoveel over je weet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hehehe neezit in de trein en verveel me joh
Echte Turken verwachten geen vrouwen rondom een okeytafel. Alleen wanneer ze de drank en het eten komen bijvullen dan.quote:
Dat zit zo. In dit topic kwam aan het licht over hoe makkelijk ik als persoon te vinden ben op google/Facebook. Ik neem aan dat de meeste mensen hier dat hebben gelezen en dat heeft logischerwijs te maken met de naam Ziba. Dan vraag jij ineens zoiets terwijl het eigenlijk vanzelfsprekend is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap overigens niet waarom je ervan uitgaat dat ik zoveel over je weet.
Wat denk je nou zelf?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef Ayca het volgende:
Hoe dan?
Ik wist niet eens dat ziba een naam was
Is dat zo? Dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
In dit topic kwam aan het licht over hoe makkelijk ik als persoon te vinden ben op google/Facebook.
twitter:zarGon twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 16:51:16"Arabanın kapısı gacır gucur ediyor, Bulgar karısı gibi bağırıyor adama." reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |