quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef DrDentz het volgende:
ik ben nu ook stil, ik spreek mijn posts niet hardop uit
dat was een incidentjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat volk wat met die kransen ging voetballen bedoel je?
Respect is ver te zoeken bij dat volk
We konden niet anders.quote:
Nee, dat is vervangen door dit gedicht omdat het niet zou passen bij de jodenherdenking.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
is dit nu het "foute" gedicht dat niet mocht?
quote:
ik heb wel eens mooiere meisjes gezien bij de herdenkingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:05 schreef Tinos85 het volgende:
Die ogen van die griet gingen spastisch heen en weer
Nee was voor die 2 minuten nog.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Jemig, respectloos, beetje zitten vreten tijdens dodenherdenking.
Je was aan het fappen tijdens de 2 minuten stilte? Lekker respectvolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:16 schreef KoekiMonster het volgende:
ik heb het gemist omdat Jenaveve Jolie zo hard lag te kreunen hier
Respectvol? Ik vind het juist respectloos.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:23 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Je was aan het fappen tijdens de 2 minuten stilte? Lekker respectvol![]()
Schaam je
dankzij die soldaten kan hij teminste fappenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:23 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Je was aan het fappen tijdens de 2 minuten stilte? Lekker respectvol![]()
Schaam je
geen idee een of ander stilte om stommelingen die ongeveer 65 jaar geleden te sloom waren een kogel te ontwijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef smitjew het volgende:
Is er wat gebeurt ofzo dat we 2 min stil moeten zijn ?
wat tegen jamaicanen die in rotterdam lopen, wilders kind?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Ja een strijd tegen de Duitsers maar ik vraag me altijd af of dat het allemaal wel waard was. Als je in Rotterdam loopt zie je nu allemaal lelijke gebouwen en vreemd gekleurde mensen. Als we ons gewoon meteen hadden aangesloten bij Duitsland hoefde die stad niet gebombardeerd te worden, leefden we in een grote natie met genoeg lebensraum en liepen er in Rotterdam alleen ariërs.
We vallen nu toch onder Duits beleid en Sarkozy gedoogt, we zijn dus voor niets gestorven in de 2eWOquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Ja een strijd tegen de Duitsers maar ik vraag me altijd af of dat het allemaal wel waard was. Als je in Rotterdam loopt zie je nu allemaal lelijke gebouwen en vreemd gekleurde mensen. Als we ons gewoon meteen hadden aangesloten bij Duitsland hoefde die stad niet gebombardeerd te worden, leefden we in een grote natie met genoeg lebensraum en liepen er in Rotterdam alleen ariërs.
Multicultureel is goed, een pluriforme samenleving.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk er het mijne van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:57 schreef Expression het volgende:
[..]
Multicultureel is goed, een pluriforme samenleving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |