Anytime!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:13 schreef Skv het volgende:
Yarr.Op naar de 250.
!
Zonder jullie was het niet mogelijk. Dank!
Ik check hier vannacht weer in.!
Fijne avondquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:13 schreef Skv het volgende:
Yarr.Op naar de 250.
!
Zonder jullie was het niet mogelijk. Dank!
Ik check hier vannacht weer in.!
Geen ideequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
Vorig jaar wel volgens mij, of verzin ik dat nu
Ja, en ik vind het ook altijd impressive als het overal zo stil isquote:
Ja he, echt zo'n kippevel momentje! Ik ben echt een sucker voor dat soort dingenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het ook altijd impressive als het overal zo stil is
En good evening to you!Welkom in je weekend!
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:27 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ja he, echt zo'n kippevel momentje! Ik ben echt een sucker voor dat soort dingen
Jee weekend!! Morgen mooi bevrijdingsdag vieren! (lees bier drinken)
Lol iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:
Honderste topic door SKV én twee minuten stil op Fok! Top avond
Yepquote:
Je kunt ook bij actieve topics checken; post om 19:59 en daarna om 20:02.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
Waarom voel ik me raar dat ik dat weet
Ik ben niet stil geweest![]()
Ik liep tegen het herdenkings schermpje aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je kunt ook bij actieve topics checken; post om 19:59 en daarna om 20:02.
Ik hou van hakkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Mohmi, ben je van de hakken of stamp je liever op klompen of zo?
Niiice!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
Broek aanhouden, Geester pls.
[ afbeelding ]
Met uiteraard je benen over elkaar waardoor je één voet elegant in de lucht kunt houden en je constant kunt staren naar je eigen schoenen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
Voor 12cm wel.. Verder blijft het vooral een zitschoen natuurlijk
Wehehe ijdeltuitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef MohMi het volgende:
Ben ooit eens tegen een lantaarnpaal gelopen omdat ik tijdens het lopen naar mijn nieuwe sneakers liep te kijken
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Met uiteraard je benen over elkaar waardoor je één voet elegant in de lucht kunt houden en je constant kunt staren naar je eigen schoenen!![]()
Ben ooit eens tegen een lantaarnpaal gelopen omdat ik tijdens het lopen naar mijn nieuwe sneakers liep te kijken
Wahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heeft niks met ijdelheid te maken, ik geilde gewoon loeihard op mijn nieuwe sneakers!
Hahahha die heb ik ook en ik zei ook al Geesterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef shifto het volgende:
Het moet wel geester zijn ook al heet deze partyboy1991
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahha die heb ik ook en ik zei ook al Geesteraaaaaaaaaahahahhaha
Ik hoop dat Geester het echt is, want dan is ie best te doen en dat zou wel een briljante wending zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:48 schreef shifto het volgende:
[..]GMTA
Er is maar 1 iemand die zo kan doen
Signature geester mongool gedragOf hij heeft familie die hier ook zit
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat Geester het echt is, want dan is ie best te doen en dat zou wel een briljante wending zijn.
SHOW ZEH PICS ahahahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat Geester het echt is, want dan is ie best te doen en dat zou wel een briljante wending zijn.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga geen foto's van anderen verspreiden hoor
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of de andere zijn stappen en wij zijn de enige 2 onlinebwaap
Nah niet van geester. Er is een vermoeden geester een clone is van iemand en daar heeft ze wel pics vanquote:
Omdat hij stiekem op Britney fapte? Lijkt me van niet.quote:
[SC] Het loslaten van je ex #100: HONDERD DOOR SKV!! op je neus.quote:
Hm daar heb je een puntquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat hij stiekem op Britney fapte? Lijkt me van niet.
Kinky!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[SC] Het loslaten van je ex #100: HONDERD DOOR SKV!! op je neus.
Volkswagen Jetta. Heb alleen echt nog moeite met het inschatten van de grootte, of eigenlijk de breedte van de auto.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
Haha 80 km per uur, dekselse snelheden. In wat voor een auto les je in?
Ik liet mijn instructeur schrikken toen we een drempel naderden en ik de rem en het gas door elkaar haaldequote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:38 schreef muhahaha het volgende:
Dat is altijd even wennen. Ik laat mijn zusje soms schrikken bij het inparkeren
Hahaha vol gas eroverheenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik liet mijn instructeur schrikken toen we een drempel naderden en ik de rem en het gas door elkaar haalde
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik liet mijn instructeur schrikken toen we een drempel naderden en ik de rem en het gas door elkaar haalde
Niet helemaal, dus enigzins:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha vol gas eroverheen. Lukte het om nog op tijd te reageren?
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
Arme rij instructeur. 2 gaten in het dak erbij.
Je hebt ongeschoold werk, werk waar je een vak voor moet leren, en werk waarbij je door het aangaan van een groot risico ook props door verdient. Jouw rij-instructeur specifiek valt onder die laatste categorie.quote:
Serieus reagerenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt ongeschoold werk, werk waar je een vak voor moet leren, en werk waarbij je door het aangaan van een groot risico ook props door verdient. Jouw rij-instructeur specifiek valt onder die laatste categorie.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen leren rijden is een vak apart!
Gezien, maar echt veel en veel te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gezien, maar echt veel en veel te laat![]()
Het kan nog erger....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
Dude, ik was echt turbo zat en dronk alles door elkaar vannacht..quote:
Niiice! En ik kan wel antwoord geven op die vraagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, ik was echt turbo zat en dronk alles door elkaar vannacht..
Word wakker, kga douchen, gewoon nergens last van! Voel me gewoon super fit, hoe konden wij vorige week zo gesloopt zijn...
Niet verder kijken dan je neus lang is en niet alleen de knipoog missen in het initiële bericht maar ook de daarop volgende rectificatie, inclusief excusesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haten op Twi.
Er zijn dingen die een weldenkend mens gewoon niet doet.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet verder kijken dan je neus lang is en niet alleen de knipoog missen in het initiële bericht maar ook de daarop volgende rectificatie, inclusief excuses
Dag mevrouw.quote:
Ik vierde mijn vrijheid met mijn tweede rijles en een ijskoud biertje nu in mijn poetspauzequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dag mevrouw.
Ik heb mijn vrijheid gevierd door zo vrij te zijn om uit te slapen als een keizer. En u?
Ik hou er wel van wanneer ik de theorie dat vrouwen geen humor hebben zo duidelijk kan laten blijken in de praktijk.quote:
Eieren gooien naar GBttZ!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:34 schreef Joysa het volgende:
Pete Philly komt hier maar ik ben te lui
En Go back to the zoo komt daarna en dat is stom.
Dus thuis chillen
Heb je ze wel eens live gezien?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hou er wel van wanneer ik de theorie dat vrouwen geen humor hebben zo duidelijk kan laten blijken in de praktijk.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, er is een nieuwe telling gedaan, en ik kan tot mijn vreugde mededelen dat ik 11!!! borstharen heb !
Supahgeilquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, er is een nieuwe telling gedaan, en ik kan tot mijn vreugde mededelen dat ik 11!!! borstharen heb !
Geester?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
Chewbaccaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
Neen. Het was mij te vroeg vanochtend vooraleer ik het ganzendonzen dekbed op mocht warmen en de temperatuur laat schromelijk te wensen over waardoor ik besloten heb niet de hachelijke tocht naar het Zwolsche te ondernemen om mij daar dus ook niet te laten trakteren op welluidende klanken van moderne troubadours die mij in staat stellen mijn vrijheid optimaal te vieren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vierde mijn vrijheid met mijn tweede rijles en een ijskoud biertje nu in mijn poetspauzeZo een stofzuiger er doorheen en een dweiltje, en dan nog wat vrijheid gieten met shifto op Bevr. Festival.
Gaat u nog stappen vandaag?
I DEMAND A RECOUNT!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
Props.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:27 schreef Skv het volgende:
Ik heb 10 km hardgelopen. In 52 minuten. Nu ben ik dood.
Ik heb er zo massief veel meerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
Godverdomme.quote:
Je vergeet de seksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godverdomme.![]()
Peuken, rum, whiskey, dr Foots, sangria en frituurgoed.
Volgens mij hebben we alles voor een goede avond.
Pics.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef Skv het volgende:
Ik eet nakend een halve liter kwark op. En ik rook tegelijk. Echt walgelijk.
Pics.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef Skv het volgende:
Ik eet nakend een halve liter kwark op. En ik rook tegelijk. Echt walgelijk.
quote:
Als jullie dan toch aan het seksen zijn, kun je dan even de frituur goederen hier afleveren?quote:
Die frikandel hebben we zelf nodig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jullie dan toch aan het seksen zijn, kun je dan even de frituur goederen hier afleveren?
Je kent me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo kinky was, Joy.
Je deed altijd zo braaf...quote:
Dat is liev.quote:
Nuchter neuken overdag als een date. Geweldig idee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:50 schreef Skv het volgende:
Wat moet ik met het volgende:
Meisje komt morgenmiddag naar Skv.
Skv en meisje hebben geen zin om in de stad te gaan zitten want geen geld.
Meisje komt dus mee naar huis Skv om te gaan 'chillen'.
Meisje zegt dat ze gekriebeld wil worden.
Wordt dat neuken? Overdag, nuchter? Dat is toch een raar dateconcept?
Ik wil helemaal niet neuken overdag nuchter.
Veel plezier alvast dan :'D.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:01 schreef Skv het volgende:
Ja het was haar plan.
En ze komt hiervoor ook nog 2 uur met de trein.
Dan ontbijt je met een pint vodka. Opgelost, slotje!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:50 schreef Skv het volgende:
Wat moet ik met het volgende:
Meisje komt morgenmiddag naar Skv.
Skv en meisje hebben geen zin om in de stad te gaan zitten want geen geld.
Meisje komt dus mee naar huis Skv om te gaan 'chillen'.
Meisje zegt dat ze gekriebeld wil worden.
Wordt dat neuken? Overdag, nuchter? Dat is toch een raar dateconcept?
Ik wil helemaal niet neuken overdag nuchter.
Niets mis met overdag neuken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:11 schreef Skv het volgende:
Ja, en dan pik ik haar strontadje op om 13 uur van het station. Dat komt goed over.
Ik heb hem nooit op die manier leuk gevonden nee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben hier zeker de enige die Michael Jackson leuk vindyt
Heb je niks gegeten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Whoohohoh sweet child o mine
Ik ga bijna out verdommezoveel heb ik niet eens op
Die fout maakte ik dus ook een paar weken terug, ik hing 2 uur later boven de potquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
Neen, ik heb nu dan ook maar snel wat eten en een pak waterrhnnnnnngggg
Ga weer eens flink zuipen jijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die fout maakte ik dus ook een paar weken terug, ik hing 2 uur later boven de pot
Ik meen me te herinneren dat jij zei dat ik me nest op moest zoekenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga weer eens flink zuipen jijDat was grappig.
Ik hoop dat ik dat voor benquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die fout maakte ik dus ook een paar weken terug, ik hing 2 uur later boven de pot
Daarna heb ik ook gezegd dat ik je grappig vondquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij zei dat ik me nest op moest zoeken
Ow dat staat me niet meer bijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daarna heb ik ook gezegd dat ik je grappig vond
Pak water zal me ook wel goed doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je
Beetje eten zou moeten helpen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat staat me niet meer bij. Ik had ook met mijn zusje gewhatsapped en ze had niks in de gaten
. Ik ben een meester in het verbergen van mijn dronkenschap (behalve hier dan
)
swa da hoeft ook nie ik ben net terug lekker feeste ditdat blabla neuke etc nee ik ga slape ik meurquote:
gvd wasda nou, mooi meisje late lopequote:Op zondag 6 mei 2012 04:25 schreef Skv het volgende:
Ik was met een maat van me die homo is stappen in een gaykroeg en toen kwam ik eerst mn ex tegen en daarna een mooi meisje die hetero bleek te zijn.![]()
Met allebei niks gedaan en nu treurig in bed.
quote:Op zondag 6 mei 2012 04:29 schreef muhahaha het volgende:
Naja anders moest je haar straks weer ditchen voor de ander, fokking luxe problemen![]()
Naja anders moest je haar straks weer ditchen voor de ander, fokking luxe problemen![]()
Als het niet twee minuten hier vandaan was geweest was ik terecht niet gegaan. Het was leuker om mensen te kijken dan om de bands te kijken, zoals eigenlijk ieder Bevrijdingsfestivalquote:Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
moggeh. Hoe was het festival gisteren?
in roermond was het een petjes paradequote:Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als het niet twee minuten hier vandaan was geweest was ik terecht niet gegaan. Het was leuker om mensen te kijken dan om de bands te kijken, zoals eigenlijk ieder Bevrijdingsfestival
Zo zal je nooit clam regelenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
pppffffffff ik vraag niet eens iets aan andere meisjes
Jaja, ouwe leugenaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
pppffffffff ik vraag niet eens iets aan andere meisjes
1, 2, 3, 4, 5 en 6. De goedkoopste hoer eerst mocht mijn salaris nog niet overgeboekt zijn. Sowieso pijpen zonder tanden is goddelijk.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5 en 6. De goedkoopste hoer eerst mocht mijn salaris nog niet overgeboekt zijn. Sowieso pijpen zonder tanden is goddelijk.
Haha ok voordat het uit de hand loopt, ik heb nog nooit een hoer aangeraakt laat staan geneuktquote:Op zondag 6 mei 2012 19:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]![]()
wekelijks of is het meer richting dagelijks?
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ok voordat het uit de hand loopt, ik heb nog nooit een hoer aangeraakt laat staan geneukt
'n oude hoerquote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5 en 6. De goedkoopste hoer eerst mocht mijn salaris nog niet overgeboekt zijn. Sowieso pijpen zonder tanden is goddelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |