Niiice! En ik kan wel antwoord geven op die vraagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, ik was echt turbo zat en dronk alles door elkaar vannacht..
Word wakker, kga douchen, gewoon nergens last van! Voel me gewoon super fit, hoe konden wij vorige week zo gesloopt zijn...
Niet verder kijken dan je neus lang is en niet alleen de knipoog missen in het initiële bericht maar ook de daarop volgende rectificatie, inclusief excusesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haten op Twi.
Er zijn dingen die een weldenkend mens gewoon niet doet.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet verder kijken dan je neus lang is en niet alleen de knipoog missen in het initiële bericht maar ook de daarop volgende rectificatie, inclusief excuses
Dag mevrouw.quote:
Ik vierde mijn vrijheid met mijn tweede rijles en een ijskoud biertje nu in mijn poetspauzequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dag mevrouw.
Ik heb mijn vrijheid gevierd door zo vrij te zijn om uit te slapen als een keizer. En u?
Ik hou er wel van wanneer ik de theorie dat vrouwen geen humor hebben zo duidelijk kan laten blijken in de praktijk.quote:
Eieren gooien naar GBttZ!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:34 schreef Joysa het volgende:
Pete Philly komt hier maar ik ben te lui
En Go back to the zoo komt daarna en dat is stom.
Dus thuis chillen
Heb je ze wel eens live gezien?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hou er wel van wanneer ik de theorie dat vrouwen geen humor hebben zo duidelijk kan laten blijken in de praktijk.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, er is een nieuwe telling gedaan, en ik kan tot mijn vreugde mededelen dat ik 11!!! borstharen heb !
Supahgeilquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, er is een nieuwe telling gedaan, en ik kan tot mijn vreugde mededelen dat ik 11!!! borstharen heb !
Geester?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
Chewbaccaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
Neen. Het was mij te vroeg vanochtend vooraleer ik het ganzendonzen dekbed op mocht warmen en de temperatuur laat schromelijk te wensen over waardoor ik besloten heb niet de hachelijke tocht naar het Zwolsche te ondernemen om mij daar dus ook niet te laten trakteren op welluidende klanken van moderne troubadours die mij in staat stellen mijn vrijheid optimaal te vieren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vierde mijn vrijheid met mijn tweede rijles en een ijskoud biertje nu in mijn poetspauzeZo een stofzuiger er doorheen en een dweiltje, en dan nog wat vrijheid gieten met shifto op Bevr. Festival.
Gaat u nog stappen vandaag?
I DEMAND A RECOUNT!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
Props.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:27 schreef Skv het volgende:
Ik heb 10 km hardgelopen. In 52 minuten. Nu ben ik dood.
Ik heb er zo massief veel meerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
Godverdomme.quote:
Je vergeet de seksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godverdomme.![]()
Peuken, rum, whiskey, dr Foots, sangria en frituurgoed.
Volgens mij hebben we alles voor een goede avond.
Pics.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef Skv het volgende:
Ik eet nakend een halve liter kwark op. En ik rook tegelijk. Echt walgelijk.
Pics.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef Skv het volgende:
Ik eet nakend een halve liter kwark op. En ik rook tegelijk. Echt walgelijk.
quote:
Als jullie dan toch aan het seksen zijn, kun je dan even de frituur goederen hier afleveren?quote:
Die frikandel hebben we zelf nodig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jullie dan toch aan het seksen zijn, kun je dan even de frituur goederen hier afleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |