Volkswagen Jetta. Heb alleen echt nog moeite met het inschatten van de grootte, of eigenlijk de breedte van de auto.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
Haha 80 km per uur, dekselse snelheden. In wat voor een auto les je in?
Ik liet mijn instructeur schrikken toen we een drempel naderden en ik de rem en het gas door elkaar haaldequote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:38 schreef muhahaha het volgende:
Dat is altijd even wennen. Ik laat mijn zusje soms schrikken bij het inparkeren
Hahaha vol gas eroverheenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik liet mijn instructeur schrikken toen we een drempel naderden en ik de rem en het gas door elkaar haalde
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik liet mijn instructeur schrikken toen we een drempel naderden en ik de rem en het gas door elkaar haalde
Niet helemaal, dus enigzins:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha vol gas eroverheen. Lukte het om nog op tijd te reageren?
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
Arme rij instructeur. 2 gaten in het dak erbij.
Je hebt ongeschoold werk, werk waar je een vak voor moet leren, en werk waarbij je door het aangaan van een groot risico ook props door verdient. Jouw rij-instructeur specifiek valt onder die laatste categorie.quote:
Serieus reagerenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt ongeschoold werk, werk waar je een vak voor moet leren, en werk waarbij je door het aangaan van een groot risico ook props door verdient. Jouw rij-instructeur specifiek valt onder die laatste categorie.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen leren rijden is een vak apart!
Gezien, maar echt veel en veel te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gezien, maar echt veel en veel te laat![]()
Het kan nog erger....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
Dude, ik was echt turbo zat en dronk alles door elkaar vannacht..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |