Er zit geen tonijn op de tonnoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef borisz het volgende:
Bestellen we via justeat. Had korting binnen via die puzzahunt actie.
Broertje heeft een pizza pepperoni besteld. Zit er geen salami op de pizza!. Bellen we zegt die gozer zeggen we: ''er zit geen salami op de pizza''. De pizzaboer: ''Ja omdat we veel klachten hebben gehad over de scherpe salami hebben we er geen salami meer op''
Nou ja het is goedgekomen maar zo'n slechte smoes heb ik nog nooit gehad.
Wij twee keer bij twee verschillende eetgelegenheden. Beide keren een enorme desillusiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
Wij hebben 1x eten besteld via thuisbezorgd.nl. We waren laat thuis en moe en geen zin en zulks, dus dachten we een schotel kebab oid te bestellen. Het was werkelijk het slechtste wat ik in tijden gegeten heb; het was koud, het vlees was verschrompeld en de salade was ook niks maar dat is altijd zo.
Brr, echt vullisbakwaardig.
Wat lief van je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef LieLie het volgende:
Nog even eenvoor golfer vandaag.
Wij gaan zo even naar de herdenkng en dan naar vrienden. Morgen vroeg op pad!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef borisz het volgende:
Bestellen we via justeat. Had korting binnen via die puzzahunt actie.
Broertje heeft een pizza pepperoni besteld. Zit er geen salami op de pizza!. Bellen we zegt die gozer zeggen we: ''er zit geen salami op de pizza''. De pizzaboer: ''Ja omdat we veel klachten hebben gehad over de scherpe salami hebben we er geen salami meer op''
Nou ja het is goedgekomen maar zo'n slechte smoes heb ik nog nooit gehad.
Ja tuurlijk is het in een (Italiaans) restaurant beter! Ik heb het nu over de Amerikaanse afhaalketens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Geef mij maar een echte italiaan, helaas zijn ze zeldzaam geworden.
Van de week in Elten de beste pizza in jaren gegeten, Sugo heet het.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch wel scharrelkinderen, en geen plofkids?
En die hebben waardeloze pizza.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het in een (Italiaans) restaurant beter! Ik heb het nu over de Amerikaanse afhaalketens.
Plofkids zijn een probleem, eten eten eten en bewegen nauwelijks.quote:[..]
Ligt eraan hoe je criteria is. Van de Amerikaanse pizza's vind ik Domino's erg smakelijk hoorquote:
Nou nou doe eens aardigquote:[..]
Plofkids zijn een probleem, eten eten eten en bewegen nauwelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |