Er zit geen tonijn op de tonnoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef borisz het volgende:
Bestellen we via justeat. Had korting binnen via die puzzahunt actie.
Broertje heeft een pizza pepperoni besteld. Zit er geen salami op de pizza!. Bellen we zegt die gozer zeggen we: ''er zit geen salami op de pizza''. De pizzaboer: ''Ja omdat we veel klachten hebben gehad over de scherpe salami hebben we er geen salami meer op''
Nou ja het is goedgekomen maar zo'n slechte smoes heb ik nog nooit gehad.
Wij twee keer bij twee verschillende eetgelegenheden. Beide keren een enorme desillusiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
Wij hebben 1x eten besteld via thuisbezorgd.nl. We waren laat thuis en moe en geen zin en zulks, dus dachten we een schotel kebab oid te bestellen. Het was werkelijk het slechtste wat ik in tijden gegeten heb; het was koud, het vlees was verschrompeld en de salade was ook niks maar dat is altijd zo.
Brr, echt vullisbakwaardig.
Wat lief van je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef LieLie het volgende:
Nog even eenvoor golfer vandaag.
Wij gaan zo even naar de herdenkng en dan naar vrienden. Morgen vroeg op pad!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef borisz het volgende:
Bestellen we via justeat. Had korting binnen via die puzzahunt actie.
Broertje heeft een pizza pepperoni besteld. Zit er geen salami op de pizza!. Bellen we zegt die gozer zeggen we: ''er zit geen salami op de pizza''. De pizzaboer: ''Ja omdat we veel klachten hebben gehad over de scherpe salami hebben we er geen salami meer op''
Nou ja het is goedgekomen maar zo'n slechte smoes heb ik nog nooit gehad.
Ja tuurlijk is het in een (Italiaans) restaurant beter! Ik heb het nu over de Amerikaanse afhaalketens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Geef mij maar een echte italiaan, helaas zijn ze zeldzaam geworden.
Van de week in Elten de beste pizza in jaren gegeten, Sugo heet het.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch wel scharrelkinderen, en geen plofkids?
En die hebben waardeloze pizza.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het in een (Italiaans) restaurant beter! Ik heb het nu over de Amerikaanse afhaalketens.
Plofkids zijn een probleem, eten eten eten en bewegen nauwelijks.quote:[..]
Ligt eraan hoe je criteria is. Van de Amerikaanse pizza's vind ik Domino's erg smakelijk hoorquote:
Nou nou doe eens aardigquote:[..]
Plofkids zijn een probleem, eten eten eten en bewegen nauwelijks.
Jeez, je hebt niet door dat ik grappen maak over de plofkip hype?quote:
Ja tuurlijk wel, ik zit je ook maar ff te plagenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jeez, je hebt niet door dat ik grappen maak over de plofkip hype?
Ja, die jaarlijkse traditie van samen met mijn (ex)vrouwen naar Hannie gaan houden we in stand.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef Bluezz het volgende:
We hebben na de 2 min. en de bloemetjes leggen bij Hannie Schaft nog even zitten na- en bijkletsen hier thuis met een kop koffie met ex van g die hier om de hoek woont en die altijd met ons meegaat.
Ik moet steeds maar denken aan dat programma over o.a. de moeder van Maurice d Hond gisteren op tv.. dat er joodse vrouwen voor onvruchtbaarheids experimenten werden gebruikt... echt zo walgelijkIk krijg het maar niet goed uit mijn hoofd, hoe kan je als gynaecoloog daaraan meewerken
Walgelijk inderdaad maar ze werden daarna vast ook wel vermoord, net als de vele miljoenen anderen, en dat is natuurlijk nóg ergerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef Bluezz het volgende:
We hebben na de 2 min. en de bloemetjes leggen bij Hannie Schaft nog even zitten na- en bijkletsen hier thuis met een kop koffie met ex van g die hier om de hoek woont en die altijd met ons meegaat.
Ik moet steeds maar denken aan dat programma over o.a. de moeder van Maurice d Hond gisteren op tv.. dat er joodse vrouwen voor onvruchtbaarheids experimenten werden gebruikt... echt zo walgelijkIk krijg het maar niet goed uit mijn hoofd, hoe kan je als gynaecoloog daaraan meewerken
http://www.hannieschaft.nl/quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb volgens mij gemist wie Hannie Schaft is?
Ik ga zo met mijn neefje en zusje naar de binnenstad om een optocht van jeeps te bekijken. En hij neemt zijn camera mee om filmpjes en foto's te makenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Straks lekker naar de markt in het zonnetjeGaan jullie nog wat 5-mei'erigs doen?
Ik ga een voetbalfinale kijken. Ik weet niet welke finale, maar Liverpool moet winnen anders heb ik een sacherijnige vent.
Heb je nog meer leuke feitjes waarmee ik hem van zijn stoel kan laten vallen van verbazing?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:31 schreef borisz het volgende:
Niet zomaar een finale. Het is de finale van de oudste voetbalcompetitie van de wereld. The Cupfinal
. Ofwel de finale van de FAcup. Jaargang #131.
Een naam verzinnen die louter uit woorden bestaat die zo erg niet bij iemand passen is niet helder en al helemaal niet eerlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:20 schreef borisz het volgende:
Man man man Jack de Vries zit in team Bleker.
Bleker heet op den twittert @EerlijkHelder
Er zullen vanmiddag wel weer veel feitjes voorbij komenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke feitjes waarmee ik hem van zijn stoel kan laten vallen van verbazing?
Nee nee, ik moet er mee aankomen zodat hij onder de indruk isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:47 schreef borisz het volgende:
Er zullen vanmiddag wel weer veel feitjes voorbij komen.
jij werkt echt heel veel he, de laatste tijd?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga zo met mijn neefje en zusje naar de binnenstad om een optocht van jeeps te bekijken. En hij neemt zijn camera mee om filmpjes en foto's te makenwerd me net aan de telefoon door hem persoonlijk verzekerd
![]()
En vanavond ga ik weer verder spelen met SQL ServerIk heb een mooi iets gebouwd om XML op te halen bij een webservice van een leverancier. Ik krijg alleen XML terug met een verkeerde encoding
Hoogst irritant
Of ik ga naar de bios
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, ik moet er mee aankomen zodat hij onder de indruk is
Heeft de oudste jullie aangestoken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:57 schreef freecell het volgende:
Hier wrs ook niet echt iets 5 mei'erigs. Vanmiddag hebben wij het hier kinderloos en als het dit weer blijft, pruts ik lekker in de tuin.
Of ik slaap,want Tara en ik zijn beiden eigenlijk al een paar dagen ziek
En we zijn nog zonder kinderen ook van 13:30 tot zondagmiddag!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft de oudste jullie aangestoken?Dat is ook vervelend zeg
En ik las nog wel in de Metro dat het leukste Bevrijdingsfestival in Groningen was!
Qua line up en zoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:06 schreef Vork het volgende:
Toch is het knap om voordat alle festivals goed en wel zijn begonnen al eentje aan te wijzen als de allerleukste
Misschien zei jij wel niets raars, maar hallucineerde hijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:07 schreef freecell het volgende:
En we zijn nog zonder kinderen ook van 13:30 tot zondagmiddag!
Helaas!
Mja,weet niet,verkouden,hoesten, keelpijn,snot en koorts
We dachten dat het wel meeviel (verkouden, jaja,niet boeiend) maar gisteravond begon ik volgens Tara wel hele rare dingen te zeggenEn hij vond me niet heel warm aanvoelen...
Allebei knap koorts dus
Het was iets over het bed dat bewoog en dat hij even moest aanmerenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien zei jij wel niets raars, maar hallucineerde hij
Dat vind iedereen jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij werkt echt heel veel he, de laatste tijd?
Dat is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Walgelijk inderdaad maar ze werden daarna vast ook wel vermoord, net als de vele miljoenen anderen, en dat is natuurlijk nóg erger
De womanizers onder elkaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:20 schreef borisz het volgende:
Man man man Jack de Vries zit in team Bleker.
En jij zegt tegen FFT dat ze vaak ziek ik?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:57 schreef freecell het volgende:
Hier wrs ook niet echt iets 5 mei'erigs. Vanmiddag hebben wij het hier kinderloos en als het dit weer blijft, pruts ik lekker in de tuin.
Of ik slaap,want Tara en ik zijn beiden eigenlijk al een paar dagen ziek
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En jij zegt tegen FFT dat ze vaak ziek ik?
Is dat bij jou in de tuin? Heb je nog schade door de vorst van deze winter?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef freecell het volgende:
Dat je dan de tuin inloopt, in de zon, om munt te plukken voor je verse muntthee
En dat je dan ziet dat de aardbeien en de bessen ontzettend veel bloei hebben
En je radijsjes en courgettes aan het groeispurten zijn.
Ja,ik kots de hele dag, al een paar maanden, maar dat valt niet onder ziekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En jij zegt tegen FFT dat ze vaak ziek ik?
Helemaal niksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is dat bij jou in de tuin? Heb je nog schade door de vorst van deze winter?
Pas daar mee op, ik heb ooit in mijn profiel van de site waar/via g en ik elkaar hebben leren kennen gezet dat ik graag naar het NL elftal keek als ze speelden.... daar is ie w.s. op gevallen terwijl ik geen ideen heb waarom ik dat daar neer heb gezetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, ik moet er mee aankomen zodat hij onder de indruk is
Ok, dan zijn je kinderen vaak ziekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja,ik kots de hele dag, al een paar maanden, maar dat valt niet onder ziek
Eigenlijk ben ik nooit echt ziek
Bij mij is er wel e.e.a. verdwenen. De heg wil ook nog niet zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:37 schreef freecell het volgende:
Helemaal niks
En dat terwijl het nog flink ging vriezen na het snoeien. Vlinderstruik en bessen lijken gewoon goed te gaan.
En alle kruiden leven nog. Ow en zelfs de perzik zet gewoon vrucht
Niet te vreten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:40 schreef borisz het volgende:
Zo even op justeat een recensie geschreven over de pizza van gister.
Ja ik kan het me niet meer herinneren of ze vaak ziek waren... wat is vaak ook hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:39 schreef freecell het volgende:
Heg hier is compleet groen alweer!
Mijn kinderen zijn standaard hoeveelheden ziek. Dat is wel regelmatig dus
Schijnt minder te worden als ze naar school gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het ook zeker, poeh hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag.
Er is bijv. nog 1 overlevende, al haar familie vergast, zij onvruchtbaar gemaakt, leeft al jaren zonder enige familie met een enorm trauma, hoe erg is dat..... het is in deze tijd met al onze keuzes en al onze vrijheden gewoon niet te bevatten allemaal.
Maar goed, ik ga weer over tot de orde van de bevrijdingsdag.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga een heg snoeien.Op zn hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Heb ik ook gedaan, een hele slechtequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:40 schreef borisz het volgende:
Zo even op justeat een recensie geschreven over de pizza van gister.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:37 schreef Bluezz het volgende:
Pas daar mee op, ik heb ooit in mijn profiel van de site waar/via g en ik elkaar hebben leren kennen gezet dat ik graag naar het NL elftal keek als ze speelden.... daar is ie w.s. op gevallen terwijl ik geen ideen heb waarom ik dat daar neer heb gezet![]()
Goed puntquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:46 schreef borisz het volgende:
Isa Liverpool manager Kenny Dalgish heeft nooit een wedstrijd van Chelsea verloren. 13 in totaal.
En vroegah waren de VBLmeets altijd tijdens de cupfinalal is dat meer een fok!feitje dan een voetbalfeitje
.
Geloof dat het voetbal onder etenstijd begint, helaas.quote:
kip? kalkoen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeft iemand een leuk wrapidee zonder zalm?
Haha altijd fijn! Zou dat ook wel willen maar helaas; geen vriendjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat het voetbal onder etenstijd begint, helaas.
Maar misschien zit er een fijne massage in of zo
Refried beans en dan met mais en avocadoquote:
Heel lekker maar moet t vandaag maken (voor morgen) en hapjes ervan maken (met zo'n prikkertje erin). Ik sla em wel op voor als mn zusje vlg week komt eten, zij is gek op wrapsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb deze een keer gemaakt, waren erg lekker :
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=476628
Bijvoorbeeld. Maar ik denk dat ik zelf wat met zwarte bonen ga doen, met wat mais en guacamole erbijquote:
Ik ben tegenwoordig verzot op zwarte bonen soep! Ik koop gewoon een blik zwarte bonen en daar gaat dan lekker veel paprika en diverse kruiden door, wat rode ui en veel knoflook. En wat ik verder maar in huis heb wat wel past. Yum.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:25 schreef Vork het volgende:
Bijvoorbeeld. Maar ik denk dat ik zelf wat met zwarte bonen ga doen, met wat mais en guacamole erbij
Zijn zwarte bonen vergelijkbaar met kidneybonen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig verzot op zwarte bonen soep! Ik koop gewoon een blik zwarte bonen en daar gaat dan lekker veel paprika en diverse kruiden door, wat rode ui en veel knoflook. En wat ik verder maar in huis heb wat wel past. Yum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |