Ik zou X nog wel eens willen proberen. Dat begint de laatste tijd toch stiekem wel een beetje te trekken. Schijnt ook echt supervet te zijn als ik iedereen mag geloven. Tot nu toe kunnen volhouden om 't niet te doen. Ook uit angst voor een bad trip, maar schijnt dus niet eens te kunnen eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf echt van de hardere drugs af. Hash is de limiet hier en dan heb ik het nog nauwelijks gedaan
XTC for lifequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf echt van de hardere drugs af. Hash is de limiet hier en dan heb ik het nog nauwelijks gedaan
Oh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je vroeg of ik wat had. Ik heb een broertje
Ik ga ook weer die 1x in de zoveel tijd norm aanemen wel een tijdje genoeg gehad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan juist alleen relaxed smoken als ik een wijntje op heb. Ik denk te veel na en door zo'n wijntje word ik heerlijk ontspannen en rustig. Ik smoke trouwens praktisch nooit meer hoor. Als 't 1x in de 3 maanden is, is het al veel.
Een vriend van me liep te patrouilleren met zijn luchtbuks voor het huis en stormde mijn achterdeur in omdat hij dacht dat er Marokkanen met witte sokken op zijn dak zaten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Shit 1x geprobeerd, vond d'r geen reet aan
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een vriend van me liep te patrouilleren met zijn luchtbuks voor het huis en stormde mijn achterdeur in omdat hij dacht dat er Marokkanen met witte sokken op zijn dak zaten.
[..]
Een vriend van me liep te patrouilleren met zijn luchtbuks voor het huis en stormde mijn achterdeur in omdat hij dacht dat er Marokkanen met witte sokken op zijn dak zaten.
Same here. Ik ga het toch maar niet doen denk ik. Ik hoor alleen maar vette verhalen met lijpe afters e.d. Maar ik vind het een stap te verquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou X nog wel eens willen proberen. Dat begint de laatste tijd toch stiekem wel een beetje te trekken. Schijnt ook echt supervet te zijn als ik iedereen mag geloven. Tot nu toe kunnen volhouden om 't niet te doen. Ook uit angst voor een bad trip, maar schijnt dus niet eens te kunnen eigenlijk.
[..]
You say?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Loopt de zwerver Gitaar Ben nog rond bij wezelanden park had een gerucht gehoord dat hij dood is.quote:
FokR zou erop kunnen fappenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekkere navel ook. Daar kun je wel een eitje in koken man.
Maat van mij had na dat spaceculaas verhaal z'n auto terug naar huis genomen. 't was 500 meter rijden. Stopt hij halverwege onder een viaduct. Helemaal para z'n auto uit omdat hij dacht dat z'n band geploft was. 20x om die auto heen, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik geloofde hem trouwens ook. Heb hem nog meegeholpen met zoeken.
Ik heb geen idee. De flessen Vietnamees loopt dr nog wel rondquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Loopt de zwerver Gitaar Ben nog rond bij wezelanden park had een gerucht gehoord dat hij dood is.
En die kerel met bakfiets bij de mc donalds ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. De flessen Vietnamees loopt dr nog wel rond
Nog een keer meegemaakt dat zo'n vriend van ons, echt een huge kerel, na het eten van paddo's de boom inklom en bladeren gingen plukken omdat hij dacht dat het geldbiljetten waren en bij de Sky High (coffeeshop) ermee probeerde te betalen. Die kop van de vrouw die er werkte toen. Onbetaalbaar.quote:
Vriend van mij heeft met LSD op midden in de nacht bij de buren aangebeld en gezegd dat hun hond zijn hond had vermoord en een geweer. Na lang onderhandelen met de politie heb ik voorkomen dat hij meemoest.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat van mij had na dat spaceculaas verhaal z'n auto terug naar huis genomen. 't was 500 meter rijden. Stopt hij halverwege onder een viaduct. Helemaal para z'n auto uit omdat hij dacht dat z'n band geploft was. 20x om die auto heen, niks aan de hand.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat van mij had na dat spaceculaas verhaal z'n auto terug naar huis genomen. 't was 500 meter rijden. Stopt hij halverwege onder een viaduct. Helemaal para z'n auto uit omdat hij dacht dat z'n band geploft was. 20x om die auto heen, niks aan de hand.
Nope. De befaamde zwerver met z'n hond die op z'n fluit loopt te tetteren aan het begin van de Diezerstraat welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En die kerel met bakfiets bij de mc donalds ?
Die zit/zat in KPD altijd op de navels van geposte dames te fappenquote:
Indische buurtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft met LSD op midden in de nacht bij de buren aangebeld en gezegd dat hun hond zijn hond had vermoord en een geweer. Na lang onderhandelen met de politie heb ik voorkomen dat hij meemoest.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nog een keer meegemaakt dat zo'n vriend van ons, echt een huge kerel, na het eten van paddo's de boom inklom en bladeren gingen plukken omdat hij dacht dat het geldbiljet waren en bij de Binnenhof (coffeeshop) ermee probeerde te betalen. Die kop van de vrouw die er werkte toen. Onbetaalbaar.
Nogal ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
Maar veel denken/onrust in je kop en blowen is dus no go?Dan kan ik er beter af blijven.
Klassieker ja. Eet ze.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]!!! Classic
Maar ik ben eten. Later gasten
Dat is hij vroeger had hij een bakfietsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nope. De befaamde zwerver met z'n hond die op z'n fluit loopt te tetteren aan het begin van de Diezerstraat wel
Niet eens die Chileense chick?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is niet eens Nederland
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom heeft die chick ook een spaans vlaggetje op de wang?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
finale?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom heeft die chick ook een spaans vlaggetje op de wang?
Omdat dat subtopic bedoelt is om chicks te posten. Hier kan het wel af en toe maar ik zie jou niets anders doen.quote:
Iedereen post het, calimeroquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat dat subtopic bedoelt is om chicks te posten. Hier kan het wel af en toe maar ik zie jou niets anders doen.
Dan nog ga je geen vlaggetje van de tegenstander op je bakkes laten zettenquote:
Zou jij ook doen als Nederland tegen jullie moet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan nog ga je geen vlaggetje van de tegenstander op je bakkes laten zetten
Ok doe voorzichtig, kleedt je warm aan en kusje houdoequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft liever foto's van mannen...
Ik ben weg, grgr
Incl. shirt van Nederland aan ditdat alles?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als Nederland tegen jullie moet.
Vet nummer, vette artiest ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
Biffy ClyroNieuwe b-side albumpie
Ben helemaal weer into akoestisch tegenwoordig.
Nee alleen jij en die andere 14 jarige kleuter die jou aan het voeren is.quote:
Helaas heb ik geen mannen voor jou.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee alleen jij en die andere 14 jarige kleuter die jou aan het voeren is.
Wel vriendelijke gozer ja, wel heel erg vaag. Maar had hij serieus een bakfiets ja?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is hij vroeger had hij een bakfiets
Toffe gozer met ze piep stem
Christendom staat net zo hoog hoor. Is alleen een oudere religie dus het hoogtepunt van domheid hebben we al gehad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt gradaties in achterlijkheid. Islam staat aan de bovenste trap.
Klopt helemaal maar hij moet wel even happenquote:
NAAR PEIJNENBURG!1!1quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar hij moet wel even happen
Jezus's bergrede was anders zwaar verlicht voor zijn tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef The_Groove het volgende:
Christendom staat net zo hoog hoor. Is alleen een oudere religie dus het hoogtepunt van domheid hebben we al gehad.
Ja hij heeft ook gewoon een huis trouwens is een hobby van hem straat muzikant zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel vriendelijke gozer ja, wel heel erg vaag. Maar had hij serieus een bakfiets ja?
Except.. it wasn't Jezus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jezus's bergrede was anders zwaar verlicht voor zijn tijd.
Jezus, mezus, vezus. Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
Except.. it wasn't Jezus.
Beste marketing truc aller tijden.
Ja klopt, dat wist ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hij heeft ook gewoon een huis trouwens is een hobby van hem straat muzikant zijn.
Oh dang...zou het bijna vergeten. Goed dat je 't zegt want m'n radio staat hier te brullen, daar word je bang van.quote:
en nog een snufje Kromme/GUIDETTIquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Altijd gezellig, vooral als inZanity meedoet
Wij zijn het wel erg vaak eens El Capitano....quote:
Ik ga om 20:00 wel even bij de sloot kijken. daar staat een monument en doen ze ieder jaar een herdenking. Lekker mn voeten in het water wekenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh dang...zou het bijna vergeten. Goed dat je 't zegt want m'n radio staat hier te brullen, daar word je bang van.
Net ff Champagne Supernova bij het afwassen gedraaid op 10.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wij zijn het wel erg vaak eens El Capitano....
Ook al de liefde voor Oasis, goed bezig
Ik wel, maar ben toch alleen thuis. Maar zou anders ook wel ff stil zijn ja, omdat ik het zelf wil niet omdat het verwacht wordt.quote:
Oasis, baas.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net ff Champagne Supernova bij het afwassen gedraaid op 10.
Ik draai al jaren bijna standaard acquiesce bij het douchen 's ochtendsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net ff Champagne Supernova bij het afwassen gedraaid op 10.
Ik ben het één keer vergeten. Toen reed ik rond en dacht ik echt waarom staat iemand daar stil aan de kant.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben toch alleen thuis. Maar zou anders ook wel ff stil zijn ja, omdat ik het zelf wil niet omdat het verwacht wordt.
Ja man, fucking briljant!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oasis, baas.
Heeft een van jullie dat High Flying Birds nog gecheckt van Noel Gallagher?
Nee dat sta jij al. Teringdebiel. Er is eigenlijk maar één ding erger dan racisten, PVV-stemmers en nazi's en dat zijn van die Iraanse mongooltjes als jij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt gradaties in achterlijkheid. Islam staat aan de bovenste trede.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben het één keer vergeten. Toen reed ik rond en dacht ik echt waarom staat iemand daar stil aan de kant.
Ik ben nu White Lies aan het luisteren. Heerlijk man. Vind ik ook echt een geweldige band.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik draai al jaren bijna standaard acquiesce bij het douchen 's ochtends![]()
* Ajacied422 pakt popcorn met zout en deelt uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee dat sta jij al. Teringdebiel. Er is eigenlijk maar één ding erger dan racisten, PVV-stemmers en nazi's en dat zijn van die Iraanse mongooltjes als jij.
Beady Eye.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja man, fucking briljant!
In de Melkweg geweest, was magische. Beter dan Kraaloogje van z'n broer (maar da's logische)
Haha, je hebt zojuist jezelf gehaat in een postquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee dat sta jij al. Teringdebiel. Er is eigenlijk maar één ding erger dan racisten, PVV-stemmers en nazi's en dat zijn van die Iraanse mongooltjes als jij.
Heil Wilders!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Anders kanker je gewoon weer ff op. Heb jij geen last van ons en wij niet van jou. 2 vliegen in 1 klap.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mensen die leven aan de hand van verhalen die zwaar gedateerd zijn en daar bij alles in de naam daarvan handelen, dat is pas achterlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
1ste album vond ik aardig, daarna niet veel soeps meer imhoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben nu White Lies aan het luisteren. Heerlijk man. Vind ik ook echt een geweldige band.
Zoet jonge! Geen zout.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
* Ajacied422 pakt popcorn met zout en deelt uit
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
1ste album vond ik aardig, daarna niet veel soeps meer imho
Moet jij nou weer dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders kanker je gewoon weer ff op. Heb jij geen last van ons en wij niet van jou. 2 vliegen in 1 klap.
Dat zeg ik, het eerste albumquote:
Daar ben ik morgenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Godskolere man. Bevrijdingsfestival in Zwolle is de grootste van ons land. En gewoon bijna niks vets aan optredens
Echt, echt, echt compleet waardeloos inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Godskolere man. Bevrijdingsfestival in Zwolle is de grootste van ons land. En gewoon bijna niks vets aan optredens
Jongen, Haarlem is een soort Tros Muziekfeest geworden. Gers ''ikwiljeopmnbagaggedrager' Pardoel en fucking Nick en Simon.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Gast, doe ff normaal ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso meer karige meuk waar ik zoiets heb van: "wat? zal wel kut zijn"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waylon
Van Velzen
Het is om te janken
Normaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waylon
Van Velzen
Het is om te janken
Oh shit de baas is erquote:
Iedereen is gek behalve inZanityquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je kan met bijna geen enkele user fatsoenlijk omgaan.
Ja, bijna allesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso meer karige meuk waar ik zoiets heb van: "wat? zal wel kut zijn"
Van Velzen kan je gewoon doorspoelen door de WC.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waylon
Van Velzen
Het is om te janken
Die is even groot als jijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Velzen kan je gewoon doorspoelen door de WC.
De reden waarom met gelovigen niet te discussieren valt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Komt natuurlijk enkel omdat hij de enige is met de morele waarheid in pacht.
Standaard in Zwollequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd voor een Bevrijdingsfestival met metal, ofnie, Guitarist?
HÖRKEN HÖRKENquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker met bier gooien heeujMongolenvolk
Die is volgens mij 1.50. Ik ben 1.72quote:
\m/quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Standaard in Zwolle
Textures staat er
Heel Wezep, Dalfsen en Dronten zal wel hier zijn dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker met bier gooien heeujMongolenvolk
Hij had je broertje kunnen zijn danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HÖRKEN HÖRKEN
[..]
Die is volgens mij 1.50. Ik ben 1.72
Hoken met zo'n streep door de o, niet hörkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HÖRKEN HÖRKEN
[..]
Die is volgens mij 1.50. Ik ben 1.72
Raalte/Heino/Nijverdal/Almelo/Deventer ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heel Wezep, Dalfsen en Dronten zal wel hier zijn dan.
Echt weggegooid kostbaar tijd ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
De reden waarom met gelovigen niet te discussieren valt.
Kan mij dat een fuck schelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoken met zo'n streep door de o, niet hörken
Sowieso ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Raalte/Heino/Nijverdal/Almelo/Deventer ook
Laatst reed ik met m'n shirt van Guidetti door Wezep. ik werd verrassend snel alweer verrot gescholden door verschillende inteeltfiguurtjes. Ajax nest daarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heel Wezep, Dalfsen en Dronten zal wel hier zijn dan.
Mijn PSV shirt wordt in Almelo/Hengelo/Enschede ook niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laatst reed ik met m'n shirt van Guidetti door Wezep. ik werd verrassend snel alweer verrot gescholden door verschillende inteeltfiguurtjes. Ajax nest daar
Klopt, wat een prachtdag was datquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef AryaMehr het volgende:
Mooiste was overigens in 2009 dacht ik. Echt bomvol toen. Werd nog opgeroepen om niet meer naar Zwolle te komen.
Inteeltdorp ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Laatst reed ik met m'n shirt van Guidetti door Wezep. ik werd verrassend snel alweer verrot gescholden door verschillende inteeltfiguurtjes. Ajax nest daar
Klopt. Heerlijk weer toen. Was gewoon onmogelijk om ergens te komen. Om 2 uur lagen alle hekken bij Free2Dance al platquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef AryaMehr het volgende:
Mooiste was overigens in 2009 dacht ik. Echt bomvol toen. Werd nog opgeroepen om niet meer naar Zwolle te komen.
Ik had het eerlijk gezegd andersom verwachtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn PSV shirt wordt in Almelo/Hengelo/Enschede ook niet gewaardeerdAls het een Ajax-shirt is, is er niks aan het handje
Niet dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had het eerlijk gezegd andersom verwacht
Zekersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mooi weer en een fijne zon is echt de beste line-up die je maar kan wensen.
Die lui uit Wezep hebben in slechte tijden de harde kern van Ajax op de been gehouden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Wezep zit ook de grootste supportersvereniging van de haakneuzen toch?
Kan me niet voorstellen dat er beef is tussen Twente- en PSV-supportersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet dus
Al valt het in Enschede vaak wel mee. PSV en Twente lijken elkaar niet zo te haten ofzo
Als in; ik haat Twente sowieso niet
Fantastisch ja. Vorig jaar Nneka gezien en ook lekker man.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zekers
Hele dag metal op dat kleine podium
Als het 2045 ofzo is. Heeft het geen nut meer om dat te herdenken, dan is iedereen die de oorlog heeft meegemaakt niet meer bij kennis hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
Maar waarom ook stilstaan met je auto
Waarom 2 min stil staan, als ik er vandaag een keer aan denk van ja.. kut man al die doden en oorlog etc. Prima.
Zouden die slachtoffers die het overleeft hebben dit nou fijn vinden zo'n dag?
Nee, volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er beef is tussen Twente- en PSV-supporters
Het is ook niet alleen voor WO2, het is voor alle militairen die hun leven gaven voor de wereld zoals 'ie nu isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
Maar waarom ook stilstaan met je auto
Waarom 2 min stil staan, als ik er vandaag een keer aan denk van ja.. kut man al die doden en oorlog etc. Prima.
Zouden die slachtoffers die het overleeft hebben dit nou fijn vinden zo'n dag?
Het gaat niet alleen over WOII he. Ik vind het wel goed om te herdenkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het 2045 ofzo is. Heeft het geen nut meer om dat te herdenken, dan is iedereen die de oorlog heeft meegemaakt niet meer bij kennis hoor.
Oh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over WOII he. Ik vind het wel goed om te herdenken
Vierde?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met altidore die woensdag keihard met zijn kop tegen dat reclamebord vierde?
Volgens mij niks aan over gehoudenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met altidore die woensdag keihard met zijn kop tegen dat reclamebord vierde?
Ik ookquote:
Knallen zoals wanneer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ookNieuw fris team op de mat bij Twente en we knallen weer zoals tevoren
Idd, Twente is gewoon weer een subtoppertje, zoals het hoort. Maar dat is niet erg hoor!quote:
Ja, dat was één wedstrijd waarna het instorttequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 maanden geleden vandaag.
PSV2-6Twente
Twentequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ookNieuw fris team op de mat bij Twente en we knallen weer zoals tevoren
Zo'n 3 jaar geleden toen Twente het mooiste spel van Nederland speelde, driehoekjes op het middenveld, smoothe passjes bal naar vorenquote:
Wát eenafschuwelijk lelijk tenue zegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga binnenkort ook wel even kijken voor het nieuwe uitshirt van AjaxBazenshirt
Wat een spuuglelijk ding is dat zegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga binnenkort ook wel even kijken voor het nieuwe uitshirt van AjaxBazenshirt
Twente krijgt die zeker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hard. Nederland heeft extra Europees ticket dankzij de Fair Play
Gruwelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hard. Nederland heeft extra Europees ticket dankzij de Fair Play
Nee, dat waren Janssen, Ruiz en N'Kufo. Niet Twente.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo'n 3 jaar geleden toen Twente het mooiste spel van Nederland speelde, driehoekjes op het middenveld, smoothe passjes bal naar voren
quote:
Eens. AJA en FEY aan de top. PSV en Vitesse op het vinkentouw. Daarachter de provincieclubjes Heerenveen, AZ, Groningen etcquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Twente
Binnen een paar jaar staan ze gewoon weer structureel waar ze thuishoren: de middenmoot.
Dat broekje is tyfuslelijk. Maar het shirt is wel baas.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wát eenafschuwelijk lelijk tenue zegDat broekje erbij
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Allemaal hier zitten haten op Twente
Dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Twente
Binnen een paar jaar staan ze gewoon weer structureel waar ze thuishoren: de middenmoot.
Die van 11/12?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het PSV uitshirt is het lelijkste shirt ooit
Twente, mooiste club uit Duitsland.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Allemaal hier zitten haten op Twente
Pics?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die van Feyenoord van volgend seizoen durf ik wel tijdens het uitgaan aan te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Precies, al die omhooggevallen provincieclubjes die denken dat ze het helemaal zijn omdat ze een paar jaartjes leuk meedoen wordt ik ondertussen ook schijtziek van. Gelukkig zullen ze allemaal stuk voor stuk weer door grootheidswaanzin terugvallen, Twente niet uitgezonderd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Eens. AJA en FEY aan de top. PSV en Vitesse op het vinkentouw. Daarachter de provincieclubjes Heerenveen, AZ, Groningen etc
Dat schaakbord motief kan toch niet man!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit is wel ECHT een prachtig shirt:
[ afbeelding ]
En kerels als Engelaar (toen die nog goed was), El Ahmadi, Aissati, Elia, Aurnautovicquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat waren Janssen, Ruiz en N'Kufo. Niet Twente.
Truequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit is wel ECHT een prachtig shirt:
[ afbeelding ]
Ik doe het trouwens nooit. Heb het vermoeden dat daar veel haat door ontstaat, aangezien er nogal wat haakneusjes rondhuppelen in Zwollequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die van Feyenoord van volgend seizoen durf ik wel tijdens het uitgaan aan te doen.
Nee, PSV kan niet 3 stappen vooruit denken en maakt verkeerde zetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat schaakbord motief kan toch niet man!
Zwolle wonen toch juist veel Feyenoorders?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik doe het trouwens nooit. Heb het vermoeden dat daar veel haat door ontstaat, aangezien er nogal wat haakneusjes rondhuppelen in Zwolle
Klopt, PSV krijgt een nieuw thuisshirt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het uitshirt van PSV is volgend jaar ook.
Merk ik vrij weinig vanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zwolle wonen toch juist veel Feyenoorders?
John Dahl Tomasson is daarentegen wel een enorm held. Echt doodzonde dat hij zoveel geblesseerd was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat wil je ook met Biseswar, Wijnaldum en die andere neger.![]()
Wat niet? Feyenoord shirtje aandoen hier in Zwolle? Gaat makkelijk man, al doe ik het nooit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik doe het trouwens nooit. Heb het vermoeden dat daar veel haat door ontstaat, aangezien er nogal wat haakneusjes rondhuppelen in Zwolle
Klopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
John Dahl Tomasson is daarentegen wel een enorm held. Echt doodzonde dat hij zoveel geblesseerd was.
Denk dat ik op het huidige thuisshirt Matavz laat drukken. Gewoon omdat ik hem een enorme held vindquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Mertens als naam of Hutchinson zou ik dan nog overwegen.
Manolev als je baas bent. + gijp.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Mertens als naam of Hutchinson zou ik dan nog overwegen.
Tja ik heb geen idee, kom er nooit ofzo. Maar heb vaak gehoord dat er in Zwolle veel Feyenoorders wonen.quote:
Ik heb laatst een post op PN gezien van iemand die zei dat Manolev op van der wiel na de beste rechtsback van Nederland isquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat ik op het huidige thuisshirt Matavz laat drukken. Gewoon omdat ik hem een enorme held vind
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
You idiot.
Verkopen die motorische gestoorde autist.
Ken meer gasten die voor Ajax zijn en zie in de zomer ook veel gasten lopen met Ajax shirtjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja ik heb geen idee, kom er nooit ofzo. Maar heb vaak gehoord dat er in Zwolle veel Feyenoorders wonen.
Volgens mij is het zelfs de beste rechtsbackquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb laatst een post op PN gezien van iemand die zei dat Manolev op van der wiel na de beste rechtsback van Nederland is
Daarom zit hij ook op de bank.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is een fantastische voetballer hoor.
Matavz gaat voor de 35quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Let op mijn woorden. Sigthorsson scoort er het komende seizoen minstens 25 in de Eredivisie.
Als hij geen vermoeidheidsbreuk krijgt wel jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Let op mijn woorden. Sigthorsson scoort er het komende seizoen minstens 25 in de Eredivisie.
Laat hem eerst eens 25 minuten zonder blessure proberen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 18:43:42Even gekeken naar de Fair Playranglijst. Dan gaat FC Twente zoals het nu toch direct Europa. (ovb) reageer retweet
Is hem al vaak genoeg geluktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat hem eerst eens 25 minuten zonder blessure proberen.
Excelsiorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Luck of the Germanstwitter:iwanvanduren twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 18:43:42Even gekeken naar de Fair Playranglijst. Dan gaat FC Twente zoals het nu toch direct Europa. (ovb) reageer retweet
Bassie gaat ook falen zonder goede aanvoer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk Bas Dost, kan Matavz ook.. met juiste speler erom heen.
Narsingh naar PSV en Dost komt komend jaar niet verder dan 16 goalsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bassie gaat ook falen zonder goede aanvoer.
Neejoh van der wiel is beter, Janmaat is beter, Leerdam doet het daar beter en van Rhijn doet het daar ook beter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs de beste rechtsbackgewoon omdat er geen goede linksbuitens zijn in de Eredivisie
Ze moeten toch kampioen worden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Vitesse ook wat leuks kan uitrichten komend seizoen![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bassie gaat ook falen zonder goede aanvoer.
Narsingh gaat niet naar PSV.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Narsingh naar PSV en Dost komt komend jaar niet verder dan 16 goals
Dat is wat Matavz nu dus heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Flikker op man, met die kut clubquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Vitesse ook wat leuks kan uitrichten komend seizoen![]()
Klopt, zodra Narsingh naar Ajax gaat scoort Dost een stuk minder ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, zodra Narsingh naar Ajax gaat scoort Dost een stuk minder ja.
Ok.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lieve Stijn wil je stoppen met "gr gr" , het wordt vervelend en het verliest zijn waarde.
Wie weet. Gebeurt wel vaker dat een matige spits veel goals maakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, volgens een onderzoek stond hij bovenaan... minst gepasseerde RB.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Neejoh van der wiel is beter, Janmaat is beter, Leerdam doet het daar beter en van Rhijn doet het daar ook beter.
Siggy matig vindenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie weet. Gebeurt wel vaker dat een matige spits veel goals maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |