Ik zou X nog wel eens willen proberen. Dat begint de laatste tijd toch stiekem wel een beetje te trekken. Schijnt ook echt supervet te zijn als ik iedereen mag geloven. Tot nu toe kunnen volhouden om 't niet te doen. Ook uit angst voor een bad trip, maar schijnt dus niet eens te kunnen eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf echt van de hardere drugs af. Hash is de limiet hier en dan heb ik het nog nauwelijks gedaan
XTC for lifequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf echt van de hardere drugs af. Hash is de limiet hier en dan heb ik het nog nauwelijks gedaan
Oh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je vroeg of ik wat had. Ik heb een broertje
Ik ga ook weer die 1x in de zoveel tijd norm aanemen wel een tijdje genoeg gehad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan juist alleen relaxed smoken als ik een wijntje op heb. Ik denk te veel na en door zo'n wijntje word ik heerlijk ontspannen en rustig. Ik smoke trouwens praktisch nooit meer hoor. Als 't 1x in de 3 maanden is, is het al veel.
Een vriend van me liep te patrouilleren met zijn luchtbuks voor het huis en stormde mijn achterdeur in omdat hij dacht dat er Marokkanen met witte sokken op zijn dak zaten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Shit 1x geprobeerd, vond d'r geen reet aan
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een vriend van me liep te patrouilleren met zijn luchtbuks voor het huis en stormde mijn achterdeur in omdat hij dacht dat er Marokkanen met witte sokken op zijn dak zaten.
[..]
Een vriend van me liep te patrouilleren met zijn luchtbuks voor het huis en stormde mijn achterdeur in omdat hij dacht dat er Marokkanen met witte sokken op zijn dak zaten.
Same here. Ik ga het toch maar niet doen denk ik. Ik hoor alleen maar vette verhalen met lijpe afters e.d. Maar ik vind het een stap te verquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou X nog wel eens willen proberen. Dat begint de laatste tijd toch stiekem wel een beetje te trekken. Schijnt ook echt supervet te zijn als ik iedereen mag geloven. Tot nu toe kunnen volhouden om 't niet te doen. Ook uit angst voor een bad trip, maar schijnt dus niet eens te kunnen eigenlijk.
[..]
You say?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Loopt de zwerver Gitaar Ben nog rond bij wezelanden park had een gerucht gehoord dat hij dood is.quote:
FokR zou erop kunnen fappenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekkere navel ook. Daar kun je wel een eitje in koken man.
Maat van mij had na dat spaceculaas verhaal z'n auto terug naar huis genomen. 't was 500 meter rijden. Stopt hij halverwege onder een viaduct. Helemaal para z'n auto uit omdat hij dacht dat z'n band geploft was. 20x om die auto heen, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik geloofde hem trouwens ook. Heb hem nog meegeholpen met zoeken.
Ik heb geen idee. De flessen Vietnamees loopt dr nog wel rondquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Loopt de zwerver Gitaar Ben nog rond bij wezelanden park had een gerucht gehoord dat hij dood is.
En die kerel met bakfiets bij de mc donalds ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. De flessen Vietnamees loopt dr nog wel rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |