Ja, ik weet toch niet wat er in het hoofd van Sala omgaatquote:
Nee ok, dat kun je ook niet weten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet wat er in het hoofd van Sala omgaat
misschien maar goed ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet wat er in het hoofd van Sala omgaat
Vrij zeldzaam ook in deze tijd en ruimte.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerlijkheid kan ik wel waarderen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
Ik heb lekker niet aan oorlogsslachtoffers gedacht.
Ik heb juist aan blije kindertjes en snoep gedacht. Ha.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jouw intellect reikt ook niet verder dan dat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon intelligent en volwassen reactie zeg. Goed zo hoor meisje, je krijgt een leuk stickertje van me...Schandalig gewoon en absoluut niet grappig, van dit soort grappen sterf je van binnen.
Mijn volgende vraag was of dat iets positiefs of iets negatiefs wasquote:
Weet je wat het verschil is tussen een mes een feminist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet je wat het verschil is tussen een mes een feminist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah, nee, als je het topic doorleest, zie je welk punt Chai met die reactie wil maken.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet je wat het verschil is tussen een mes een feminist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dat mensen tijdens die twee minuten aan heel andere dingen denken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, nee, als je het topic doorleest, zie je welk punt Chai met die reactie wil maken.
Dat het ridicuul is om mensen die niet twee minuten stil zijn op 4 mei meteen af te doen als respectloos en meer van zulk soort termen. Wie zegt dat iemand die twee minuten stil is dit niet enkel doet omdat het van hem verlangd wordt en hij verder niet nadenkt over de hele situatie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat mensen tijdens die twee minuten aan heel andere dingen denken?
Mwa, dan ben je in ieder geval stil en zoveel is het niet gevraagd om 2 minuten stil te zijn ook al betekend het voor jou niks. Mensen die juist dan expres herrie gaan maken mogen wat mij betreft het jaar erop meteen herdacht worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat het ridicuul is om mensen die niet twee minuten stil zijn op 4 mei meteen af te doen als respectloos en meer van zulk soort termen. Wie zegt dat iemand die twee minuten stil is dit niet enkel doet omdat het van hem verlangd wordt en hij verder niet nadenkt over de hele situatie.
Oreo in je anusquote:
Helemaal mee eens. Ik heb het vanavond al een poppenkast genoemd, wat me uiteraard niet in dank werd afgenomen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat het ridicuul is om mensen die niet twee minuten stil zijn op 4 mei meteen af te doen als respectloos en meer van zulk soort termen. Wie zegt dat iemand die twee minuten stil is dit niet enkel doet omdat het van hem verlangd wordt en hij verder niet nadenkt over de hele situatie.
Wejow :$quote:
Dat moet je ook niet op het moment zelf doen, dan luisteren mensen al helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb het vanavond al een poppenkast genoemd, wat me uiteraard niet in dank werd afgenomen.
quote:
Onder het mom van "keer wat anders dan je vingers"quote:
Een hoop gefrons was mijn deel. Zo:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet op het moment zelf doen, dan luisteren mensen al helemaal niet.
Ja, dat is weer het andere uiterste. En het ligt er natuurlijk aan in welk gezelschap je je bevindt. Als je bij mensen bent die daar waarde aan hechten, vind ik het wel zo beleefd om even stil te zijn, ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, dan ben je in ieder geval stil en zoveel is het niet gevraagd om 2 minuten stil te zijn. Mensen die juist dan expres herrie gaan maken mogen wat mij betreft het jaar erop meteen herdacht worden.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb het vanavond al een poppenkast genoemd, wat me uiteraard niet in dank werd afgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |