Ja zo noemen ze het o.a. in Belgiëquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik weet wel dat het woord bestond.
Peperkoek btw.
België is sowieso underrated. Maar we kunnen dus wel stellen dat jij er taart genoeg van hebt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zo noemen ze het o.a. in België![]()
Ik wilde om half 8 nog iets in de winkel kopen,waren ze al heel lang dichtdat wist ik niet.
Nou kan ik geen taart bakken.
Ja, dat is een juiste conclusie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
België is sowieso underrated. Maar we kunnen dus wel stellen dat jij er taart genoeg van hebt?
Ik heb alleen nog maar 1 kroket.quote:
Indubitably.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is een juiste conclusie.
Ik ook, maar die is niet voor de frituurpan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar 1 kroket.
ook lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar 1 kroket.
Ik vind d'r wel heel mooiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef Chai het volgende:
Ik vind dat die Valentijn bij 24 uur met echt een heel rare rollende r heeft, soort van onnatuurlijk.
Duallityquote:
doabilityquote:
Ja ik weet wat lekker isquote:
Kijk jij ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel heel mooiGoed gelukt enzulks
anders gooi je het dalijk in de verkeerde bus hihihiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit aan de gin & tonic, maar ik moet morgen werken, dus het blijft er maar bij eentje.
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit aan de gin & tonic, maar ik moet morgen werken, dus het blijft er maar bij eentje.
De melkbus ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anders gooi je het dalijk in de verkeerde bus hihihi
Eigenlijk ben ik niet zo'n drinker.quote:
Ik hou wel van een drankje om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet zo'n drinker.
Eerlijkheid kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hou wel van een drankje om eerlijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |