Vind je dat nou een leuke opmerking voor mannen die niet aan de vrouw weten te komen?quote:Cool Cat is gonna eat some fish
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Vind je dat nou een leuke opmerking voor mannen die niet aan de vrouw weten te komen?![]()
Goeie tip!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef CoolCat31 het volgende:
om er geen warboel ervan te maken, Pm die andere ook zodat het geen chaos word.
.
Dan leer je ze maar eten!quote:
Ja, dat is die ene.quote:
Nee, daar vang je vrouwen mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef CoolCat31 het volgende:
Cool Cat is gonna eat some fish, over and out.
Ik snap er eigenlijk niks van is dit een soort van codetaal?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht, ik begrijp het al, de andere vrouw, het heeft te maken met vreemdgaan.
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik snap er eigenlijk niks van is dit een soort van codetaal?
Breaky break, alles 100% cappa?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik snap er eigenlijk niks van is dit een soort van codetaal?
Neehee, die andere onzekere. Alsof doorsnee FOK!kers ook maar iets hebben om onzeker over te zijn, met hun lul.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, ik begrijp het al, de andere vrouw, het heeft te maken met vreemdgaan.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeVolgens mij is het zelfs door een vertaalmachine gehaald, raar taalgebruik.
Ja nee hoi en zoquote:
Hun lul? vertel...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neehee, die andere onzekere. Alsof doorsnee FOK!kers ook maar iets hebben om onzeker over te zijn, met hun lul.
Dan moet het alleen voor de FOK!vrouwen bedoeld zijn, die hebben geen lul.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neehee, die andere onzekere. Alsof doorsnee FOK!kers ook maar iets hebben om onzeker over te zijn, met hun lul.
Sommige wel, van kunstof.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet het alleen voor de FOK!vrouwen bedoeld zijn, die hebben geen lul.
Vrouwen op FOK!???quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:52 schreef Karina het volgende:
Bestaan die wel FOK!vrouwen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:52 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouwen op FOK!???
Alsof jij en ik geen kloon zijn van Yvonne die weer een kloon is van Danny.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouwen op FOK!???
Alsof jij en ik geen kloon zijn van Yvonne die weer een kloon is van Danny.
Sssst, niet verraden. Laat die mannen hier in de waan.quote:
bestaan nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
En de vrouwen dan die niet aan de man kunnen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |