Omdat het, zeker vandaag, een terechte klacht is.quote:http://frontpage.fok.nl/p(...)-2-minuten-stil.html
Nee 142 (24.5%)
nu zullen de meeste wel trolls zijn, maar goed.
Niet even 2minuten je bek kunnen houden voor onze helden die gestreden hebben voor de vrijheid van europa (nederland)
Weet de huidige jeugd wel waarom we 2 minuten stil zijn¿![]()
Onzin. Iedereen moet zelf maar uitmaken of hij/zij 2 minuten stil wil zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat het, zeker vandaag, een terechte klacht is.
Ik vergeet dat ook niet, maar vind het vreemd om dat in de vorm van twee minuten stilte te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is niet alleen voor hen, het is ook voor jou. Opdat jij niet vergeet wat er nodig is geweest om te zorgen dat jij in dit Nederland kan leven.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen moet zelf maar uitmaken of hij/zij 2 minuten stil wil zijn.
Leven en laten leven zou ik zeggen en maak je er vooral niet druk om
Zelf weten of je er aan meedoet prima, maar je even die twee minuten aanpassen aan de mensen om je heen die er wel aan meedoen is een vereiste.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat het, zeker vandaag, een terechte klacht is.
Er zijn zat mensen die alles wél zouden vergeten als we niet jaarlijks 4 en 5 mei hadden. En da's nou juist het hele ding hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook niet, maar vind het vreemd om dat in de vorm van twee minuten stilte te doen.
Zeg je nu, maar als je er niet elk jaar mee geconfronteerd wordt weet over 60 jaar 70% van de bevolking niet meer wat Auschwitz was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook niet, maar vind het vreemd om dat in de vorm van twee minuten stilte te doen.
Onzin. Omdat jij 2 minuten je kop dicht wil houden moet de rest dat ook maar. Want het zijn respectloze klootzakken als ze het niet doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zelf weten of je er aan meedoet prima, maar je even die twee minuten aanpassen aan de mensen om je heen die er wel aan meedoen is een vereiste.
Precies, al die mensen nu opeens huilie huilie doen omdat dat moet in deze 2 minutenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik zeg. Als ik graag aan een dodenherdenking mee wil doen ben je een respectloze klootzak als je in mijn bijzijn gaat lopen praten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. Omdat jij 2 minuten je kop dicht wil houden moet de rest dat ook maar. Want het zijn respectloze klootzakken als ze het niet doen.
Dat is eik wat je zegt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, maar wel bij wijze van spreken Afghanistan, Iran of waar dan ook waar onze jongens terecht komen de komende tijd. Want daar is 4 mei ook voor bedoeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zeg je nu, maar als je er niet elk jaar mee geconfronteerd wordt weet over 60 jaar 70% van de bevolking niet meer wat Auschwitz was.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:44 schreef 2cv het volgende:
Ik zit vanavond op een camping en sluit niet uit dat ik het daarom vergeet.
Wat een onzin man. Geloof jij zeker ook in sinterklaas?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik zeg. Als ik graag aan een dodenherdenking mee wil doen ben je een respectloze klootzak als je in mijn bijzijn gaat lopen praten.
Ik ben thuis en hanteer wel mijn eigen regels.....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik zeg. Als ik graag aan een dodenherdenking mee wil doen ben je een respectloze klootzak als je in mijn bijzijn gaat lopen praten.
Goede vergelijking man, trots op je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Geloof jij zeker ook in sinterklaas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |